"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Faidra sanoi:
-klo 14.30 treenaamaan Wolffille - olen itse menossa joka tapauksessa, eli mukaan saa liittyä jos treenaaminen kiinnostaa. Sovitaan vaikkapa, että pistän Pakkis-t-paidan päälle niin tunnistatte ainakin minut.

Minä myös tulen treenaamaan:whip:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
wippe sanoi:
Jep, hyvä homma! Sovitaan tuossa lähemmin sitten aikatauluja ja muuta. Saatkin sitten toimia kartanlukijana, kun Tampere ei ole meikälle kauheen tuttu paikka ;)

Mites sun aikataulut? Oletko edelleen tulossa? Mun pitäis opiskella, joten lähtisin sitten vasta tuohon iltatapaamiseen. Samana päivänä kuitenkin olisin tulossa kotia.

Laita vaikka privaa mulle, et miten tehdään. Ja kartanlukijaksi musta ei ole. :) Parisuhdekin on kärsinyt huonon suuntavaistoni takia. Keskustorille ehkä osaan. ;)

Soppaluu sanoi:
Mites sun aikataulut? Oletko edelleen tulossa?

Edelleen tulossa ollaan ja mäkin osallistun vain tuohon iltaohjelmaan. Laitoin sulle privaa aikatauluista.

Tehdäänpäs muuten niin, että jätetään tuolta illalta baarireissu tyystin väliin. Kuukauden päästä tästä miitistä on kuitenkin Tampereen kesämiitti jolloin bilettää voi mielin määrin. Toki halukkaat voivat illan päätteeksi suunnata baariin, mutta itse en ainakaan toistaiseksi sitoudu jatkoihin. ;)

Kiva kun niin moni tuntuu olevan innostunut! Olisi tosiaan hyvä, jos laittaisitte mulle niitä maileja osoitteesta... kun tähän mennessä olen infonnut vasta muutamaa tyttöä, minne pitää suunnata jos mielii nähdä videoita. :D

En pääse osallistumaan (viitaten aiempaan viestiini missä ilmoitin epävarmasta tulosta), menen siskolle synttäritupareihin. Ei tarvi itelle järjestää synttäreitä, kun sisko hoitaa järjestelyt. :D
Pitäkäähän hauskaa ja toivottavasti tässä saadaan Tampereelle tai muualle toinen miittikin mihin pääsisi osallistumaan. :)

Mäyräkoira sanoi:
No jos siihen sopisi jonkun ajan ennen miittiä, sellainen joka sopisi mahdollisimman monille.

Voisinpa oikeastaan yrittää tällä vkolla vihdoin ja viimein rekkautua vipiksi niin voisin vaikka liittää kuvan jotta näkisitte millainen eukko on vastassa.
No niin, nyt on junaliput varattu. Mun juna saapuis Tampereelle klo 15, oisko mielessä jotain aikaa, milloin voitais treffata? Onkos muita haahuilijoita mun lisäksi, jotka ei kauheesti osaa suunnistaa? :)

Olkaa sitten ajoissa siellä Keskustorilla jos olette siitä tulossa mukaan. Mulla ei ole mitään listoja osallistujista, vaan tällä kertaa luotetaan siihen että paikalle saapuvat ne, jotka tosissaan miittiin haluavat. Yhteystietoja multa voi kysellä mailitse vielä perjantai-iltaan saakka, sen jälkeen en mene takuuseen voinko tiedusteluihin vastata (lauantaina tuskin olen netin äärellä).

