Failure, ikuinen debaatti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei mikään sinänsä tee alkoholista hyväksyttävämpää, mutta maltillisella käytöllä se ei aiheuta samanlaista terveysriskiä käyttäjälleen, kun steroidit.

Okei eli sun mielestä alkoholi olisi parempi vaihtoehto korvaushoidossa?
Edit. Sori @Mike. Jätän tän omalta osaltani tähän.

Viimeksi muokattu:
Ja 5 minuuttia tämän jälkeen keskustelu lääkkeistä jatkui. :D Hahahahaa!
Ja kohta joku tulee sanomaan, että täällä ei saa keskustella mistään. Pohjois-Korea, bannit, perseennuolenta etc. Ja silti saa keskustella kuten tossa edelleen keskustellaan, koitan vain ohjata oikealle alueelle. Ei onnistu.

Lisäksi alkoholin aiheuttamia terveydenhuoltokustannuksia käyttäjät periaatteessa maksaa itse
Ja yhteiskunta maksaa sitten alkoholin aiheuttamat välilliset ongelmat. On meinaan melkoisen vahvasti henkirikoksissa mukana. Alkoholi aiheuttaa mielettömästi huonoja asioita sosiaalisesti. Tupakka tappaa globaalisti 6 miljoonaa ja Suomessa 2000 ihmistä joka vuosi. Että siinä vähän suhteutusta.

Mainitsit Jooel eilen snäppi Q&Assa, että suurin aloittelijoiden tekemä virhe salilla on se, että ei treenata OIKEASTI failureen, niin onko se ihan naturaalina treenaavillakin ihmisillä myös näin? Ainakaan voiman kannalta tuo failureen treenaaminen ei todellakaan ole järkevää, eli sarjapainoja ei tolla tyylillä kasvateta. Ja tuo failureen treenaaminen on muutenkin vähän kyseenalaistettu naturaalitreenaajien puolella. Toisaalta failureen treenaamista kyseenalaistavat henkilöt eivät yleensä ole ihan samoissa massoissa kuin failuren puolesta puhujat... Onko tälle väittämälle jotain perusteluja? Mitäs muut ovat mieltä tästä? Failureen aina, joskus vai ei ollenkaan? Ja puhutaan siis bodauksesta!

Ei kai Vatanen missään kohdassa maininnut aloittelijaa?
Taisi sanoa, että lihaksen kasvatukseen tähtäävässä treenissä ongelma on failuren välttäminen.

Mainitsit Jooel eilen snäppi Q&Assa, että suurin aloittelijoiden tekemä virhe salilla on se, että ei treenata OIKEASTI failureen, niin onko se ihan naturaalina treenaavillakin ihmisillä myös näin? Ainakaan voiman kannalta tuo failureen treenaaminen ei todellakaan ole järkevää, eli sarjapainoja ei tolla tyylillä kasvateta. Ja tuo failureen treenaaminen on muutenkin vähän kyseenalaistettu naturaalitreenaajien puolella. Toisaalta failureen treenaamista kyseenalaistavat henkilöt eivät yleensä ole ihan samoissa massoissa kuin failuren puolesta puhujat... Onko tälle väittämälle jotain perusteluja? Mitäs muut ovat mieltä tästä? Failureen aina, joskus vai ei ollenkaan? Ja puhutaan siis bodauksesta!

Itse oon tällaisena natiivina natikka harrastelijana vetänyt aina tappiin asti, siihen tähdättiin jo silloin teini-ikäisenä kun punttitreenejä aloiteltiin. Sitä ei kyseenalaistanut kukaan, vaan siihen pyrittiin pää punaisena ja kaveri tsemppas vieressä. Silloin otetaan iisimmin jos joku paikka on väliaikaisesti ärtynyt tjms, mutta muuten se on sitä hullun puristusta. Välillä pudotussarjaa ja pakkotoistoja jos joku joutaa. Harvoin silti joutuu buranaa syömään lihaskipuihin, ja kropan loukkaantumiset on järkiään tapahtunut muualla kuin treenatessa. Tälläkin hetkellä välilevyn pullistuma yläselässä, ja sekin tuli töissä.

Munakas taas laittaa parastaan :D kertoo vain sen, että mies ei käytä alkoholia, mutta on miettinyt pikkasen lisäaineiden käyttöä ja yrittää nyt pikkasen puolustaa omia ajatuksiaan. Pitääkö paikkaansa? Ei varmaan myönnä. Bodareilla on kyllä ihme taipumus puolustella asiaa mitä he tekevät tai käyttävät, eikä koskaan voida vain sanoa vain, että mulle toimii kun teen failureen sulle ei ehkä toimi tai sitten tämä lääke homma. Kun vedetään jotain, mutta ei ehkä kovin paljoa, mutta kuitenkin väitetään ettei siitä ole mitään hyötyä silti vedetään tai aletaan vertaa alkoholiin. Voi voi sanon minä

Bodareilla on kyllä ihme taipumus puolustella asiaa mitä he tekevät tai käyttävät
Sulta mennyt varmaan ohitse tossa kiimassa, että tota tekee kuule ihan kaikki jotka panostaa johonkin. Sä esim puolustelet heittaamista loppuun saakka.

