Selailin tässä treenipäiväkirjani, mitä mieltä olette näistä painosuhteista? Nää ei ole maksimipainoja vaan sarjapainoja:
Kyykky 180kg (4 toistoa)
Maastaveto 110kg (4 toistoa,noin 90 asteen reisikulmalla)
Pohkeet 100kg (3x6)
Etureidet 50kg (3x10)
Takareidet 45kg (3x10)
Kulmasotu tangolla 90kg (2 toistoa), käsipainoilla 16kg (4 toistoa)
Hauis 45kg (4 toistoa)
Penkki leveällä otteella 80kg (4 toistoa)
Penkki kapealla otteella 60kg (4 toistoa)
Eli siis, oisko teillä sanomista noista painojen suhteista?! Erityisesti toi penkki leveällä otteella on mun mielestä ihan käsittämättömän heikko. Ottaisitteko tälläsessä tilanteessa käyttöön esimerkiks Miken 5x5 penkkiohjelman, vai antaisitteko penkin vaan kehittyä hitaasti omaan tahtiinsa?
Vaihdoin tammikuun lopulla kaksjakosen ohjelman kolmijakoseen. Kaksjakosella tuli ihan mukavasti tulosta, kolmijakosesta on näin lyhyellä treeniajalla vaikea sanoa.
Ps. oon 170/73, oonx ok? :D
Kyykky 180kg (4 toistoa)
Maastaveto 110kg (4 toistoa,noin 90 asteen reisikulmalla)
Pohkeet 100kg (3x6)
Etureidet 50kg (3x10)
Takareidet 45kg (3x10)
Kulmasotu tangolla 90kg (2 toistoa), käsipainoilla 16kg (4 toistoa)
Hauis 45kg (4 toistoa)
Penkki leveällä otteella 80kg (4 toistoa)
Penkki kapealla otteella 60kg (4 toistoa)
Eli siis, oisko teillä sanomista noista painojen suhteista?! Erityisesti toi penkki leveällä otteella on mun mielestä ihan käsittämättömän heikko. Ottaisitteko tälläsessä tilanteessa käyttöön esimerkiks Miken 5x5 penkkiohjelman, vai antaisitteko penkin vaan kehittyä hitaasti omaan tahtiinsa?
Vaihdoin tammikuun lopulla kaksjakosen ohjelman kolmijakoseen. Kaksjakosella tuli ihan mukavasti tulosta, kolmijakosesta on näin lyhyellä treeniajalla vaikea sanoa.
Ps. oon 170/73, oonx ok? :D