Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toi selkä rinta treeni ota luonnistuakseen. Olen ehkä liian heikko sellasiin ja toinen ongelma on se kun kaikki laitteet on aina varattu niin hankala treenata supereina.
Joten vaihdoin jakoa mutta nelijakoisella mennään ja yritetään ainakin fiksusti.
Jonkinlaista neuvoa? Yleensä isoissa liikkeissä teen pyramidilla tai sillee että nostan painoa aina seuraavaan sarjaan
Ei toi selkä rinta treeni ota luonnistuakseen. Olen ehkä liian heikko sellasiin ja toinen ongelma on se kun kaikki laitteet on aina varattu niin hankala treenata supereina.
Ihan hyvä tuollainen perusohjelma, mutta ei toi järin "fiksu" ole. Epäsuora puuttuu oikeastaan lähes kaikilta muilta paitsi käsiltä.
Mites sitten selkä ja etureidet? Ja olishan se mukava että olis mahdollisimman paljon oikeaa epäsuoraa mikä tulee muutenkin niin ei tarvitse käyttää treeniaikaa siihen että hinkkaa lisäliikkeitä.Yritin kyllä laittaa rinta päivälle viparit sivuille että olkapäille tulisi epäsuoraa ja samoin olkapää päivänä tulee rinnalle yksi liike. Eikö se riitä? Laitanko jalkapäivällä vielä takareidet että ne tulisi kaksi kertaa viikossa? Niitä nyt ei ole ikinä kunnolla treenattu.
Mites sitten selkä ja etureidet? Ja olishan se mukava että olis mahdollisimman paljon oikeaa epäsuoraa mikä tulee muutenkin niin ei tarvitse käyttää treeniaikaa siihen että hinkkaa lisäliikkeitä.
Ojentajille kapea penkki tai dippi => Epäsuorana rintaOlen tällä hetkellä hiukan tietämätön joten saisiko jotain konkreettisia neuvoja? Kannattaisiko SJMV vaihtaa maastavetoon? Siinä etureidetkin aktivoituisivat enemmän?
Meneekö nää treenit Ma,ti,to,pe? ja sitten vielä kyssäri tosta ylätaljasta että voiko tossa vetää noi sarjat ihan loppuu asti ja entäs vinopenassa?
Joo,ja sitten vielä kyssäri tosta penkistä ku on noi 4x6 kannattaako tehä siis alkuun vähän kevyemmillä painoilla (painot pysyy samana) ja sitten laittaa lisää painoa tankoon vikaa sarjaa varten ja tehdä se sitte iha loppuuReenipäivät menee miten itse haluat, mutta fiksuinta ois toki tehdä noin 2on1off2on2off. Voihan ne, jos itse niin haluaa.
EI! Ensin lämmitellään hyvin ja noustaan pienin askelin kohti sarjapainoja. Kun sinne päästään niin alkaa totinen rypistys. Kaikki 4x6 samalla painolla ja jos tulee niin seuraavalle kerralle lisää painoa. Jos ei tule niin ei laiteta lisää. Ensimmäiset sarjat tuossa saattaa olla hiukan helpompia, mutta ei se mitään.Joo,ja sitten vielä kyssäri tosta penkistä ku on noi 4x6 kannattaako tehä siis alkuun vähän kevyemmillä painoilla (painot pysyy samana) ja sitten laittaa lisää painoa tankoon vikaa sarjaa varten ja tehdä se sitte iha loppuu
Kyllä siitä vähän voi olla. Mavessa on takareidet aika hyvin mukana ja jos ne takareidet on jo väsyneet kun pitäisi mavettaa niin ei se kovin hyvä homma ole. Parhaassa tapauksessa menee tekniikka ihan reisille.Onko haittaa jos tekee takareidet ennen mavea eli siis perjantaina ekana liikkeenä koukistus
EI! Ensin lämmitellään hyvin ja noustaan pienin askelin kohti sarjapainoja. Kun sinne päästään niin alkaa totinen rypistys. Kaikki 4x6 samalla painolla ja jos tulee niin seuraavalle kerralle lisää painoa. Jos ei tule niin ei laiteta lisää. Ensimmäiset sarjat tuossa saattaa olla hiukan helpompia, mutta ei se mitään.
Kiitoksia neuvoista! Ja toi pätee jokaseen 4x6 pääliikkeeseen? myös pystypunnerrukseen (3x6)?
Sanotaan nyt näin, että se pätee nyt. Muutamien kuukausien päästä se ei välttämättä sun kohdalla enää päde jos silloin vielä kyseisen ohjelman kimpussa olet tai joskus siihen palaat. Nää on sellaisia asioita mihin ei ole yhtä oikeaa tapaa. Mä teen itse vaihtelevasti joskus tuolla tavalla ja taas kausittain sillä tavalla, että aloitan mahdollisimman suurella painolla millä nipin napin saan tehtyä kutosen, seuraavaan sarjaan vähennän vähän, että taas tulisi tiukka kutonen ja sama juttu kaikkiin sarjoihin. Näin saan kaikista tiukat sarjat. Tämä on vähän sitä vaihtelua saman liikkeen sisällä, ihan niin kuin on toisto- ja sarjamäärien, sekä lepotaukojen vaihtelu ja erikoistekniikoiden käyttö. Mutta aloita nyt tuolla ja kun pääset hommaan sisään ja tuo tapa alkaa tökkiä, niin vaihda.Kiitoksia neuvoista! Ja toi pätee jokaseen 4x6 pääliikkeeseen? myös pystypunnerrukseen (3x6)?
Joo.Kiitoksia taas. Alotan nyt tolleen ekaks. Ja sitten jos vielä viittisit yhtee kysymykseen vastata. Eli tossakun on noi liikkeet missä on muuttuva toistomäärä esim flyes ja viparit sivulle niin tehdäänkö se samalla tavalla kun neuvottu 3x8,10,12 että eka sarja kovalla painolla ja sit tiputetaan taas painoa seuraavaan sarjaan että saadan toistot täyteenSanotaan nyt näin, että se pätee nyt. Muutamien kuukausien päästä se ei välttämättä sun kohdalla enää päde jos silloin vielä kyseisen ohjelman kimpussa olet tai joskus siihen palaat. Nää on sellaisia asioita mihin ei ole yhtä oikeaa tapaa. Mä teen itse vaihtelevasti joskus tuolla tavalla ja taas kausittain sillä tavalla, että aloitan mahdollisimman suurella painolla millä nipin napin saan tehtyä kutosen, seuraavaan sarjaan vähennän vähän, että taas tulisi tiukka kutonen ja sama juttu kaikkiin sarjoihin. Näin saan kaikista tiukat sarjat. Tämä on vähän sitä vaihtelua saman liikkeen sisällä, ihan niin kuin on toisto- ja sarjamäärien, sekä lepotaukojen vaihtelu ja erikoistekniikoiden käyttö. Mutta aloita nyt tuolla ja kun pääset hommaan sisään ja tuo tapa alkaa tökkiä, niin vaihda.
esim flyes ja viparit sivulle niin tehdäänkö se samalla tavalla kun neuvottu 3x8,10,12 että eka sarja kovalla painolla ja sit tiputetaan taas painoa seuraavaan sarjaan että saadan toistot täyteen