Failure, ikuinen debaatti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo.
Itellä kyllä on sellainen outo tapa että jos kovasti ajattelen ja suunnittelen treeniä etukäteen niin ketuiksi menee.
Jotenkin tuntuu että henkiset paukut on jo käytetty ennenkuin salille edes pääsee.
Semmoinen puolihuolimaton mutta kuitenkin jotenkin jäsennelty treeni on paras.

Mä luulen, että tämä suurin syy siihen, miksi valmiiksi suunnitellut treeniohjelmat alkavat maistua skeidalta tietyn pisteen jälkeen. Itse tiedän kokemuksesta, että esim. joku 5x5 tyylinen perusvoimaohjelma toimii massan ja voiman hankintaan. Mutta kun tämän tyylisiä ohjelmia hinkkaa tarpeeksi monta vuotta, niin alkaa vaan henkisesti ahdistaa, kun tietää, että taas pitää kyykätä isommilla painoilla sarjaa, kuin edellisellä viikolla. Kun tätä tekee tarpeeksi monta viikkoa, tulee kehitystä. Ongelmaksi tässä kohtaa muodostuu "tarpeeksi monta viikkoa". Ei vaan jaksa duunata ohjelmaa, joka kyllä toimii, mutta jos/kun ainostaan silloin, kun sitä grindaa hullun autistin raivolla, joka tekee samaa asiaa päivästä toiseen, vain koska Gainz. Ehkä mä en vaan halua sitä tarpeeksi..

No eeeiiii.... :rolleyes:
Aika hyvin keksitty yhteys kyllä. :D

Kiitos! Huom. en tietty tarkottanut, että ite hermostuneisuus pistäisi hermoston lujille, vaan tämä hermostuneisuus olisi ikäänkuin indikaattori sille, että huomaat siitä olevan kyseessä hermostoa aikalailla kuormittava suoritus edessä. Toisaalta käsittääkseni (?) maastaveto on hermostoa kuormittavampi kuin kyykky, mutta kyllä minä olin huomattavasti enempi hermona kun kyykkäsin oman ennätykseni (105kg) kotona ilman apujoukkoja, ilman tukivöitä. Mavea en muuten ole kovin tosissani vielä kokeillutkaan, kerran sain muutama viikko sitten päähäni kokeilla miltä mave 100kg tuntuu/nouseeko. Nousihan se, eikä ihmeemmin hermostuttanut edes. Kyykky on siitä paha, että jos ei nouse, ei nouse, ja ilman apuja painot tulee tavalla tai toisella alas, todennäköisesti varsin äänekkäästi ja saattaisi olla tuo kotisalin lattia remontin tarpeessa sen jälkeen. Mavessa ei tätä huolta ole, jos ei nouse/jää kesken, painot tippuu huomattavasti hallitummin ja matalammalta (etenkin jos ei nouse senttiäkään:).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom