Espoon pakkislaiset

Olariumissa on vain 8 euron kertamaksu. Kuukausikin on siinä 50 eskon paikkeilla :)

Joo, no tuosta paikasta olenkin ollut tietoinen, ja olisi kiva päästä joskus piipahtamaan sielläkin..:) Mutta kun ei omaa autoa ole, niin julkisilla tuonne on hankalampi tulla kuin CG:lle.. Joten siksi pitäydyn Classicissa..:puntti:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olariumissa oon itekin hinkannu jo useamman vuoden ajan. Tulokset nyt on mitä on, mutta paikka on kyllä täysin kelvollinen ja melko edullinenkin kuten jo todettiinkin. Plussaksi luettakoon myös se, ettei tarvitse maksella mitään alyttömiä jäsenmaksuja.

Espoossa koko ikäni asuneena treenailen Esport Arenalla. Suosittelen kaikille !

Leppävaarasta kotosin ja Vo|mapuoti Gym:llä tulee treenattua (entinen Metal Gym). Tällä hetkellä tosin ilmatteeks armeijan kuntohallissa Tammisaaressa työetuna.

Vuoden vaihteessa espooseen muuttaneena olen miettiny salia espoosta missä ruveta käymään ja tuo Olarium kuulostaa ihan fiksulta jotenka sinne sitten katsastamaan tilanne..

Classic Gymiä voin itse suositella!!:puntti: En ole tosin käynyt Olariumilla, joten en osaa verrata.. Pitäs päästä käymää..:rolleyes:

Espoossa asuttu nyt 3 viikkoa. Classicille hommasin jo kortin. Ihan hyvä sali, siellä soitetaan jopa hyvää musiikkia. Takareisilaite vaan voisi olla penkki, kun tuo nykyinen ei ole niin miehekäs.:D

Esport Centerissä tulee jumppailtua melkee jokapäivä. Oon se, joka ei koskaan puhu kenellekkään ja välillä saatan vähän huutaa nostoissa. Oon kans sama jäbä, joka raahattiin paareissa ambulanssiin kesken treenien =D.

On muuten suoraan sanottuna perseestä, ettei Leppävaarassa ole mitään hyvää hinta/laatu-suhde salia. On Elixiaa ja Fressiä ja ties mitä, mutta joku kohtuuhintainen ja hyvä puuttuu. Tietty noi kaupungin hikiluolat on ihan jees hintansa puolesta, mut ehkä vähän hifimpää kuitenkin kaipais esim. kässäreiden suhteen.

Toisaalta Fressi (ex. Dana Fitness) on kyllä aika bueno, vaan eipä silti viitsi noita hintoja maksaa varsinkin kun suurin osa hinnasta muodostuu kaikesta "turhasta". Tuonne saisi olla joku pelkkä puntti vaihtoehto vähän järkevämpään hintaan.

[/Avautuminen]

Viimeiset monta vuotta käynyt Olariumissa, sitä ennen saliharrastusta aloitellessa tuli koluttua Tuulimäki, Tapiolan monari ja Laaksolahden jäähallin salit läpi.

Olarium on muuten ihan jees, mutta siellä on iltaisin usein ihan vitullinen tungos

Classic gymillä ite käyny nyt tässä kun taas vanhaan kotikaupunkiini pääsin takaisin :) Voin suositella, hyvä mesta. Vain ihan muutamia 15 v penkkipenoja mitkä mulkoilee jos reenaa kovaa. Mutta eipä se haittaa kun suht rauhassa tuolla saa reenata :) Tilaa ihan sopivasti, suht reilusti vapaita painoja ja hyvin toimivat precorin laitteet.

Ei ketään Espoon keskuksen seudulla asuvaa nappaisi joskus lähteä lenkille, mäkijuoksemaan, puistojumppaan, metsäcircuitia tekemään tai mitään muuta hauskaa? Oon uusespoolainen ja tarviin treenikaverin! :)

Dana'silla eli nykyisellä Fressillä jumppaillaan.. salilta löytyy kaikki mitä toivoa osaan, mutta turhastahan sitä tulee maksettua kun ei missään ohjatuissa tule käytyä. Kuitenkin sali on niin lähellä etten muita vaihtoehtoja edes harkitse..
.

Ei ketään Espoon keskuksen seudulla asuvaa nappaisi joskus lähteä lenkille, mäkijuoksemaan, puistojumppaan, metsäcircuitia tekemään tai mitään muuta hauskaa? Oon uusespoolainen ja tarviin treenikaverin! :)

Naapuri!

Ikean takaa menevää hiekkatietä on välillä tullu hölkkäiltyä, ihan vaan vinkkinä jos alkaa asfalttihelvetti ahdistamaan..
Itsehän en pahemmin juoksentele, kauhean katabolista kuulemma..

Naapuri!

Ikean takaa menevää hiekkatietä on välillä tullu hölkkäiltyä, ihan vaan vinkkinä jos alkaa asfalttihelvetti ahdistamaan..
Itsehän en pahemmin juoksentele, kauhean katabolista kuulemma..

Mä oon toisella puolella rataa, asfaltilla ei montaa askelta tarvitse ottaa niin on keskuspuistossa. Ja sprintit ei varmana oo katabolisia! :)

Mä oon toisella puolella rataa, asfaltilla ei montaa askelta tarvitse ottaa niin on keskuspuistossa. Ja sprintit ei varmana oo katabolisia! :)

Jahas.. Voi olla että hyvällä tuurilla jopa nään kämppääs himastani, pitää siis ostaa kiikarit.. eiku..
Tulee kyllä kesäisin sprinttailtua baseball pallon perässä ihan tarpeeks tuolla uimahallin kentällä.. Käytkö muuten missäpäin salilla?

Hei Espoo! Jos on kiinnostusta ja aikaa lähteä pelailemaan kesän aikana muiden pakkislaisten kanssa (esim. ultimatea ei niin tarkoilla säännöillä), niin kurkatkaa tänne.

:)

Jahas.. Voi olla että hyvällä tuurilla jopa nään kämppääs himastani, pitää siis ostaa kiikarit.. eiku..
Tulee kyllä kesäisin sprinttailtua baseball pallon perässä ihan tarpeeks tuolla uimahallin kentällä.. Käytkö muuten missäpäin salilla?

Jokos äijä on saapunut tänne Classicille reenaamaan?? :)

Jokos äijä on saapunut tänne Classicille reenaamaan?? :)

Siirryin tohon Suvelan 3A-sporttiin hetkeks, kun muistin että toihan on tässä ihan lähellä.. Pitää se Classiccikin tulla jossain vaiheessa koeajamaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom