"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
toukkis sanoi:
Munkin tekisi mieli tulla, mutta mä en tunne ketään.:nolo: Ja oon tällänen vanha akka.:D

Blaah, mukaan vaan! Ja tälleenhän just oppii tuntemaan näitä kertakaikkiaan mahtavia pakkislaisia. Punttimimit on valioita kaikki, tosi mukavaa porukkaa :haart:. Että mukaan vaan! Ja pfft mä sanon, ei kukaan ole "vanha" eikä varsinkaan akka (jotenki alentava nimitys musta). Onhan "konkareista" mm. Gilly tulossa.

Sitä paitti mää ainakin haluun nähä sut :). Että stop epäröinille ja go teoille. Tuumasta toimeen ikäänkuin.

Ja sit... 13.5. näyttäisi täälläkin tyhjää eli pidetään mun puolesta vaan miitti. Ja meikä kyl tulee täältä pkaupiseudulta, et periaattees mahtuu mukaan. Sitä en tiä koska oon lähdös, ja puputtimet varmaan täytyy ottaa mukaan jos meinaan viipyä pidempään.. joka on hyvin todennäköistä kun on juuret ni vahvasti Tampesterissa.¨

Mutta kertokaahan lyödäänkö tämä lukkohon?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hmmmm... mitäs te, jotka jollain tavalla pelkäätte tulla miittiin, oletatte että siellä voi pahimmillaan tapahtua? Paha Faidra syö kaikki?

Ei ole mitään ikä/treenitausta/tms. vaatimuksia. Into touhuun ja kiinnostus tuijottaa tuntikausia vapaaohjelmia kankaalta riittää. Muusta viis. Vaikka ei osaisi puntilla tehdä edes kulmasoutua, saati tietäisi mikä on loikkaharjoitus, niin ihan yhtä lailla olette tervetulleita. Siksi minusta tällaisia juttuja on kiva järjestää, että ehkä sieltä löytyy yhdelle jos toisellekin se pieni, tarvittava kipinä lähteä toteuttamaan omia haaveita. Se voi olla niinkin pienestä kiinni kuin siitä, että törmää oikeanlaisiin ihmisiin ja saa vahvistusta omalle haaveilulleen.

Mun kalenterissa 13.5. on nyt siis varattu vapari-illalle höpöttelyn ja hyvän naposteltavan merkeissä. Ei ole väliä onko meitä kolme vai viisitoista, katsotaan niitä joka tapauksessa tuolloin. :)

Koska miittiin voi tosiaan tulla ihan kuka haluaa eikä mitään minimimäärää porukkaa ole, niin tänne voi ilmoittautua vielä vaikka 12.5. asti. Tulkoot sitten ne paikalle ketkä kykenee, jos joku peruu niin en ota siitä stressiä. Sopiiko teille se 5e pieni maksu naposteltavista ja videoista (tilasin ne rapakon takaa ja maksoin n. 80e omasta pussistani)? Niihin kaikkiin kun kuitenkin saa uppoamaan aika kiitettävästi rahaa eikä munkaan kukkarossa elävä matti tunnu olevan loputtoman antelias. :D

Hmmm... ehkä tääkin vois uskaltautua mukaan. Vähä jännittää esittäytyä tuollaselle "valioporukalle", mutta olis ihan kiva kyllä tutustua ihmisiin. Ja niitä videoita olis kiva nähdä. :)

En mä pelkää sentäs syödyksi tulemista.:lol2: Mä oon Tampereen suhteen ihan uuno eli en osaa suunnistaa.:jahas: Eli asemalta pitäisi tulla hyvät ohjeet.:D Ja 5€ kuulostaa hyvältä maksulta vaivannäöstä ja kuluista.

toukkis sanoi:
En mä pelkää sentäs syödyksi tulemista.:lol2: Mä oon Tampereen suhteen ihan uuno eli en osaa suunnistaa.:jahas: Eli asemalta pitäisi tulla hyvät ohjeet.:D Ja 5€ kuulostaa hyvältä maksulta vaivannäöstä ja kuluista.

Öh, tietty tässä olisi sellainen juttu, että minä voisin käppäillä rautatieasemalle (20m mun kämpän ovelta) vastaan sellaisia naisia, jotka eivät Rieväkylää tunne. Minä kun löydän täältä ihan minne tahansa jos osoite on taskussa. :D

Zone-sarja -42%
Oispa kyllä mielettömän kiva tulla kans mukaan. Jos äiskä vaan on menossa mökille eikä odottele mua kotikonnuille, niin voin jäädä Tampereelle ja saavun ehdottomasti paikalle. Ja tuo 5€ kuulostaa oikein kohtuulliselta summalta. :)

Alustavasti edelleen mukana! Hyppäisin mielelläni Hämeenlinnasta kyytiin, jos jollakin Helsingistä tulevalla on autossaan tilaa?

Sundae sanoi:
Alustavasti edelleen mukana! Hyppäisin mielelläni Hämeenlinnasta kyytiin, jos jollakin Helsingistä tulevalla on autossaan tilaa?
Sama täällä. Jos ei kyytiä ole niin asemalta joku kimppa suunnistus olisi myös mukava :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sundae ja Kata (ja kai muutkin kyytiä tarvitsevat).

Meikän kyytiin mahtuu tosiaan, jos oon vasta tollon tulossa. Mut ..... no Carinaan mahtuu mun lisäks periaattees 4, mutta sit jotkut joutuu ottaa kanit syliin :D. Siis kantokopat. Ne on kyl ihan kilttejä, ettei mun ristiturpii tartte pelätä (2 pupua/kantokoppa ts. 2 kantokoppaa). Ja tulisin täältä Helsingistäpäin ni väkisellään Hämeenlinnaan törmää.. Et jos kelpaa ???

P.S. Carinassa on ilmastointi ;), joka on oikein kätevä kesäkeleillä.

ZannaZ sanoi:
Sundae ja Kata (ja kai muutkin kyytiä tarvitsevat).

Meikän kyytiin mahtuu tosiaan, jos oon vasta tollon tulossa. Mut ..... no Carinaan mahtuu mun lisäks periaattees 4, mutta sit jotkut joutuu ottaa kanit syliin :D. Siis kantokopat. Ne on kyl ihan kilttejä, ettei mun ristiturpii tartte pelätä (2 pupua/kantokoppa ts. 2 kantokoppaa). Ja tulisin täältä Helsingistäpäin ni väkisellään Hämeenlinnaan törmää.. Et jos kelpaa ???

P.S. Carinassa on ilmastointi ;), joka on oikein kätevä kesäkeleillä.

Kelpaa, kelpaa :) Ja puput kanssa. Ilmoittele jos olet tulossa niin tuun (tullaan?) siitä liittymän kohdalta kätevästi kyytiin matkan varrelta.

Mustakin olisi tosi kiva tulla mukaan miittiin. Sitä vain mietin, että onko muut toisilta paikkakunnilta tulevat jäämässä yöksi Tampereelle vai meinaatteko vielä illalla matkata takaisin kotiin?

ZannaZ mahtuisiko sun kyytiin mahdollisesti vielä yksi tyttö mukaan? Helsingin seudulta olen siis tulossa:)

Itse ainakin meinasin lähteä illalla kotia päin, mutta mulla on aika lyhyt matka. TRE-JKL. Junia menee illalla viel puol 12 viimeinen. Osoite vain pitäisi saada jossain vaiheessa pyydettyä Faidralta, että osaisin tulla paikanpäälle.

Jokos mä ilmoittauduin? Eli tulossa ollaan, ja ilman muuta ilolla maksan sen femman, kuten varmaan jokainen tulija :)

Mariah sanoi:
Mustakin olisi tosi kiva tulla mukaan miittiin. Sitä vain mietin, että onko muut toisilta paikkakunnilta tulevat jäämässä yöksi Tampereelle vai meinaatteko vielä illalla matkata takaisin kotiin?

ZannaZ mahtuisiko sun kyytiin mahdollisesti vielä yksi tyttö mukaan? Helsingin seudulta olen siis tulossa:)

Juu, toki mahtuu. Eli Mariah, Kata ja Sundae varattu Carinan penkeille. Jos tiukkaa tekee ni yks periaatteessa mahtuu viä. Mut jos ei ni aina on väljempää olla sit :D.

Mä varmaan kyllä jään porukoille pidemmäks aikaa, "treenilomalle". Tosin aivan varma en viä ole.

Olen tulossa, ehkällä. Mulla on tuolloin yksi kurssi, mutta mieluummin tulisin miittiin jos vaan tuolta kurssilta pystyn luistamaan. Reilun viikon päästä selviää pääsenkö tulemaan.

Mä olen mitä luultavimmin tulossa myöskin mukaan. Olen lähdössä autolla Jyväskylästä Tampereelle, joten kyytiinkin mahtuu... Tulen myös saman illan/yön aikana takaisin sieltä.

Latest posts

Back
Ylös Bottom