Hmm, aiemmin siis siksi mainitsin tuosta osallistumismaksusta, ettei kaikkien tarvitsisi alkaa kantaa kauempaa sapuskoita mikäli tulijoita on junalla jne. 5e tosin ei kyllä paljon mihinkään riitä, varsinkin jos kuluihin lasketaan mukaan myös se 80e jonka olen pistänyt noihin dvd:ihin.
Kyllähän Tamperelaiset mimmit voivat ruokia tuoda mukanaan, mutta idea siis nimenomaan oli että illaksi olisi
pientä naposteltavaa tarjolla - isommat ruokasatsit saa jokainen hoitaa itselleen ihan itse. Mun keittiöni kapasiteetti ei siis mitenkään siitä siihen, että alan kokkailemaan treenin jälkeisiä aterioita mimmiporukalle, varsinkin kun osallistujamäärästä ei ole mitään takeita. Tiedän että vielä ennen viikonloppua tähän threadiin tulee monta "en sittenkään pääse, kun mummon siskon kummityttären hamsteri kuoli ja ne pitää just hautajaiset lauantaina" -viestiä.
Sorry ZannaZ, itse en välitä mokkapaloista yhtään enkä ole leiponut niitä sitten seiskaluokan, joten tältä erää se taitaa jäädä haaveeksi. Keksit syntyvät nopsasti, koska niitä varten on valmis jauhoseos johon lisätään vain rasva+kananmuna. Lukuunottamatta noita protskukeksejä... siksi ne ovatkin vähän kysymysmerkillä. Mulla kun on myös päivätyö, joten ihan rajattomasti aikaa ei ole näiden juttujen järjestämiseen. :D
Kiitos Emmahille. ;)
Noita toivomuksia kysyin lähinnä siksi, että halusin tietää onko porukalla toiveita joistakin helposti hankittavista ruuista. Popcornia vai sipsejä, jäätelöä vai keksejä... tätä tarkoitin. Mutta taidan taikoa sitten jotain kivaa ihan itsekseni.
Hih, kiva lauantai, tule jo!
edit: Hmmmm... katselin tossa vähän reseptejä... voi olla että innostun sittenkin leipomaan ennen lauantaita, mutta en lupaa mitään!