Failure ei ole mikään ongelma oli sitten miten natikka tahansa. Kunhan palautumisesta pitää huolen. Ei oo kovin monimutkainen asia tämä.

Etenkin natikoilla tuo jatkuva failureen paukuttaminen saattaa vain käydä hermoston päälle pidemmällä aikajänteellä. Tähän Mike kommentoi, että vedä täysillä, palaudu ja tee sitten uudestaan. No sekään ei välttämällä ole natikoille paras ratkaisu, sillä proteiinisynteesi ei toimi samalla tavalla kuin lääkeaineiden avustamana. Siksi liian pitkä kierto voi olla huono juttu.

Ihmiset eivät tunnu edes ymmärtävän failuren ideaa. Ei sitä kuulu ryskätä jokaisessa mahdollisessa liikkeessä, jokaisella mahdollisessa sarjassa. Volyymi jää automaattisesti pienemmäksi, jos sä alat paukuttamaan failurea jokaisessa sarjassa. Failure on tehokeino, jota on tottakai järkevä käyttää. Kunhan sen tekee oikein.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bodareilla on kyllä ihme taipumus puolustella asiaa mitä he tekevät tai käyttävät,

Tän oon kans huomannu. Sit monet roinaajat sanoo ettei naisten kuuluis koskaan käyttää. Ja sit toisessa ketjussa haukutaan nuoria tyttöjä ku ne muokkaa kirurgisesti persettää."kaikki ei saa muokata kehoonsa miten haluaa, mutta minä saan lääkkeillä "

Volyymi jää automaattisesti pienemmäksi, jos sä alat paukuttamaan failurea jokaisessa sarjassa.
Ei kai kukaan nyt ala lämmittelyssä tekemään loppuun saakka? Failureen mennään liikkeiden maksimisarjoissa. Niitä tehdään sitten niin monta kuin katsoo tarpeelliseksi. Hermostojutut on semmoisia, että edelleen mä haluaisin tietää jonkun joka on oikeasti joutunut bodaustreenillä hermostolliseen ylikuntoon ja mitä siitä on sitten todellisuudessa aiheutunut. Mä vähän veikkaan, että suurin osa ei koskaan bodaustreenillä kerkee tai osaa edes niin kovaa vetää. Yrittäkää ja katsokaa kun ei vain onnistu, ei varsinkaan failurella. Ja Markku Tikalle terkkuja, voisilmä ei anna anteeksi vittuakaan, se mahdollistaa vain kovemman kärsimyksen, ton tason jätkän pitäis se ymmärtää ja hämmästelen suunnattomasti että tolla tasolla valmentava ei sitä ymmärrä. Sinne vain bodari valmennukseen, niin Markku pistää sulle vasurilla vedetyn ohjelman ymmärtämättä, että silloin juuri voidaan virittää ihan saatanasti kovempaa vielä ja todella monimutkaista kiertoa ja lihaksen rääkkiä. Silloin kun apuja on käytössä, niin silloin vasta pitääkin panostaa, eikä tosiaan ajatella, että ne antaa anteeksi ja sitten juosten kusta.

Munakas taas laittaa parastaan :D kertoo vain sen, että mies ei käytä alkoholia, mutta on miettinyt pikkasen lisäaineiden käyttöä ja yrittää nyt pikkasen puolustaa omia ajatuksiaan. Pitääkö paikkaansa? Ei varmaan myönnä.

Kerro yksikin hyvä syy, miksi mun pitäis myöntää yhtään mitään jollekin random nettinimimerkille?
Jos sulla on erityistä tarvetta asiasta keskustella, niin oleppa ystävällinen ja ota muhun suoraan yhteyttä.

