Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites tuo, näinkin sää käsille oman päivän.
1. Selkä ja takaolkapäät
2. Rinta ja etu,sivuolkapäät
3. Kädet
4. Jalat
Tuo ei ole kaikista fiksuin nelijakoinen, kun tarkoitus on hyödyntää epäsuora rasitus mahdollisimman hyvin.
Kuka nyt jalkoja jaksaa treenata? Ei ne housujen alta näy. Turhaa energiankulutusta kun senkin ajan voi käyttää penaan ja haukkaan. ;)Itselle ei koskaan aukea tää että kädet saa oman treeninsä. Joku tossa mättää. Eli 3 treeniä yläkropalle ja 1 jaloille. Jalat on puolet kropan massasta ja niitä vedetään saman verran kerran viikossa.
Kuka nyt jalkoja jaksaa treenata? Ei ne housujen alta näy. Turhaa energiankulutusta kun senkin ajan voi käyttää penaan ja haukkaan. ;)
Persettä vois kuitenkin ihan varmuuden vuoksi vähän treenailla. Olen kuullut, että myös naiset pitävät jos miehellä on hanuriosasto kuosissa.OT:nä lisättäköön, että ootko nähnyt jonkun, joka on saanut jaloilla naisen?
Push-up-housuja vain ostamaan. Feikkaa ne naisetkin.Persettä vois kuitenkin ihan varmuuden vuoksi vähän treenailla. Olen kuullut, että myös naiset pitävät jos miehellä on hanuriosasto kuosissa.
Itselle ei koskaan aukea tää että kädet saa oman treeninsä. Joku tossa mättää. Eli 3 treeniä yläkropalle ja 1 jaloille. Jalat on puolet kropan massasta ja niitä vedetään saman verran kerran viikossa.
Ihan mielenkiinnosta. Miksi Archey pidät tuota supersarja harjoittelua ylivertaisena käsien kasvatus metodina?
Yleensä kovimmat hanskat on niillä jotka treenaavat kädet supereilla ja omana päivänään
Johtuisko geeneistä kuitenkin?
Itse en oo ikinä tehny käsiä omana päivänään tai supersarjoja ja hanska on +50cm suht kireessä kunnossa natuna.
Mites selkä, epäkkäät ja rinta ovatko suhteessa
Aika hyvässä balanssissa nykyään on, selän treenaamisen kanssa on ollut vähä vaikeuksia juuri sen takia kun kädet ottaa siinäkin niin paljon hittiä.
olisko jotain taktisia muutoksia tehtävänä tohon alkuperäiseen ohjelmaan jos ja kun päämääränä on bodailu ja patin kasvatus?
Archeylle kysymys käsiä boostaavasta 4-jakoisesta. Teen hackin tilalla kyykkyä johon olit neuvonut 3x10, miksi pidemmällä sarjalla parempi kuin esim 5x5?