Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osittain aika jänniä kommentteja classicista, kun itse olen tottunut pitämään ko. mestan hienoimpana puolena juuri sitä, että laidasta laitaan kaikki mahtuvat sekaan. Silloin on mukava jumpata, kun ei tarvitse pelätä kenenkään polttavan heti hihojaan jos jossain tiukemmassa sarjassa lähtee vähän ääniefektejä eikä toisaalta ole sellaista fiilistä pelkkien isojen poikien salista, jossa tällaisen kyniksen pitäisi pysyä hiljaa jossain nurkassa poissa "oikeiden treenaajien" tieltä. Mutta mistäs mä tiedän, mitä siellä ihmisten päässä liikkuu.
Onhan hauisspesialistien määrä tuolla kieltämättä lisääntynyt, mutta en äkkiseltään tajua mitä se haittaa niin kauan kuin siihen hauistreeniin ei varata puolia kässärialueesta ja romuja jätetä lopuksi levälleen ym., mitä myös näkee mutta se on sitten eri vitutuksen aihe kuin kenenkään treenityyli itsessään.
BUU!
Classicin järjestys on muuttunut, eli nykyisin se käsipainoteline on siellä nurkassa, ja nurkasta tutut räkit ja telineet on tuotu kässäritelineen paikalle. Ei hyvä, IMO
Nyt se nurkkaus on jotenkin tukossa, kun kaikki siellä vääntää haubereita ahtaassa tilassa yhtäaikaa, ja mikä kauheinta, SJMV:n tekniikkaa pääsee seuraamaan helposti heti kun astuu salin ihmeelliseen maailmaan.
Jep, mä rupesin melkein itkemään kun näin tuon uuden systeemin. Kenelläkään ei ole lisää tilaa minkään tekemiseen, mutta nyt on käsipainomesta nurkkaan siirtämällä pilattu ainoa paikka, jossa oli jotenkin tilaa tehdä myös riveä ja muuta vähän haastavampaa liikettä ilman akuuttia pelkoa itsensä tai kenenkään muun telomisesta, jos suoritus ei ns. menekään ihan putkeen. Monet ovat muutenkin tykänneet vetää kovemmat kyykkysarjat jne. vähän suojassa siellä nurkassa missä on saanut keskittyä hommaan omassa rauhassaan, kun nyt joutuu heilumaan keskellä kaikkien näkökenttää. Toivottavasti tilanne palautuu vielä ennalleen tai jos nykyinen järjestely on jonkun mielestä vanhaa parempi niin olisi kiva kuulla miksi, itse kun en pysty keksimään yhtään sellaista tekijää.
Ehdotinkin jo kaverilleni, että tullaan joku aamu sinne aikaisin, ja siirretään kamat wanhaan kunnon järjestykseen. Täytyy oikeasti kysyä respasta et mikä tää juttu on!?
Sinne oli muuten ilmestynyt lattialle sellainen raskas laatta, jossa joku vipuvarsi kiinnitettynä, onkohan sen funktio kulmasoutu-liikkeisiin?
Syy uuteen järjestykseen lienee lattian pettäminen jollain tapaa.. Ei silleen että tämä paljoa itseänikään miellyttäisi, lisäksi kyykkytelineessä ei mahdu enää varmistamaan eikä se ole maassa kiinni joten isot raudat heiluttaa telinettä kyllä kovaa. "Raskaan laatan" funktio nimenomaan t-kulmasoutu sekä esim vartalonkierrot
Muutenkin tota painonvartijat jengiä kerääntyny nyt salille toisinaan, mutta ei ole parempaakaan mestaa reenata espoossa, ja onhan tuolta muutama tuttukin kertynyt
Painonvartijat jengii :D LOL
J Aamusin on myös toisinaan yks vanha äijä aina vessassa ajamassa partaa ja rintakarvoja+ pesemässä hampaita (!) kyrpä paljaana, kiva siinä sitten hakea palkkariin vettä kun muna on melkein siinä sheikkerissä kiinni lavuaarin reunalla.. Aina vittu se kärsä ulkona, miksei niitä housuja voi laittaa päälle ennenkun alkaa suihkun jälkeen kampaamaan tukkaa.
Perkele, saatana :D
Iltasin siel treenaa joku hippinörtti sellainen huivi päässä. Todella ärsyttävä tyyppi, se varaa itselleen aina yhden käsipainon, laskee sen maahan/penkille, ja menee salin toiseen päähän taljoihin roikkumaan. Sitten se menee tekee kaiketi vatsoja tai mitä lie. Sitten se tulee takaisin ja tuhahtaa, että tää kp ja penkki oli varattu. " hei tsori, tää oli MULLA varattuna, siis eh" Sitten väännetään ojentajia.
Loppuaika menee sitten seisten edessä tai takana tuijottaen peilin kautta porukkaa. Pukkariin en ole vielä samaan aikaan joutunut. Eilen siis tapahtui tämä fiasko tässä järjestyksessä, tänää pitää päivittää tilannetta illemmalla.
Harvoin pahemmin mistään hermostun, mutta eilen oli lähellä etten paskantanut siihen huiviin.
Ei oo onneks tullu eteen... mihin aikaan käy??
Voi jeesuksen kassit, Classicilla on alkanut treenaa joku metelöivä pelle. Penkkii tehdään todella hienolla tyylillä perse pomppien huutaen peilit heiluen jotain mieletöntä. Sitten tuijotetaan toisia kuin alentavasti. :D Sitten treenataan ala-taljalassa alaselkää koko pinkalla huutaen taas jotain mieletöntä, ja tuijotetaan vihaisesti muita.
Sitten otetaan kulmasoutua tangolla 40kilolla huutaen naama punaisena laskean huutaen toistoa. Tanko toki tiputetaan korkealta, jotta varmasti huomio tarttuu. Sitten otetaan t-kulmasoutua yli-isoilla romuilla selkä vääränä ja kiljutaan taukoamatta, ja painot tiputetaan korkealta, että varmasti herättää huomiota, jonka jälkeen siirrytään tekemään alaselällä hauiskääntä 10 kilon kässäreillä vuorotahtiin huutaen vieläkin korkeammalta ja kovempaa. Ja tuijotetaan taas muita.
Siis vittu, että voi olla vastenmielinen tyyppi :--D kiitos
Ja jottei kukaan ota itseensä, itsekin murisen ja kolistelen rautoja, mutta hallitsevasti, enkä sillä hae naaraiden huomiota
Mones aikaan tällänen tapaus käy? Oon ny ollu viikon levossa ja tänään kävin pitkästä aikaa. Kyllähän itsekin välillä murahtelen kun treenityyli nyt on suht kova mutta tollanen on kyllä noloa :D
Onko kyseessä ihan uusi kaveri tuolla kun en itse ole tuollaiseen menoon kiinnittänyt huomiota, vaikka usein iltaisin käynkin? Eilen en ollut paikalla, joten ei onneksi tarvitse pelätä, että mut itseni olisi bongattu:D.