Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Espoossa vuoden verran tullu nyt räpisteltyä. Leppävaaran urheilupuistossa lähinnä.
Millanen tuo Leppävaaran urheilupuiston vai -hallin sali on? Millaset hinnat?
Kotoisin Espoosta, tällä hetkellä Helsingin keskustassa asustelen! Espoossa asuessa ja edelleen toisinaan huvin vuoksi salina Esport Center, kätsysti voi käyttää samaa korttia Kampin Esport Fitnessissä.
Kyllä mä Espooseen joskus vielä palaan! Koiralauman ja lapsikatraan kera tms.
Naene sanoi:Kotoisin Espoosta, tällä hetkellä Helsingin keskustassa asustelen! Espoossa asuessa ja edelleen toisinaan huvin vuoksi salina Esport Center, kätsysti voi käyttää samaa korttia Kampin Esport Fitnessissä (vaikka useammin taidankin käydä Mayor'silla).
Kyllä mä Espooseen joskus vielä palaan! Koiralauman ja lapsikatraan kera tms.
Jaa, noh, laitetaas sitte tänne kans oma treenipaikka.. Eli Hämeenlinnasta muuton jälkeen olen nyt noin reilun kuukauden käpistellyt Classic Gymin laitteita ja painoja. Ihan hyvältä paikalta vaikuttaa! Ihmetyttää suuresti, että täällä päin lähes joka paikkaan on VIT*N suolaisen hintainen klubijäsenyys ostettava, että pääsee treenailee (no joo, toki voi paukuttaa menee 20e kertamaksuilla jos kukkaro kestää).. Eli siis nää jäsenyyskortittomat paikat on aika harvassa.. Ei paljoa Elixian, SATSin ja Fressin jäsenyydet houkuttele hinnoillaan!:evil: Enkä kyllä pahemmin heidän hilavitkutinlaitteita kaipailekkaa.. Back to Basics, brothers!!