Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä haluun nähä senaatin ja kongressin menevän demokraateille ja trumppi vielä neljäks vuodeks pressaks.
Jotenkin arvasin, että tartuit tuohon lillukanvarteen. Huomasitko ollenkaan, miten parjaamasi valtamedia selvitti tämänkin kytkösasian ja asettui jälleen kerran Trumpin puolelle?Trump has a distant financial link to a pharma giant that makes the drug he's been pushing to fight COVID-19 — but it's probably worth less than $1,000Trump has a distant financial link to a pharma giant that makes the drug he's been pushing to fight COVID-19 — but it's probably worth less than $1,000
Calculations by Business Insider suggest that Trump's interest in the manufacturer of hydroxychloroquine is worth a maximum of $1,305.www.businessinsider.com
President Donald Trump has a distant financial link to Sanofi, the French pharmaceutical company that produces a drug that is being trialed as a possible coronavirus treatment
Calculations by Business Insider suggest the stake — held via a trust and a mutual fund — is worth no more than $1,305.
= oikeaa taloudellista kytköstä ei ole.
Onkoa Biden esiintynyt koko kansakunnalle suunnatuissa puheissa mainostamassa Ukrainalaisen kaasun erinomaisuutta?Ja Bidenilla linkit Ukrainaan oli mitä? Muutama kymmenen miljoona vuodessa? =D
Kellä median valta, se poliittiset ajojahdit tahdittaa.
Jotenkin arvasin, että tartuit tuohon lillukanvarteen.
En mä näe sitä ongelmana, että republikaaneilla (tai muillakaan) on tällaisia kytköksiä. Ongelmaksi se muodostuu, kun Trump täysin mutupohjalta tunkee ratkaisuja, joihin asioihin vihkiytyneet suhtautuu huomattavasti varovaisemmin. Kampanjapuheissaan saa toki mitä tahansa höpistä mitä sylki suuhun tuo, mutta kansakunnan edustajana voisi vähän miettiä asiaa uudelleen.LMAO Sinähän näitä liillukanvarsia keksit ihan kaikesta mahdollisesta. Nyt kun sun vihjailu on todettu perusteettomaksi, keksit ympäripyöreän spekulatiivisen syytöksen Trumpia vastaan, "republikaaneilla on kytköksiä lääketeollisuuteen".
Kyllähän siellä jo yksi idiootti todistettavasti kuoli Trumpin horinoita kuunneltuaan.Just katsoin sun valheet klorokiinin ja hydroksiklorokiinin suhteen, niin nyt sä kumoat taas faktoja omilla sepitteilläsi. Edellisellä sivulla suoraan valehtelet niiden olevan hengenvaarallisia höpöjuttuja.
Mä karsastan ylenmääräistä linkkien viljelyä, koska se johtaa useimmiten siihen, että lopulta linkit tappelee keskenään. Onko sekään järkevää?Koita nyt keksiä jotain oikeaa infoa ja kontenttia näihin sun viestiehin, lähetä vaikka omia negatiivisia uutisia Trumpista, laita linkit mukaan jne.
Tähän ketjuun kun useimmiten vaan linkataan tavaraa ilman mitään kommentointia, niin joskus jää vähän auki, mitä niillä on tarkoitus viestiä.Sä vaan vainoat jokaista positiivista kirjoittajaa ja viestiä täällä ja spämmäät hölynpölyäsi meidän päälle.
Kyllähän siellä jo yksi idiootti todistettavasti kuoli Trumpin horinoita kuunneltuaan.
Ja oliko täällä raportoidut rytmihäiriöt sepitettä:
Small Chloroquine Study Halted Over Risk of Fatal Heart Complications (Published 2020)
A research trial of coronavirus patients in Brazil ended after patients taking a higher dose of chloroquine, one of the drugs President Trump has promoted, developed irregular heart rates.www.nytimes.com
BRASILIASSA joku tyhmä asialliseen kokeeseen osallistunut otti omasta tahdostaan yliannostuksen. Ei mitään tekemistä Trumpin kanssa.
"Overall these drugs are considered very safe"
"Seems to improve covid-19 related pneumonia and appears safe as well"
"Broad antiviral properties, that's why it's a covid-19 treatment in China"
"State of New York has started trials on these drugs with 750 000 doses of chloroquine and 700 000 doses of hydroxychloroquine"
Ja voitko lopettaa mun stalkkaamisen?
Oikeesti sä tuut jokaikisen mun viestin kääntämään väärinpäin noilla höpöjutuillas. Tajuutko miten sekopäistä on vainota jonkun kirjoittajan jokaista viestiä, oli nyt aihe ihan mikä vaan.
Yritä keksiä jotain omaa sanottavaa äläkä vaan väännä muiden juttuja muuksi.
Taitaa se klorokiini toimia kun tällekin ehdotettiin sitä ja ilmeisesti toimikin.Mä vastaan nyt vielä tähän, koita kestää.
Niin, tuo heppu sanoi videossaan, että nuo kummatkin lääkkeet on todettu turvallisiksi autoimmuunisairauksien ja reuman hoitoon. Ja koeputkessa on nähty on merkkejä, että se saattaisi coronaankin auttaa.
Sitten seuraavaksi se jo totesikin, että kliinistä näyttöä niiden hyödystä coronavirukseen hoitoon ei vielä ole ja ennenkaikkea niiden mahdollisista riskeistä coronapotilaille ja
yhteiskäytöstä antibioottien kanssa. Minusta ainakin vaikuttaa siltä, että tuossa on vielä pari isoa kysymysmerkkiä matkassa, ennenkuin lääkkeelle voidaan näyttää vihreää valoa coronapotilaiden hoitoon.
Like a boss.Elvytysrahan postitus kansalaisille viivästynee USA:ssa, koska Trump haluaa shekkeihin oman nimensä
Presidentin nimeä ei ole koskaan aiemmin painettu Yhdysvaltojen veroviraston maksusuorituksiin.www.iltalehti.fi
Joskus sitä toivoo, että uutinen on vain fake-news.
Taitaa se klorokiini toimia kun tällekin ehdotettiin sitä ja ilmeisesti toimikin.
No eipä ole rokotettakaan, jota sitäkin pitää testata.Jos tehdään se rohkea oletus, että lääke todellakin paransi hänet, niin tästä on vielä aika pitkä matka, että samaa lääkettä uskalletaan tuputtaa riskiryhmäläisille.
Siis tyypeille, joilla on ennestään tusinan verran mömmöjä kierrossa.
Taitaa se klorokiini toimia kun tällekin ehdotettiin sitä ja ilmeisesti toimikin.
Like a boss.
Ymmärrän ton ratkaisun oikeutuksen, mut se on mun mielestä huono ratkasu silti. Toki jenkit näkee asian niin, että ne hoitaa oman tonttinsa - kuten aina - mutta toi ei mun mielestä helpota pandemian päihittämistä. Toisaalta kuinkahan pahasti toi 2-3 kk paussi rahoitukseen vaikuttaa? Muut valtiot kompensoi asian?
Vähän taustaa tuosta WHO:n keissistä.
Trump vastaan Maailman terveysjärjestö: 'Kiina-myönteisen WHO:n johtajan aika erota'
'Jos saisin päättää, koko maailman pitäisi lähettää lasku Kiinalle pandemiasta' - ke 15.04.2020 22:23beta.oikeamedia.com