"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haha, alkoipa naurattamaan tuo, että ole postannut tänne peräti kahdesti :D Oikea aktiivi :jahas: Hmm, aktiivi lukija tosin. Huominen edelleen epäselvä, mutta mikäli tulen, niin ilmottaudun myös tuomaan jotain pientä murkinaa ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ZannaZ: Vieläkö sun autossa on tilaa? :) Kun oli tuossa aiemmin puhetta, että olisi mahdollista päästä sun kyydilläsi. Jos paikat on jo viety, niin kyllähän nuo junatkin kulkee, joten no hätä.

Mariah sanoi:
ZannaZ: Vieläkö sun autossa on tilaa? :) ,,,

Mistäs olisit tulossa? Periaattees yks mahtuis viä, Sundae, Kata ja toukkis jo varanneet paikan. Yks viä mahtuis jos tiivistetään.

Mun autossa on myös tilaa. Sunny ei tulekaan. Kyydissä Fiona ja Jonna.
Sovittu tärskyt Helsingin Rautatieasemalle 14.30. Siitä lähdetään sitten Hämeenlinnan motarille.

No sehän menis kätevästi jos Buttis vois ottaa Mariahin kyytiin, ei tarttis ni täyteen änkeä autoa. Olis 3 mimmiä/kaara. Mä oon tosin aikasemmin lähdössä, et jos treenaamaan haluu Wolfille ni sit ehkä meitin kyytin paree...

Zone-sarja -42%
:kotihengetär:

Ihan kuin ois synttäreitä (melkein vois ollakin, kun vuosimittari pyörähtää ihan justiinsa) järjestämässä, ihan huippua puuhastella kotona. :D Tässä teille vähän teaseria! Nammm... suupalan kokoisia sämpylöitä, pannaria, suklaa- ja pähkinävoikeksejä... huomiselle vielä jäätelöä, jell-oa (dieettaajillekin jotain hyvää!), salaattia, popcornia... :kuola:

Ainiin, ja ne videot. Tämähän ei ollut se "ruoka rulettaa" -mimmimiitti.

Tervetuloa huomenna!

full

PS. Laiska leipoja tekee aina kaikista tekeleistä neliöitä ;) Säästää tuhottomasti aikaa!

Voin käydä oikein hyvin aamulla kotisalillani treenaamassa. Joten Ironbutt tulisin mielelläni sun kyydilläsi. Miten löydän/tunnistan sut sieltä? Olisikohan mahdollista saada vielä vaikka puh.numeroa, jos tulee jotain ongelmia?

Mariah sanoi:
Voin käydä oikein hyvin aamulla kotisalillani treenaamassa. Joten Ironbutt tulisin mielelläni sun kyydilläsi. Miten löydän/tunnistan sut sieltä? Olisikohan mahdollista saada vielä vaikka puh.numeroa, jos tulee jotain ongelmia?

Yritin laittaa numeron privalla, mutta ei onnistu kun se toiminto ei ole sinulla päällä. Mitenkäs saan numeron sulle? Tällä palstan puolella en viitsi sitä huudella kun rupeaa kaikki hörhöt soittelemaan.

Laita mulle mailia ironbutt at pakkotoisto.com

Mä en ole vippi, joten johtuu varmaan siitä:) . Mä laitan sulle mailia tuohon sun pakkotoisto osoitteeseen, niin voidaan hoitaa asia sitä kautta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi Faidra! Kyllä aika hyvältä näyttää! :hyper:
Tää ilta onkin menny nukkuessa, kun viikko on ollu niin rankka. Huomenna toivottavasti vähän virkeämpi. :) Tää saattaa kans pari sidukkaa raahata mukana...

Amelie sanoi:
Tää saattaa kans pari sidukkaa raahata mukana...

No kiva, etten ihan yksinäni kippistele. :kippis1:

Hyvältä näyttää kyllä Faidran herkkupöytä, mutta mitäs sanotte tosiaan niistä karkeista? Mielelläni tuon parikin isoa pussia (ja syön todennäköisesti niistä aika suuren osa, mikäli ette pidä puolianne :D).

Gillyanne sanoi:
No kiva, etten ihan yksinäni kippistele. :kippis1:

Hyvältä näyttää kyllä Faidran herkkupöytä, mutta mitäs sanotte tosiaan niistä karkeista? Mielelläni tuon parikin isoa pussia (ja syön todennäköisesti niistä aika suuren osa, mikäli ette pidä puolianne :D).
Mä en ainakiaan vastaan pane jos karkkipussi heilahtaa jossain...:kuola:

Iso JOO karkille :D Haen tosin kyllä omankin pussin...

Hmm, jos joku haluaa avustaa vielä jossain niin esipaistetut patongit ei olisi yhtään huonompi juttu. Sämpylöitä on tosi rajoitetusti ja ne ovat muutenkin kooltaan pikkuruisia. Tuorejuustoja taas on kolme rasiaa, joten varmaan niillä voitelisi useammankin patonginpätkän.

Faidra sanoi:
Hmm, jos joku haluaa avustaa vielä jossain niin esipaistetut patongit ei olisi yhtään huonompi juttu. Sämpylöitä on tosi rajoitetusti ja ne ovat muutenkin kooltaan pikkuruisia. Tuorejuustoja taas on kolme rasiaa, joten varmaan niillä voitelisi useammankin patonginpätkän.
Voisin tuoda niitä patonkeja. Tai sit voisin tehdä pastasalaattia. Kumpi ois parempi?

Pauliina sanoi:
Voisin tuoda niitä patonkeja. Tai sit voisin tehdä pastasalaattia. Kumpi ois parempi?
Kumpi vaan käy. Patongit on tietty helpompi tuoda, kun ei tarvii kuin marssia kauppaan. :)

Faidra sanoi:
Kumpi vaan käy. Patongit on tietty helpompi tuoda, kun ei tarvii kuin marssia kauppaan. :)
No sovitaan niin, että tuon patonkeja. Ja jos mulla on huomenna hirveesti ylimääräistä aikaa (joo tosi todennäköistä.. :D ) ja ruuanlaittoinnostusta, niin tuon lisäksi salaatin. Mut noi patongit nyt ainakin.

Jos poikaystävä muistaa kaupassa käydessään chilipähkinät, niin tuon niitä pari pussia. :) AAh, herkkuja. Avasin irtojäätelökauden tänään ja maistoin sitä uutta Pepe tuuttia.

Näkyy olevan tämän päivän meno edelleen voimassa, joten tämä mimmi ei miittiin pääse :( aika herkkuja tarjoomuksia teillä siellä :kuola: pitäkään hauskaa :)

Back
Ylös Bottom