"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
beeibe sanoi:
no mite ois se 20.5...eiks se oo lauantai... ku sillon pitäs muutenki olla tulossa etelään, nii vois pysähtyy siinä sillee kätevästi matkan varrella :D mut pistäkäähän mietteitä muutkin... jos ei, nii sitte varmaa jää välistä, ku tuo juna on tosiaa nii sikahintane! :P
Niin autollako oisit menossa, vai miten? On kyllä karseen hintasta tuo junamatkailu, joten välistä taitais jäädä tältäkin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
vanilja sanoi:
Niin autollako oisit menossa, vai miten? On kyllä karseen hintasta tuo junamatkailu, joten välistä taitais jäädä tältäkin.

Emmä tiedä menisinkö sillonkaa autolla, mut jatkasin siitä sitte helsinkiin, ku sieltä on sunnuntai aamuna lento bulgariaan... Et pitää kuitenki jokatapauksessa olla sillon etelään menossa... autolla tai ilman... Et se ei tuntus niin pahalta ku tulis kuite kaks kärpästä yhdellä iskulla :) Muuten menis 250e jo pelkästää junamatkoihin jos reissaa kakas viikonloppua putkeen :O

20.5 ei käy mulle, sillä se on Euroviisuviikonloppu, ja ko. tapahtumalla on allekirjoittaneelle elämää suurempi merkitys. :nolo:

Kaikki muut toukokuun viikonloput kyllä passaavat.

No niin... jos nyt päivämäärä olisi kuitenkin se lauantai 13.5. niin kuinka moni olisi tulossa? Tänne threadiin nyt kaikki tulijat, epävarmat myös! Pistäkääs kaikki mimmit joku hep-viesti vaikka olisittekin tuolla aiemmin kirjoitelleet, että voisitte olla tulossa.

Ohjelmasta sen verran, että voidaan käydä päivällä treenaamassa ja vaikka shoppailemassakin tms. jos haluatte. Videoiden katselua vois aloitella vaikka klo 17 jälkeen. Pitää vaan koittaa saada olohuone pimeäksi, tähän aikaan vuodesta on turha kuitenkaan odotella sitä pimeää.

Voi että sentään, kun ois kiva lähtee ja tulla. Mullakin on noi kisailuhommat alkaneet kiinnostamaan, niin oispa kiva tulla katteleen kisoja telkusta ja näkemään ihka oikeita fitnesstyttöjä :) Ei auta ku oottaa, jos joku reipas olis täältä pohjoisesta päin lähdössä autolla...

Jos sattuu hyvin käymään ja pääsen lähtemään, niin yöpaikalle olis sitten tarvis.

Hep, ehkällä. Yritän järjestää työt niin, että pääsisin tulemaan. Varman tiedon saa ensi viikolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hippulis hei, mulle käy 13.5!

Mulle käy 13.5. En ole lähdössä USA:han eli osallistuminen on varmaa mikäli tapahtuma järjestetään.

Ironbutt sanoi:
Mulle käy 13.5. En ole lähdössä USA:han eli osallistuminen on varmaa mikäli tapahtuma järjestetään.
Mua kiinnostais kans tulla, jos sun kyydissä ois tilaa? Maksan tietty bensakuluja. Ku ei toi juna oikein innostais... ainakaan yksin.

Fiona sanoi:
Mua kiinnostais kans tulla, jos sun kyydissä ois tilaa? Maksan tietty bensakuluja. Ku ei toi juna oikein innostais... ainakaan yksin.

Tilaa on. Jonnan saisi ehkä houkuteltua messiin, jos hänellä ei ole silloin töitä. Meitä olisi silloin autossa 3.

Joo, voisin edelleen olla tulossa. Jännittää kyllä, mutta jospa uskaltaisin. Jyväskylästä on niin lyhyt matkakin. :)

Ironbutt sanoi:
Tilaa on. Jonnan saisi ehkä houkuteltua messiin, jos hänellä ei ole silloin töitä. Meitä olisi silloin autossa 3.

Minulle sopii myös 13.5, lauantai duunista vapaa, jipii!!!!!

Zone-sarja -42%
Mäkin voisin tulla, jos vaikka treenimotivaatio parantuis ;) . Mahtuuko vielä jonkun kyytiin tai löytyykö junaseuraa Helsingistä?

Back
Ylös Bottom