Aiemmin miitteihin on tehty aina osallistujalistat ja lopulta harmiteltu, kun vain murto-osa porukasta saapuu paikalle. Tällä kertaa tehdään toisin ja katsotaan miten käy. Jokainen on siis itse vastuussa siitä, että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan - Faidra sitoutuu irti kanaemon roolista. :)

Sen verran emoilen, että kysyn yhden jutun - onko toiveita lauantai-illan sapuskoista? Toistaiseksi olin ajatellut isoa salaattia eri lisukevaihtoehdoilla, patonkia ja tuorejuustoja, popcornia, amerikan suklaakeksejä/dieettaajille banaani-suklaaproteiinikeksejä ja ehkä, mikäli pakastelokeroon sopii, jäätelöä. Karkkipussit saa kaikki tuoda itse. :evil: Ja kun mulla ainakin on karkkipäivä lauantaina niin toivottavasti joku muukin aikoo herkutella. Ei ole tarvetta yrittää näytellä 24/7 fitnesselämää elävää (wannabe-)fitness-kisun ruumillistumaa. :lol2:

vanilja sanoi:
No niin, nyt on junaliput varattu. Mun juna saapuis Tampereelle klo 15, oisko mielessä jotain aikaa, milloin voitais treffata? Onkos muita haahuilijoita mun lisäksi, jotka ei kauheesti osaa suunnistaa? :)

No jos sinne asemalle on tulossa kolmen maissa ihmisiä, voin ihan hyvin näillä näkymin kälppiä vastaan ja ohjata porukan Keskustorille klo 16.30 mennessä. Matkalla poikettaneen kahville, sillä emmehän halua istua Torilla puoltatoista tuntia ennen miittiä? :D

Jos siis joku kaipaa opastusta assalta Keskustorille, asia ei ole ongelma, ellei sitten tule joku kaamea este (mistä ilmoitain kyllä viimeistään perjantaina netissä). Laitan myös tuntomerkit itsestäni (en ole vieläkään saanut aikaiseksi vippautua vaikka olen pyörinyt tällä foorumilla 2v :nolo: ) tähän ketjuun pe, kun tiedän mitä kuteita on puhtaana. Tod näk t-paita (musta) ja reisitaskuhousut (mustat) sekä Puman kassi, päässä aurinkolasit. Ruskea tukka raidanjämineen ponnarilla ja kädessä tölkki Red Bullia tai pullo Ediä (minäkö energiajuomanarkkari? :D ).

Mutta laittakaapa postia tähän ketjuun kaikki, jotka tahdotte jotain aiempaa tapaamista / opastusta assalle niin sovitaan kokoontumisen aika ja paikka (minusta paras paikka olisi ulkona aseman isojen ovien luona).

Lähden Helsingistä 12.04 junalla, jolla ehtii ajoissa Wolfille. Kaipaako joku opasta ja/tai matkaseuraa?

Faidran sapuskat kuulostavat oikein hyviltä. Meinasitko noidenkin kustannukset kattaa sillä 5 eurolla? Hieman hirvittää, kun mä ainakin olen suuriruokainen - varsinkin treenin jälkeen.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en vielä ole päättänyt tuunko jo Wolffille (eli olemaan lähinnä pää pyörällä vieraalla salilla:nolo: ) vai vasta sitten myöhemmin. Mä oon just näin tyypillisen saamaton päättämisessä.:wall:

Faidra sanoi:
....
Sen verran emoilen, että kysyn yhden jutun - onko toiveita lauantai-illan sapuskoista? Toistaiseksi olin ajatellut.....

Kuulostaa taivaalliselsta! :5: :kuola:. Jo tätä odotellaan täällä, vesi kielellä kirjaimellisesti... Mutta yks pyyntö olis jos vaan pystyisit... tekisitkö mokkapaloja???? :kuola: MÄ RAKASTAN NIITÄ! Ja ni harvoin saan niitä syödä.. Onnituisko? Jooko phleeze...

