Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Proteiiniä 4-5g per omapaino kilo.
Ateriat menee kokolailla näin:
Aamusta alkaa
Hiilarit ja proteiinit
Hiilarit ja proteiinit
Rasvat ja proteiinit
Rasvat ja proteiinit
Proteiinit
proteiinit
Hiilaria ei enää klo 18:00 jälkeen
Lue tämän ketjun 50. viesti.Mikä siinä ruokavaliossa on niin merkillistä? Itse olen liian laiska selaamaan 70 sivua
Kyllä niitä hiilari, rasva, protsku aterioitakin vedellään. Jopa tämä dc:n kehittäjä, yli Jumala Dante veti jossain ruokailu esimerkissään viimeisellä aterialla illalla, kananmunia, maitoa reilusti, maitorahkaa ja kasviksia. Määrät oli sen verran rajut että hiilaria tuli varmasti ainakin 25-30g. Myös samassa mallissa oli mukana rasvaista pihviä, riisiä ja kasviksia.
Joku Danten valmennettava veti jopa viimeisellä aterialla aivan vitusti jäätelöä ja hera-öljy drinkin, kun paino ei meinannut nousta.
E: mutta toki joo kannattaa syödä aluksi noilla ohjeilla jonkin aikaa, ja sitten muokata noita systeemejä itselle toimivaksi.
Kertokaa totuus: mavessa mitä lähemmäs meen lockouttia, sitä kevyemmäks paino muuttuu. Eli selkä on vahvempi kun jalat. Pitäskö nyt sitte nimenomaan tehdä normaalia mavea koska se lähtö on heikkous, vai pitäskö alottaa nosto korokkeelta? DCtä siis noudatan.
Itse en kyllä lähtis "pelleilemään" noiden staattisten pitojen kanssa. Kuten Dante on monasti todennut, näyttelee ne hyvin pientä roolia kokonaiskehityksessä. Kuitenkin niissä on omat riskinsä, varsinkin, jos treenaa yksin. DC on jo ilman noita staattisiakin erittäin rankka ohjelma oikein tehtynä.