Espoon pakkislaiset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millanen tuo Leppävaaran urheilupuiston vai -hallin sali on? Millaset hinnat?

Kuntosalikortti Espoon kaupungin saleille on 70 €/6 kk (35 € alennusryhmille). Leppävaaran urheilupuiston sali on semmonen perussali, jos ei mitään ihmeellisiä laitteita löydy. Siellä käy aika vakioporukka ja naisia näkee siellä erittäin harvoin.

Siis urtsin salihan on mitä mainioin, en vaihtais mihinkää neitielixiaan missä hikee paheksutaan ja katotaan pahalla. Tosiaan vakioporukka pyörii päivästä päivään, mutta satunnaisia sixpakin hakijoitakin löytyy. Painoja sais olla enemmän.

leppävaarassa itekkin tullu käytyä, nimenomaan siin urheilupuiston salilla, monitoimitalon salin kävin kerran kattoo mut ei ollu mieleinen.

Kotoisin Espoosta, tällä hetkellä Helsingin keskustassa asustelen! Espoossa asuessa ja edelleen toisinaan huvin vuoksi salina Esport Center, kätsysti voi käyttää samaa korttia Kampin Esport Fitnessissä (vaikka useammin taidankin käydä Mayor'silla).
Kyllä mä Espooseen joskus vielä palaan! Koiralauman ja lapsikatraan kera tms.

Se on kyllä ihan jees, meinaa vähän ahdasta tulla välillä ruuhka-aikoina, mutta niinpä taitaa olla varmaan joka paikassa. Ilmastointi ois tietty iha jees.. tai no onhan siellä toisessa huoneessa ikkuna :D

Kävin ennen siinä Lepuskin uimahallin salilla, mutta vähän ehkä ahdisti, kun olin selkeästi nuorimmasta päästä ja parin mummelin lisäksi ainoita naisia. Vähän tuli sellanen näyttelyponi-fiilis, ja viimestään siinä vaiheessa, kun kuntopyöräillessäni bongasin oman mummini jo aika päivää museokilpiin niin sanotusti siirtyneen purjehduskaverin, päätin vaihtaa salia.

Nyt siis Lepuskin Finnbodylla - jossa tunnelma on lähes yhtä ajaton ja seesteinen, mutta jossa ei sentään ihan pistä silmään vaikka kunnolla treenaiskin. :)

Kotoisin Espoosta, tällä hetkellä Helsingin keskustassa asustelen! Espoossa asuessa ja edelleen toisinaan huvin vuoksi salina Esport Center, kätsysti voi käyttää samaa korttia Kampin Esport Fitnessissä.

Kotoisin Espoosta, tällä hetkellä Helsingin keskustassa asustelen! Espoossa asuessa ja edelleen toisinaan huvin vuoksi salina Esport Center, kätsysti voi käyttää samaa korttia Kampin Esport Fitnessissä.

Naene sanoi:
Kotoisin Espoosta, tällä hetkellä Helsingin keskustassa asustelen! Espoossa asuessa ja edelleen toisinaan huvin vuoksi salina Esport Center, kätsysti voi käyttää samaa korttia Kampin Esport Fitnessissä (vaikka useammin taidankin käydä Mayor'silla).

Mitä vittua?:wtf:

Kannusillassa taas..

Asustelen Tapiolassa.

Treenasin opiskeluajan Otahallin Kuntokoulussa - jonka nykyistä karseaa inkarnaatiota olen käynyt pari kertaa kauhistelemassa. Jäsenyys on Esport Centeriin, jolla saisi käydä salillakin, mutta käytän sitä lähinnä spinningtunneilla käymiseen - jos ihmettelet salilla leukoja vetelevää idioottia pyöräilyhousuissa ja klossikengissä niin se olen varmaan minä :).

Edellisestä kunnon salitreenistä on varmaan kohta kolme vuotta aikaa, mitä edelsi parinkymmenen vuoden putki pääosin punttausta ja aika vähän muuta liikuntaa.

Jaa, noh, laitetaas sitte tänne kans oma treenipaikka.. Eli Hämeenlinnasta muuton jälkeen olen nyt noin reilun kuukauden käpistellyt Classic Gymin laitteita ja painoja.:) Ihan hyvältä paikalta vaikuttaa! Ihmetyttää suuresti, että täällä päin lähes joka paikkaan on VIT*N suolaisen hintainen klubijäsenyys ostettava, että pääsee treenailee (no joo, toki voi paukuttaa menee 20e kertamaksuilla jos kukkaro kestää:david:).. Eli siis nää jäsenyyskortittomat paikat on aika harvassa..:rolleyes: Ei paljoa Elixian, SATSin ja Fressin jäsenyydet houkuttele hinnoillaan!:evil: Enkä kyllä pahemmin heidän hilavitkutinlaitteita kaipailekkaa.. Back to Basics, brothers!!:rock::puntti:

Jaa, noh, laitetaas sitte tänne kans oma treenipaikka.. Eli Hämeenlinnasta muuton jälkeen olen nyt noin reilun kuukauden käpistellyt Classic Gymin laitteita ja painoja.:) Ihan hyvältä paikalta vaikuttaa! Ihmetyttää suuresti, että täällä päin lähes joka paikkaan on VIT*N suolaisen hintainen klubijäsenyys ostettava, että pääsee treenailee (no joo, toki voi paukuttaa menee 20e kertamaksuilla jos kukkaro kestää:david:).. Eli siis nää jäsenyyskortittomat paikat on aika harvassa..:rolleyes: Ei paljoa Elixian, SATSin ja Fressin jäsenyydet houkuttele hinnoillaan!:evil: Enkä kyllä pahemmin heidän hilavitkutinlaitteita kaipailekkaa.. Back to Basics, brothers!!:rock::puntti:

Olariumissa on vain 8 euron kertamaksu. Kuukausikin on siinä 50 eskon paikkeilla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom