"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei munkaan autolla voi tonne asti lähteä (tulis pikkasen liikaa hintaa jo bensoille) eli määkin ostaisin paikan jonkun autosta tai sitten porukassa esim junalla.... :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
13.5 näyttäis käyvän mullekin, eli enköhän saavu paikalle. ja jos on mimmejä jotka tarvii yöpaikkaa ni mun yksiöön kyllä pari mahtuu :) asun ihan Faidran naapurissa, joten helposti pääsee kulkemaan ihan mihin vaan, baariinkin ;)

Ilmoittaudun mukaan 13.5 ehkänä. Näillä näkymin en ole menossa USA:han tuolla viikolla, mutta viimehetken muutoksia voi tulla. Tiedän viimeistään viikkoa ennen.

Mun autoon mahtuu mukaan Helsingistä 1 hlö jos lähden Smartilla. 3 jos Peugeotilla. Voidaan katsoa kimppakyytejä lähempänä.

Juu tuli mieleen että munki luokse voi majoittua muutama mimmi jos jotku yöpaikkaa kaipaa. Mä toisin asun vähän kauempana mut täältäki kulkee bussit ihan hyvin että keskustaan pääsee :D

Yöpymisistä: eiköhän meiltäkin yöpaikka jollekulle löydy, jos tarvis on - tosin asumme vähän kauempana keskustasta, mutta nyssehän kulkee ;) Ja allergikoille huomio, meillä on kolme kissaa.

Jihuu! Pulla just soitti, että kotiin on saapunut paketti rapakon takaa... jonka sisuksissa oli kaksi dvd:tä!

Nationals 2004: (huomio... siellä on kaikkien fitness-tyttöjen suosikki Erica Davidson!)
22048-collage.jpg

Nationals 2003:
22039-collage.jpg

Mitenkähän muka saan näppini pidettyä erossa noista toukokuuhun asti?! :eek:

vanilja sanoi:
Vissiin iso kämppä faidralla..Näyttäis ihan reippaasti tyttöjä olevan tulossa :D
Myöhäsimpänä saapuvat saa paikat parvekkeelta :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No, tunnetusti 2/3 tulijoista peruu viimeisellä viikolla. :)

...saanpahan syödä itse enemmän niitä amerikkalaisia suklaakeksejä...

juna on vaan täältä niin pirun kallis... varsinki ku ei saa opiskelija hinnoilla :/
Niin kumpikaan oulun tytöistä ei aio lähtä omalla autolla?!?... siitä ei jäis bensoihi ku 40e/hlö jos pääsisi autolla... junalla mulla jää kyl varmaa väliin, ku viikko siitä pitäs reissata taas helsinkiin ja bulgariaan... ei rahat riitä... :(

Zone-sarja -42%
beeibe sanoi:
juna on vaan täältä niin pirun kallis... varsinki ku ei saa opiskelija hinnoilla :/
Niin kumpikaan oulun tytöistä ei aio lähtä omalla autolla?!?... siitä ei jäis bensoihi ku 40e/hlö jos pääsisi autolla... junalla mulla jää kyl varmaa väliin, ku viikko siitä pitäs reissata taas helsinkiin ja bulgariaan... ei rahat riitä... :(
Hitsi ku mullakaan ei oo omaa autoa, mieheltä en voi sitä oikein varastaa. Ja jos Mölliskökään ei autolla ole menossa, niin ei kyllä oo hirveesti vaihtoehtoja :( Nyt on kyllä Pohjoisen tytöt hiukkasen vähissä..

vanilja sanoi:
Hitsi ku mullakaan ei oo omaa autoa, mieheltä en voi sitä oikein varastaa. Ja jos Mölliskökään ei autolla ole menossa, niin ei kyllä oo hirveesti vaihtoehtoja :( Nyt on kyllä Pohjoisen tytöt hiukkasen vähissä..

Sori, minäkään en pääse, lapset ovat minulla sen viikonlopun, mutta katellaan joku toinen kerta, toivottavasti kyyti löytyy:rolleyes:

Ashta sanoi:
Juu tuli mieleen että munki luokse voi majoittua muutama mimmi jos jotku yöpaikkaa kaipaa. Mä toisin asun vähän kauempana mut täältäki kulkee bussit ihan hyvin että keskustaan pääsee :D

Och samma här. Ellei rupisella sohvalla makailu haittaa. Lattialle mahtuisi periaatteessa toinenkin yökyläilijä, jos saan jostain vieraspatjan. :)

Ja asun aivan ytimessä, 30 metriä rautikselta!

Junalippu on jotain 100€ Oulusta (meno-paluu)!!! Mää muistelin että se on jotain 50€ silloin kuin opiskelin Tampereella mutta prkl sitähän sai silloin -50% opiskelija alennusta.....:( Eli taitaa jäädä käymättä ellei joku auto kimppakyyti velä järjesty :evil:
Kuka järjestää pohjoiseen vastaavan miitin???!!!!!!:kippis1: :thumbs:

Voidaan vielä muuttaa päivämäärää, mulle on oikeastaan ihan sama milloin. Ainoastaan toukokuun viimeinen viikonloppu (26.-28.5) ei käy.

Ehdottakaa parempaa päivää?

no mite ois se 20.5...eiks se oo lauantai... ku sillon pitäs muutenki olla tulossa etelään, nii vois pysähtyy siinä sillee kätevästi matkan varrella :D mut pistäkäähän mietteitä muutkin... jos ei, nii sitte varmaa jää välistä, ku tuo juna on tosiaa nii sikahintane! :P

Latest posts

Back
Ylös Bottom