Höh, näköjään tuota 2005 vuoden Olympiaa nyt ei ainakaan saada toukokuuksi. Eivät ole varmoja ilmestyykö se ollenkaan! Olin vähän odotellut, että siitä tulisi jotain tietoa, mutta kun sitä ei kerta kuulunut niin tilasin sitten jotain ihan muuta.
Eli siis: tervetuloa meidän kotiin katsomaan kankaalta
vuosien 2004 ja 2003 NPC Fitness Nationalsien pre-judgingeja! Päädyin tilaamaan Nationals-videot (ja nimenomaan pre-judgingit) siksi, että niissä vapaaohjelmia on huima määrä ja lavalla olevat tytöt ovat suurimmaksi osaksi yhtä lailla huippu-urheilijoita kuin pro:tkin. Saahan heistä muutama aina joka kisassa sen pro-korttinsa. Mun mielestäni vapaaohjelmien osalta viime vuonna Nationalsit oli paljon viihdyttävämpää katsottavaa kuin Olympia. Ihan mielettömiä urheilijoita.
Pidetään nyt alustavasti tuo
13.5. päivämääränä. Mikäli videot ei näytä saapuvan ajoissa, niin muutetaan ajankohtaa sitten hiukan myöhäisemmäksi. Toivottavasti ne ei tule liian aikaisin, en nimittäin tiedä miten kestän olla katsomatta niitä ennen tuota h-hetkeä! :D
Jos haluatte esimakua noista Nationals-vapareista, niin mun Rapidshare-kansiosta löytyy lyhyitä pätkiä vuoden 2005 Nationalseista. Tuolla
motivoivat treenivideot -threadissa selitin Rapidsharen käytöstä ja sieltä löytyy myös se linkki.