Nee sanoi:
Faidran sapuskat kuulostavat oikein hyviltä. Meinasitko noidenkin kustannukset kattaa sillä 5 eurolla? Hieman hirvittää, kun mä ainakin olen suuriruokainen - varsinkin treenin jälkeen.
ZannaZ sanoi:
Kuulostaa taivaalliselsta! :5: :kuola:. Jo tätä odotellaan täällä, vesi kielellä kirjaimellisesti... Mutta yks pyyntö olis jos vaan pystyisit... tekisitkö mokkapaloja???? :kuola: MÄ RAKASTAN NIITÄ! Ja ni harvoin saan niitä syödä.. Onnituisko? Jooko phleeze...
Sori jo alkuun, tää ei oo mitään henk.koht., mutta pakko olla vähän biaatch. Ette kai te nyt oikeesti kuvittele, että Faidra alkaa kokkaamaan koko porukalle reenin jälkeiset ruoat alku- ja jälkipaloineen? Faidralta tosi nätisti tehty, kun kysyi toivomuksista, mutta ainakin itestä tuntuisi aika vaikeelta alkaa tuollaiselle epämääräisen kokoiselle porukalle kikkailla pieniä naposteltavia kummoisempaa huikopalaa.

Emmah sanoi:
....Ette kai te nyt oikeesti kuvittele, että Faidra alkaa kokkaamaan koko porukalle reenin jälkeiset ruoat alku- ja jälkipaloineen?

Ööh, ei saa käsittää väärin... Kysyttiin toiveita, esitin vaan toiveen. Sille voi sanoa kohteliaasti että ei jaksa. Ei siinä mitään. Enkä mä tosiaankaan tarkottanut että Faidran tarttis alkaa kestitsee.. mutta tulipahan vaan mieleen :rolleyes:.

ZannaZ sanoi:
Ööh, ei saa käsittää väärin... Kysyttiin toiveita, esitin vaan toiveen. Sille voi sanoa kohteliaasti että ei jaksa. Ei siinä mitään. Enkä mä tosiaankaan tarkottanut että Faidran tarttis alkaa kestitsee.. mutta tulipahan vaan mieleen :rolleyes:.
Oot oikeessa, toiveita kysyttiin :) Mulla puolestaan vaan tuli mieleen, että tietty porukka vois osallistua myös jollain tapaa tyyliin "mä voin tehä raejuustoseitonnikalasalaattia ison kipollisen ja tuoda tullessani" :piis:

Emmah sanoi:
Oot oikeessa, toiveita kysyttiin :) Mulla puolestaan vaan tuli mieleen, että tietty porukka vois osallistua myös jollain tapaa tyyliin "mä voin tehä raejuustoseitonnikalasalaattia ison kipollisen ja tuoda tullessani" :piis:

Jep, tuli mieleen et voisin iteki tehä... mut :nolo: kun en osaa. Enkä viitti alkaa sähläämään kun en osaa... En oo mestarikokki. Mut jotai fetasalaattia voisin ehkä tehdä ja tuoda? Tykkääkö mimmit feta-salaatista? Fetakuutioita, kurkkua, tomaattia, salaattia, sipulia, oliiveita(?), paprikaa... Toteutanko ton?

-edit-
on vähän :offtopic: mutta musta on kivaa et mimmipuolel voidaan puhua tolleen ja sanoo suoraan ja aidosti mitä miettii.. just näin ku Emmah sano että jotain vois tehä. Ei kaikki tuu ajatelleeks kaikkee, ni on hyvä että joku tulee ja sanoo sen ääneen... :haart: Punttimimmit!

Hmm, aiemmin siis siksi mainitsin tuosta osallistumismaksusta, ettei kaikkien tarvitsisi alkaa kantaa kauempaa sapuskoita mikäli tulijoita on junalla jne. 5e tosin ei kyllä paljon mihinkään riitä, varsinkin jos kuluihin lasketaan mukaan myös se 80e jonka olen pistänyt noihin dvd:ihin.

Kyllähän Tamperelaiset mimmit voivat ruokia tuoda mukanaan, mutta idea siis nimenomaan oli että illaksi olisi pientä naposteltavaa tarjolla - isommat ruokasatsit saa jokainen hoitaa itselleen ihan itse. Mun keittiöni kapasiteetti ei siis mitenkään siitä siihen, että alan kokkailemaan treenin jälkeisiä aterioita mimmiporukalle, varsinkin kun osallistujamäärästä ei ole mitään takeita. Tiedän että vielä ennen viikonloppua tähän threadiin tulee monta "en sittenkään pääse, kun mummon siskon kummityttären hamsteri kuoli ja ne pitää just hautajaiset lauantaina" -viestiä.

Sorry ZannaZ, itse en välitä mokkapaloista yhtään enkä ole leiponut niitä sitten seiskaluokan, joten tältä erää se taitaa jäädä haaveeksi. Keksit syntyvät nopsasti, koska niitä varten on valmis jauhoseos johon lisätään vain rasva+kananmuna. Lukuunottamatta noita protskukeksejä... siksi ne ovatkin vähän kysymysmerkillä. Mulla kun on myös päivätyö, joten ihan rajattomasti aikaa ei ole näiden juttujen järjestämiseen. :D

Kiitos Emmahille. ;)

Noita toivomuksia kysyin lähinnä siksi, että halusin tietää onko porukalla toiveita joistakin helposti hankittavista ruuista. Popcornia vai sipsejä, jäätelöä vai keksejä... tätä tarkoitin. Mutta taidan taikoa sitten jotain kivaa ihan itsekseni. :) Hih, kiva lauantai, tule jo!

edit: Hmmmm... katselin tossa vähän reseptejä... voi olla että innostun sittenkin leipomaan ennen lauantaita, mutta en lupaa mitään!

ZannaZ: Monen aikoihin olet lähdössä Tampereelle, menetkö sinne treenaamaan ja tiedätkö jo kotiin lähdöstä?

Jos Faidra tosiaan aikoo jotain pientä purtavaa tarjota niin nostetaanko tuota "osallistumismaksua" hieman, ettei tule pahasti takkiin.

Onneksi tämä ruokapuoli tuli selväksi. Mä jo ihmettelinkin noita runsaita tarjoiluja, mitä Faidra listasi. Kiireisin silmin sen viestin luettuani luulin, ettei mun tarvitsisi raahata eväitä mukanani, kun saisin jotain ruokaisaa salaattia. Sitten illalla mua odottaa kuitenkin ähkymättö muualla. Pahoittelen, että mun viestistä sai sen kuvan, että aion keittiöorjuuttaa Faidran. Pakkaanpa siis eväät mukaan, niin kuin aina ja kaikkialle.:)

Siis... tarjoilut voivat olla määrällisesti suht runsaat (vrt. tuparit tms. :D), mutta koska en tiedä mimmien määrää, en osaa yhtään sanoa kuinka paljon sapuskaa riittää kullekin mimmille! Ihan täyttä pitopalvelua en kykene järjestämään... hehe. Ottakaa siis sellaista evästä itsellenne mukaan mitä normaalisti päivän aikana söisitte, ja nuo iltapöperöt ovat sitten kevyttä pikkusyötävää.

Taidan mennä tänään vähän tsekkaamaan mitä suunnittelemani ruuat maksaisivat. Katsotaan niitä kuluja sitten lauantaina, listaan vaikka johonkin mitä ruuat ja videot yhteensä maksoivat ja paljonko niistä tulisi jos summa jaetaan osallistujien kesken. Ketään en voi velvoittaa maksamaan - en siis kerää mitään pääsymaksuja ovella - joten omantunnon mukaan rahaa yhteiseen kippoon.

Olikos täällä nyt muita treenaamaan lähteviä kuin minä ja Gillyanne? Jos ei, niin otan pois tuolta tuon treenioption sillä siinä tapauksessa saatan tuohon aikaan laittaa vielä kotona syötäviä valmiiksi. Meistä ei Gillyn kanssa taida toisillemme juuri treeniseuraa olla. ;) Voi olla, että käyn salilla jo heti aamusta mikäli muita tyttöjä ei ole päivällä tulossa.

Back
Ylös Bottom