Espoon pakkislaiset

Morjesta vaan kaikille espoolaisille. Onko porukalla tietoa mikä ois hyvä sali mäkkylän tienoilla? Viikko sitten tuli muutettua ja punttisaleja ettiny mm. Elixia ja fressiin. Fressiin tuli tehtyä sopimus mutta vielä on 11vrk aikaa irtisanoa sopimus jos parempi löytyy. Tuolta fressiltä löytyykin kaikkea mitä itse ei tarvitse siitä taisi ollakkin puhetta täällä ja jotenki tuntuu että paikka ei ole sellaiselle kuka haluaa treenata täysillä (Ei herneitä). Jotenkin tottunut vähän "rujompiin" paikkoihin.
Classic Gymille tulee taas liikaa välimatkaa.

Joo toi fressi on aivan liian persikkainen mesta treenata. Ei oo muistaakseni edes mavepaikkaa eikä kunnon kyykkytelinettä :D Ainakaan viimeks kun kävin siellä vuosi sitten toisesta syystä katsomassa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjesta vaan kaikille espoolaisille. Onko porukalla tietoa mikä ois hyvä sali mäkkylän tienoilla? Viikko sitten tuli muutettua ja punttisaleja ettiny mm. Elixia ja fressiin. Fressiin tuli tehtyä sopimus mutta vielä on 11vrk aikaa irtisanoa sopimus jos parempi löytyy. Tuolta fressiltä löytyykin kaikkea mitä itse ei tarvitse siitä taisi ollakkin puhetta täällä ja jotenki tuntuu että paikka ei ole sellaiselle kuka haluaa treenata täysillä (Ei herneitä). Jotenkin tottunut vähän "rujompiin" paikkoihin.

Lepuskissa on Fit1,varmasti parempi vaihtoehto kun Elixia tai Fressi ja hintakin varmaan n. 50% halvempi.
Itse en ole vielä tuolla käynyt , mutta kannattaa ainakin käydä tsekkaamassa.

http://www.fitnessclub.fi/

Easyfit Kivenlahti

Onkos kellään kertoa kokemuksia Kivenlahdessa sijaitsevasta Easyfit kuntokeskuksesta??? Kiinnostaisi lähinnä tuo kuntosali puoli. Hinta ja matka houkuttelisi, mutta kun ei nettisivuilta löydy mitään tietoa/kuvia ko. toimipisteestä... Mahtaako olla vaan näitä aikakausilehtien lukijoita varten ko. paikka..:rolleyes:

Easyfit Kivenlahti

Onkos kellään kertoa kokemuksia Kivenlahdessa sijaitsevasta Easyfit kuntokeskuksesta??? Kiinnostaisi lähinnä tuo kuntosali puoli. Hinta ja matka houkuttelisi, mutta kun ei nettisivuilta löydy mitään tietoa/kuvia ko. toimipisteestä... Mahtaako olla vaan näitä aikakausilehtien lukijoita varten ko. paikka..:rolleyes:

Kokemuksia ei ole, mutta sali on tehty entisen ladyfitness-naistensalin pohjalle ja avajaisten aikoihin postiluukusta tipahtaneessa mainoslehtisessä oli lause "voimanostajien ei tarvitse vaivautua." Eiköhän se kerro tarpeeksi, minkä tyylin kuntokeskus kyseessä on. Kävelymatkahan itsellänikin tuonne olisi, mutta totesin että ei taida olla mun paikkani, vaikken mikään "voimanostaja" olekaan.

Olarium

Millainen tuo Olarium on treenipaikkana?
Heidän kotisivut ja facebook-sivu eivät oikein kerro mitään , esim. kunnon kuvia ei löydy.
Jutut mitä netistä löytyy on niin vanhoja etten oikein luota, tuossa on tainnut omistajatkin vaihtua useamman kerran..

Ilmainen tutustumiskäynti salille näyttäisi olevan eli täytyy käydä tsekkaamassa.
Olisi mukava kuulla siellä treenavien kommentteja , plussat ja miinukset..

Millainen tuo Olarium on treenipaikkana?
Heidän kotisivut ja facebook-sivu eivät oikein kerro mitään , esim. kunnon kuvia ei löydy.
Jutut mitä netistä löytyy on niin vanhoja etten oikein luota, tuossa on tainnut omistajatkin vaihtua useamman kerran..

Ilmainen tutustumiskäynti salille näyttäisi olevan eli täytyy käydä tsekkaamassa.
Olisi mukava kuulla siellä treenavien kommentteja , plussat ja miinukset..

Nyt heidän facebook-sivu aukesi ihan kunnolla,outoa..
Ihan hyviä kuvia näytti olevan, vähän näki minkälainen sali on.

Siis mitä ihmettä? kaikki tuolla kannussa espoon keskuksessa veivaa leukoja lisäpainoilla ilman mitään ongelmia, löytyy myös omakohtaista kokemusta. Eri asia tietty jos heiluu kuin metronomi ;)

Siis mitä ihmettä? kaikki tuolla kannussa espoon keskuksessa veivaa leukoja lisäpainoilla ilman mitään ongelmia, löytyy myös omakohtaista kokemusta. Eri asia tietty jos heiluu kuin metronomi ;)

Kuka puhui Kannusta? Sinä ainoastaan.
Kyse oli Fit1 , eikä kaupungin salista :D

Pikku vinkkiä kaivattais!!
Olen tulossa Espooseen (tarkemmin Olariin) loppukuusta n. viikon ajaksi ja pitäs päästä sen ajaksi treenaamaan johonkin salille Olarin suuntaan. sitten vaan kertomaan mihinkä kannatas mennä ja minkä hintainen (viikon "soppari")?
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen teille!!

Tänään tuli käytyä kuninkaantien uimahallin rakennuksessa olevassa Fit1:sa, ja siellä siis jatkossa. Ihanan lähellä.

Kappas Mäkkyläläisiä :--D

Niittykumpuun Classicille vain treenaamaan, ei se välimatka niin kovin pitkä ole! Jos yleisillä liikut, niin Jokeribussilla Tapiolaan ja sieltä 12,13 tai 14 bussilla Niittykumpuun (menee varmasti muitakin dösiä)

Onkos tuosta Leppävaaran Fit1:sestä tuoreita kokemuksia? Saunaahan siellä ei kai ole mutta eihän sinne sen takia mennä.

Onkos tuosta Leppävaaran Fit1:sestä tuoreita kokemuksia? Saunaahan siellä ei kai ole mutta eihän sinne sen takia mennä.

Pitääpä käydä joku päivä katsomassa tuo. Tuolla Espoon-keskuksen Fit1:la tulee ite käytyä..

Leppävaaran Fit1 vastaa varustelultaan mun mielestä melko pitkälti Espoon keskuksen salia. Käsipainot loppuu 45 kiloon ja pahin hc-meininki loistaa poissaolollaan, mutta jos noiden kanssa pystyy elämään niin hinta-laatu -suhde on enemmän kuin kunnossa. Ja leuanvetotanko on aika pitkään ollut jo tilauksessa... :)

Leppävaaran Fit1 vastaa varustelultaan mun mielestä melko pitkälti Espoon keskuksen salia. Käsipainot loppuu 45 kiloon ja pahin hc-meininki loistaa poissaolollaan, mutta jos noiden kanssa pystyy elämään niin hinta-laatu -suhde on enemmän kuin kunnossa. Ja leuanvetotanko on aika pitkään ollut jo tilauksessa... :)

Kuulostaa siltä että pitäisi käydä katsastamassa paikka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom