Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sehän on vaan tekijässä vikana jos on pyllistelly. Sarjapainot kun on tuolla 150 paremmalla puolella ni alkaa kyllä se tankokin painaa eikä sitä niin mukava ole kahdella sormella siinä pitää.
http://kauppa.voimaharjoittelu.fi/etukyykkyhaarniska-p-2040.html
Tuossa kuva tuollaisesta etukyykkyhaarniskasta. Muutamista viesteistä päätelleen kirjoittajat kun ei ole olleet hajullakaan millainen tuo onpi.
Eipä tuokaan siihen raudan määrään vaikuta periaatteessa mitenkään. Sitä vaan on mukavampi kyykätä kun se tanko pysyy siinä pitämättä eikä paina mihinkään epämukavasti. Ja on vähän varmempaa kyykkäämistäkin kun ei tartte keskittyä siihen.Kyllä on varmaan paree jättää nuo kaiken maailman haarniskat ihan noiden muiden voimailulajien harrastajille! Sehän se pointti onkin että mies ottaa raudasta mittaa ja katotaan kumpi on väkevee.
Enpä ole nähnyt mokomaa haarniskaa, enkä siis tiedä mistä puhun, mutta mielipiteeni jaoin silti. :D
Harvoimpa tuo taitaa pelkkä painojen määrä olla se pointti, jolloin tuollaisen käyttö voisi olla perusteltua. Lähinnä loukkaantumiset tai vaikkapa huono liikkuvuus voivat olla sellaisia syitä, että tuon käytöstä voisi olla selvästi hyötyäkin.
Jep, varsinkin kun jokasella voimanostajalla varmaan joku paikka rikki :DKatsoppas joo..ehkäpä esim.. käden tjms. loukkaantumis tapauksissa tuolla voi hyvinkin olla käyttöä.
Ovatko puolisyvät (reisi vaakatasossa) tai aavistuksen niitä vajaammat etukyykyt pahoja polville? Olen tehnyt etukyykyt tähän mennessä voimanostosyvyyteen, mutta silloin menee homma niin rankaksi keski- ja yläkropalle, että rasitus ei mene jaloille. Tänään vedin 2x10 niin, että jalat olisivat tehneet toisessakin sarjassa varmaan toiset kymmenen toistoa, mutta keski- ja yläkroppa olivat niin finaalissa kakkossarjan yhdeksännen toiston jälkeen, että viimeinen toisto meni tekniikan osalta hyvin arveluttavasti ja muutenkin jouduin tekemään puolet sarjasta rest-pausena. Vajaampia etukyykkyjä kokeilleena tiedän, että ne menevät minulla paremmin jaloille. Olen lukenut, että puolisyvyydessä polvet ovat kaikkein herkimmillään loukkaantumisten suhteen, totta? Entä miten on hieman vajaampien kyykkyjen osalla?
Ei kiitos mitään syväkyykyn palvontaa, teen kyllä takakyykkyjä voimanostosyvyyteen.
Mitä hyötyä on pitää tankoa edessä puolikyykyissä? Puolikkaat tai sitä vajaammat takakyykytkään eivät mene kovin herkästi pakaroille, miksi siis ylipäänsä on tarvetta vajaille etukyykyille? Syvä etukyykky on mahtava liike kehittämään nimenomaan keskivartalon tukilihaksia, joten suosittelen pitäytymään siinä. Etureisille keksii kyllä muutakin. Etukyykky on monella muullakin kiinni nimenomaan keskivartalon voimasta.Ovatko puolisyvät (reisi vaakatasossa) tai aavistuksen niitä vajaammat etukyykyt pahoja polville? Olen tehnyt etukyykyt tähän mennessä voimanostosyvyyteen, mutta silloin menee homma niin rankaksi keski- ja yläkropalle, että rasitus ei mene jaloille. Tänään vedin 2x10 niin, että jalat olisivat tehneet toisessakin sarjassa varmaan toiset kymmenen toistoa, mutta keski- ja yläkroppa olivat niin finaalissa kakkossarjan yhdeksännen toiston jälkeen, että viimeinen toisto meni tekniikan osalta hyvin arveluttavasti ja muutenkin jouduin tekemään puolet sarjasta rest-pausena. Vajaampia etukyykkyjä kokeilleena tiedän, että ne menevät minulla paremmin jaloille. Olen lukenut, että puolisyvyydessä polvet ovat kaikkein herkimmillään loukkaantumisten suhteen, totta? Entä miten on hieman vajaampien kyykkyjen osalla?
Ei kiitos mitään syväkyykyn palvontaa, teen kyllä takakyykkyjä voimanostosyvyyteen.
Tee takakyykkyä pystyasennossa syvälle.mitä liikettä suosittelisitte kyykyn apuliikkeeksi kun tuntuu loppuvan voima etureisistä kyykyissä ja etukyykkyä en pysty tekemään joskus sijoiltaan menneen olkapään takia?
mitä liikettä suosittelisitte kyykyn apuliikkeeksi kun tuntuu loppuvan voima etureisistä kyykyissä ja etukyykkyä en pysty tekemään joskus sijoiltaan menneen olkapään takia?