Ei kai kukaan nyt ala lämmittelyssä tekemään loppuun saakka? Failureen mennään liikkeiden maksimisarjoissa. Niitä tehdään sitten niin monta kuin katsoo tarpeelliseksi. Hermostojutut on semmoisia, että edelleen mä haluaisin tietää jonkun joka on oikeasti joutunut bodaustreenillä hermostolliseen ylikuntoon ja mitä siitä on sitten todellisuudessa aiheutunut. Mä vähän veikkaan, että suurin osa ei koskaan bodaustreenillä kerkee tai osaa edes niin kovaa vetää. Yrittäkää ja katsokaa kun ei vain onnistu, ei varsinkaan failurella. Ja Markku Tikalle terkkuja, voisilmä ei anna anteeksi vittuakaan, se mahdollistaa vain kovemman kärsimyksen, ton tason jätkän pitäis se ymmärtää ja hämmästelen suunnattomasti että tolla tasolla valmentava ei sitä ymmärrä. Sinne vain bodari valmennukseen, niin Markku pistää sulle vasurilla vedetyn ohjelman ymmärtämättä, että silloin juuri voidaan virittää ihan saatanasti kovempaa vielä ja todella monimutkaista kiertoa ja lihaksen rääkkiä. Silloin kun apuja on käytössä, niin silloin vasta pitääkin panostaa, eikä tosiaan ajatella, että ne antaa anteeksi ja sitten juosten kusta.
Siis itse kun tein kaks jakosella ohjelmalla silleen että lisäsin sarjoja ja tätä kautta volyymiä treeniblokin loppua kohti, niin alkoi joka liikkeessä sarjapainot tippumaan. En tosiaan tiedä, että mihin tilaan jouduin, mutta ei vaan samat painot liikkuneet enää. Siks lähdinkin miettimään tätä failureen vetämistä, että jos alkaisin tekeen vähän harvemmin kroppaa läpi mutta intensiivisemmin. Silleen HIT-tyylisesti. Mut niinkun tossa joku mainitsinkin, niin tällä tyylillä se proteiinisynteesi on tosiaan vähemmän aikaa päällä, niin onko se sitten optimaalista naturaalille?

Kiitos vaan mikelle vastauksista! Tästä aiheesta vois olla kyllä kova setti saada esim. joku podcast-debaatti, missä vaikka mike vs juhot (suomi ja murtonen) tai vaikka utti. Mikäköhän olisi Utin kanta asiaan? Eikö hän itseasiassa joskus maininnut, että teki kovaakin tulosta tollasella HIT-treenillä? Toisaalta kun muistelee gymlog jaksoa numero 100, missä kaksi kovan tason kehonrakentajaa arvostelee uttia ja käskee lopettamaan sen mitä nyt tekee, jotta kehittyisi, niin en sitten tiedä utinkaan nykymetodeista? Oliko ne hit treenit sitten kuitenkin parempia, kuin nykyinen kikkailu?

Kiitos vaan mikelle vastauksista! Tästä aiheesta vois olla kyllä kova setti saada esim. joku podcast-debaatti, missä vaikka mike vs juhot (suomi ja murtonen) tai vaikka utti. Mikäköhän olisi Utin kanta asiaan? Eikö hän itseasiassa joskus maininnut, että teki kovaakin tulosta tollasella HIT-treenillä? Toisaalta kun muistelee gymlog jaksoa numero 100, missä kaksi kovan tason kehonrakentajaa arvostelee uttia ja käskee lopettamaan sen mitä nyt tekee, jotta kehittyisi, niin en sitten tiedä utinkaan nykymetodeista? Oliko ne hit treenit sitten kuitenkin parempia, kuin nykyinen kikkailu?
Siinä on vain se ero, että mulla on kokemusta niin natuna kuin apujen kanssa, mulla on kokemukset kummastakin maailmasta. Eniten yleensä voisilmästä ja niiden tuomasta edusta puhuu ne, joilla ei ole mitään tajua koko asiasta. Sitten kun niille perustelee jotain, niin se kuitataan vain voisilmällä tyyliin Tikka, että silloin ei ole millään enää mitään väliä, joka ei pidä laisinkaan paikkaansa. Silloin juuri kaikki alkaa merkitsemään todella paljon.

Siinä on vain se ero, että mulla on kokemusta niin natuna kuin apujen kanssa, mulla on kokemukset kummastakin maailmasta. Eniten yleensä voisilmästä ja niiden tuomasta edusta puhuu ne, joilla ei ole mitään tajua koko asiasta. Sitten kun niille perustelee jotain, niin se kuitataan vain voisilmällä tyyliin Tikka, että silloin ei ole millään enää mitään väliä, joka ei pidä laisinkaan paikkaansa. Silloin juuri kaikki alkaa merkitsemään todella paljon.
No totta... Voi olla vähän turhaa väitellä asiasta sellaisten tyyppien kanssa, joilla ei oo kokemusta tuosta puolesta... Kyllähän se varmaan tekee treenistä entistä haasteellisempaa kun on kemiat käytössä, mutta toisaalta onhan siitä tehty tutkimuskin, jossa täysin treenaamattomille henkilöille lyötiin testoa koneeseen ja jätkillä kasvoi rasvaton massa vaikkeivat treenanneet lainkaan. Että kyllä niissä lääkkeissä jotain taikaa on, vaikkei treenata osaisikaan. Eiköhän kummallakin polulla ole omat haasteensa...

Kyllä sieltä aina joku lahjakas ukko löytyy, joka treenaa follit päällä pumppaillen, koska silloin ei failureen saa edes vetää.
Miksi ei saa vetää failureen? Liittyykö se jotenkin hermostoon tai lihasten tulehdustilaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom