"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oikeastaan olisi ihan kiva tutustua teihin punttimimmeihin, kun ei mun ystävistä tai tutuista(tytöistä) käy kukaan salilla lihastenkasvatus mielessä. Ja kun täällä Jyväskylässä asun, niin ei matka Tampereelle ole kuin se 1,5 h junalla. Ehkäpä uskaltaudun mukaan... :)

Siis tottakai tämä järjestetään viikonloppuna. Mites on, pistänkö tilaukseen viime vuoden Olympian dvd:n? En ole ihan 100% varma joko se on julkaistu, mutta sen piti tulla maaliskuun loppuun mennessä.

Miittiin ole mitään muita vaatimuksia kuin se, että fitness-vaparit kiinnostaa ja haluatte viettää hauskaa ja rentoa iltaa samanmielisten tyttöjen seurassa! Tämä miitti on sitten myös sellainen, että oli meitä kaksi tai kymmenen niin järjestän sen joka tapauksessa.

Miten ois lauantai 13.5?

Faidra sanoi:
...Mites on, pistänkö tilaukseen viime vuoden Olympian dvd:n?

Juu. Pistä toki. Itellä ainakin kova halu nähdä juuri noita Olympioita. Tuoreempi aina parempi.

Faidra sanoi:
Miten ois lauantai 13.5?

Ja toinen juu. Hyvältä kuulostaapi. Merkkaanpas kalenteriin ylös.

Zone-sarja -42%
Mä en pääse valitettavasti ainakaan tuolloin 13.5 lauantaina. Olen koulutuksessa koko viikonlopun. Mutta jos toi vielä muuttuu, niin siinä tapauksessa.

:itku: No niin, arvasin! Heti kun meikäläinen lähtee reissuun, niin täällä alkaa tapahtumaan! Lähden 6.5. Kreikkaan ja siellä reppureissaillaan pari viikkoa, joten jää miitti väliin. Todella ikävää!! Tungen sitten muuten katsomaan kisoja Faidralle joskus =)

Mikäs viikonloppu kävis paremmin? Järjestetään niin, että mahdollisimman moni pääsee. Ja Camun pitää tulla koska sulla on yksi katsottavista videoista. :D Mulle on ihan sama milloin, toukokuun viikonloput on kaikki vapaita!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en ole saanut vielä toukukuun työvuoroja ja periaatteessa noi lauantait on aina työpäiviä. Mutta järjestelykysymys. Ja jos kävis niin onnettomasti etten pääse niin mä lainaan kyllä sen videon, no prob.:)
Mutta ois kerrankin kiva tulla mimmimiittiin kun sitä on tässä jo harkittu parisen vuotta. Mua sitoo työajat, kun ei ole viikonloppuvapaita kun kerran 5:ssä viikossa.

toi 13. ois hyvä... mä lähden 21. päivä bulgariaa, joten se loppukuu ei oikeen sovi... ois kyl huippu päässä mukaa! :)

Tässä kun tarkastelin kalenteria, niin näyttää siltä, että eka täysin vapaa viikonloppu on vasta kesäkuussa 18. ja 19. pv. Eli minä en miittailemaan pääse ennen kesää =( Järkätään sitten kesällä jotain actionia myös, vaikka pienemmällä sakilla tms.

Gippin sanoi:
Tässä kun tarkastelin kalenteria, niin näyttää siltä, että eka täysin vapaa viikonloppu on vasta kesäkuussa 18. ja 19. pv. Eli minä en miittailemaan pääse ennen kesää =( Järkätään sitten kesällä jotain actionia myös, vaikka pienemmällä sakilla tms.

Mäkin kannatan tätä, oli viimeksi huippua Tampereella!
Katsomaan kisoja valkokankaalta pääsen jos tämä tapahtuu vasta 24.5 eteenpäin, eli veikkaan että tämän joudun jättämään väliin :S ensi kerralla sitten! :)

Joo, ehdottomasti miittiä kehiin! :hyper: Minulle käy näillä näkymin toukokuussa mikä viikonloppu vain. Vapariliikkeiden treenaamiseen en kylläkään taivu, mutta lupaan heitellä asiantuntevia (NOT :D) kommentteja sohvanpohjalta sipsikulhon takaa ;)

Höh, näköjään tuota 2005 vuoden Olympiaa nyt ei ainakaan saada toukokuuksi. Eivät ole varmoja ilmestyykö se ollenkaan! Olin vähän odotellut, että siitä tulisi jotain tietoa, mutta kun sitä ei kerta kuulunut niin tilasin sitten jotain ihan muuta.

Eli siis: tervetuloa meidän kotiin katsomaan kankaalta vuosien 2004 ja 2003 NPC Fitness Nationalsien pre-judgingeja! Päädyin tilaamaan Nationals-videot (ja nimenomaan pre-judgingit) siksi, että niissä vapaaohjelmia on huima määrä ja lavalla olevat tytöt ovat suurimmaksi osaksi yhtä lailla huippu-urheilijoita kuin pro:tkin. Saahan heistä muutama aina joka kisassa sen pro-korttinsa. Mun mielestäni vapaaohjelmien osalta viime vuonna Nationalsit oli paljon viihdyttävämpää katsottavaa kuin Olympia. Ihan mielettömiä urheilijoita.

Pidetään nyt alustavasti tuo 13.5. päivämääränä. Mikäli videot ei näytä saapuvan ajoissa, niin muutetaan ajankohtaa sitten hiukan myöhäisemmäksi. Toivottavasti ne ei tule liian aikaisin, en nimittäin tiedä miten kestän olla katsomatta niitä ennen tuota h-hetkeä! :D

Jos haluatte esimakua noista Nationals-vapareista, niin mun Rapidshare-kansiosta löytyy lyhyitä pätkiä vuoden 2005 Nationalseista. Tuolla motivoivat treenivideot -threadissa selitin Rapidsharen käytöstä ja sieltä löytyy myös se linkki.

nii olisko lapista/oulusta menossa porukkaa tähän miittii näin alustavasti? jos jotai kyytejä sais, nii vois itekki lähtä :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom