Eri liikkeiden painosuhteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vihanen
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eihän kukaan normaali noin alas voi mennä mavettaessa. Itellä se on melkein sjmv. Vähän kumminkin pyllistän.

[J];1427745 sanoi:
Eihän kukaan normaali noin alas voi mennä mavettaessa. Itellä se on melkein sjmv. Vähän kumminkin pyllistän.

Vähän riippuu kropan mittasuhteista.
Itselleni on ihan luonnolista vetää noin. Mulla on pitkät kädet ja pitkä selkä

[J];1427745 sanoi:

Tokihan nyt voi, mutta ei se ole millään tapaa järkevää. Pieni polvikulma tarkoittaa yleensä sitä, että polvet tulevat eteen, jolloin painopiste siirtyy päkiöitä kohti ja veto on etupainoinen

mun vahvat etureidet antaa kyykyssä 10x100, mavessa tuli viimeks 12x140.. ja parenemaan päin.

uuden ohjelman pian alkaessa panostetaan reiskoihin lisää ja yritetään varsinkin etureisiä rankoa.

huonot etureidet saa mut tuntemaan itseni surkeaksi "voimailijaksi/potailijaksi" :itku:

Pitääpäs täällä huudella ja kysäistä noista omista painosuhteista. Elikkä ihan aloittelijana kun aloittelin HST:tä, niin testailin noita maksimeja. Lähinnä itseäni ihmetyttää (ja naurattaa) tuo mahtavan huima penkkitulos :). Monilla kun tuntuu penkki lähentelevän tuota kyykkyä. Ja itse asiassa en penkissä edes tehnyt kuin 4 toistoa, koska seuraavan noususta en ollut aivan varma, mutta otin sen kuitenkin 5RM:ksi tuohon sykliin. Mavessa ja kyykyssä molemmissa taas nuo 5 toistoa tuli "helposti", että olisin vielä molemmissa kyllä uskaltanut vielä ainakin yhtä toistoa yrittää, mutta suuremmilla painoilla en kuitenkaan enää kokeillut.

Mave: 5 x 80
Kyykky: 5 x 70
Penkki: 5 x 40

Poikkeaako nuo jotenkin normaalista täysin aloittelija-kukkakeppi-kynäniskan tuloksista? Mitat ovat nykyisellään palttiarallaa 174/61.

Kyllä mullakin noi suhteet on ihme päin joskin mavea on tullut ehkä tehtyä pikkusen liian vähän..
Kyykky tosiaan tuolla 210kg tienoilla 10 toistoo helpohkosti kun mavessa 195 kilolla on tullut kerran tuo 10 täyteen verisuonet räjäyttävän yrityksen päätteeksi. Eli ei joka jätkä automaattisesti vedä enempää kun kyykkää.. Ja olen kyllä säännöllisesti pyytänyt kuuntosaliohjaajaa tuon kyykyn tarkistamaan eikä siinä ole paljoa korjaamista koskaan ollut..

Mave: 5 x 80
Kyykky: 5 x 70
Penkki: 5 x 40

Poikkeaako nuo jotenkin normaalista täysin aloittelija-kukkakeppi-kynäniskan tuloksista? Mitat ovat nykyisellään palttiarallaa 174/61.

No sanotaan että voishan noi tulokset kovempiakin olla. Eli olet aloittelija ilmeisesti. Omat mitat on lähes samat(175/63) ja suhteita siitä nyt on vaikea alkaa sanomaan, koska aloitin kyykyn treenaamisen niinpaljo myöhemmin. mutta käsittääkseni kyykky monella on kuitenkin vetoa hivenen jäljessä, vaikka ne usein pyörivätkin aika samoissa raudoissa. ja penkki puolestaan on yleensä molempia heikompi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom