sydänlihaksen kasvuunMiksi ei saa vetää failureen? Liittyykö se jotenkin hermostoon tai lihasten tulehdustilaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sydänlihaksen kasvuunMiksi ei saa vetää failureen? Liittyykö se jotenkin hermostoon tai lihasten tulehdustilaan?
Se on kyllä huvittavaa kun puhutaan lääkkeistä ja vedetään ne samat sivarilistat tiskiin. Anabolisien steroidien haittavaikutuksina yleisesti mainitaan esim maksasairaudet, pahimmillaan kirroosi. Jännä juttu tosiaan, että niiden lääkkeidenkin kanssa kun voi myös pelata maltilla ja ilman suurempia tavotteita tai kiirettä saadaan ajan kanssa tuloksia niin, ettei veriarvot, sydän tai mikään muukaan liiku yhtään mihinkään suuntaan, poislukien oma tuotanto. Eri asia sitten kuka jaksaa maltilla mennä ja kuka ei. Ne on niitä valintoja ne.
Been there done that. Peterin kanssa kovaa vedin 10 vuoden natuilut alla.Ei muuta ko vuodeksi kaikki roina pois. Katsotaan sen jälkeen mikä on Miken mielipide? Myös se vähäinen.
Been there done that. Peterin kanssa kovaa vedin 10 vuoden natuilut alla.
Been there done that. Peterin kanssa kovaa vedin 10 vuoden natuilut alla.
Kokonaan ilman mitään, 39 vuotiaana mittautin tasot ja ne oli palautuneet normaalille tasolle huolimatta kovasta treenaamisesta.Varmaan tähän olet jo jossain vastannut, mutta tarkoitatko 10v natuilulla korvaushoitoa vai kokonaan ilman. Jos olit kokonaan ilman niin olitko käynyt testeissä mittaamassa tasoja. Lähinnä kiinnostaa se että miten kroppasi oli palautunut käytöstä vai onko omat tasot pysyvästi pudonneet alle viiterajan.
Dieetti laski ne tasot, ei kova treenaaminen. Dieetaaaminen vaikuttaa aina testoihin, niin teki mullakin. Ylikunnossa en tietääkseni ole ollut, enkä usko että teistä kukaan siihen pääsee, koska siihen en itsekään ole onnistunut pääsemään vaikka treenaan aika saatanan kovaa. Joten turha failurea pelkävien on odottaa mitään ylikuntoa, se vaatii paljon enemmän kuin sarjojen loppuun viemisen.Ja otit teston sen jälkeen mukaan koska tuli ylikunnon oireita. "Eiku mää diettasin ja testot laski mut ei ollu mitenkään ylirasitusta eikä mitään testot vaan laski"
Aina failureen. Ei maastavetoo. Jos ootte erimieltä tai koitatte perustella sitä jollain, Ootte hateri jonneja.
4-jakoisella kerran viikkoon ja kaikki lihakset failureen. Failuren saavuttaminen saattaa olla vaikeaa monille kokemattomille treenaajille. Esim penkissä on niin valtavasti apulihaksia käytössä, että jos 100% maksimaalisen aktivoinnin rintaan saa henkilö X, niin toisella voi muut lihasryhmät nappaa 50% kuormasta ja täten siellä hyytyy ensimmäisenä juurikin esim ojentajat. Hyvin usein näkee miten punnerrusliikkeissä sarja lopetetaan kun ei saa kokonaista toistoa, vaikka tanko edelleen ampuu rinnalta hyvin. Näissä tapauksissa failurea rinnalle ei saavuteta ja se on sitten kaivettava erikoistekniikoiden avulla.
Monet failurettoman treenaamisen puolesta puhujat eivät näitä asioita ymmärrä, eivätkä haluakaan, vaan olettavat, että ovat niin supertreenaajia, että saavat 100% aktivaation kohdelihakselle joka kerta. Samalla nämä eivät ymmärrä, että erikoistekniikka ei ole mikään kirosana, vaan avustava tekijä failuren ja riittävän vaurion saavuttamisessa.
Varianssi on tärkeää ja sinne failureen voidaan päästä useilla eri tavoilla jos se suoralla sarjalla ei yksinkertaisesti onnistu. Esim jaloissa on aika vaikea saada absoluuttista failurea etureisille, koska siinä hyvin hyvin usein takareisi ja pakara ottaa kuormaan osaa vahvasti. Ainoa kyykkyliike, jossa on omien kokemusten mukaan mahdollista saavuttaa etureisille failure, on pystyhack. Siinä kun voimat loppuu, siinä putoaa alas, kun taas prässissä sen painon voi pysäyttää, koska silloin takareisi ja pakara edelleen tekee vahvasti avustavaa työtä.
Failuren saavuttaminen taas erikoistekniikoiden avulla on helpompaa, jolloin ollaan lopussa tilanteessa, että lihas on vain simppelisti pakkotoistoilla ajettu loppuun, ei sen kummempaa. Vaihtoehtoja failuren metsästämisessä on sitten tolkuttomasti ja kaikilla videoilla mitä mä olen tehnyt, ollaan juuri tällä alueella, jossa lihasta rääkätään erikoisin keinoin ja ajetaan se sillä tavalla failureen.
Juuri näin, kroppaa pitää kuunnella ja ajan kanssa tulee todella vahvaksi treenaajaksi. Esim Olmala toteuttaa natikkana varsin kovaa sykliä ja armottomia treenejä. Kun normaali natikka hyytyy jo parin ekan sarjan aikana, jatkaa Olmala vetoa edelleen, hän on simppelisti kestävämpi ja vahvempi treenaaja ja siihen on johtanut nousukohteinen rasituksen nostaminen johon kropan on adaptoiduttava.Itellä on toiminut parhaiten juurikin tämä tyyli monta vuotta, kun olen kalunnut ja kokeillut treenijaot aina 2-jakoisesta 5-jakoiseen...omassa mallissa lihat tulee itseasiassa tarkkaan ottaen 2xviikossa läpi kiertävällä 4-jakoisella 2treeniä ja lepo menetelmällä alku ja loppuviikosta. Olen pyrkinyt tappamaan lihaksen joka kerta totaalisesti ja lähes aina isoilla liikkeillä ja koneilla ja lukuisilla erikoistekniikoilla failureen aina jonkun tyylinen progressio mukana oli se sitten painot, sarjataukojen palautukset, toistot tai mikä vain unohtamatta kuitenkaan lihashuoltoa ja suht optimaalista lepoa ja ravintoa. Joskus on tuntunut totaalisesti että ei kulje eikä nappaa koko treenaaminen olen pitäny 4päivän totaalitauon 2-3kk välein ja keskittyny tänä aikana enemmän lihashuoltoon ja lepoon ja tämä on auttanut aina. Suht yksinkertaista meininkiä ainaki itselle. Tämä malli toimii ainakin allekirjoittaneelle natikalle. Tapa lihas, syö, nuku, pidä huolta lihashuollosta ja tee sama uudelleen.
Siinä on vain se ero, että mulla on kokemusta niin natuna kuin apujen kanssa, mulla on kokemukset kummastakin maailmasta. Eniten yleensä voisilmästä ja niiden tuomasta edusta puhuu ne, joilla ei ole mitään tajua koko asiasta. Sitten kun niille perustelee jotain, niin se kuitataan vain voisilmällä tyyliin Tikka, että silloin ei ole millään enää mitään väliä, joka ei pidä laisinkaan paikkaansa. Silloin juuri kaikki alkaa merkitsemään todella paljon.
Olmalaa on pakko käyttää niin ei pääse kukaan jeesustelemaan lääkkeistä. Eikä noita samaan tapaan treenaavia natikoita nyt ole vain esillä hirveemmin.Olmalasta on tullut hieno kortti Coleman-kortin kylkeen
Mulla on mittauspäivät testoista, absoluuttiset tulokset verikokeiden muodossa ja vielä videot treenistä todisteena mitä on tehty. Mitä Tikalla on? Faktaa vai pelkästään puhetta?
Etkös ennen oo puhunu, että olit korvaushoidossa?Been there done that. Peterin kanssa kovaa vedin 10 vuoden natuilut alla.
En, olin 10 vuotta täysin omillani.Etkös ennen oo puhunu, että olit korvaushoidossa?