oota hetki ni laitan sulle tulee mun logbookkia !
Missäs se logbookki viipyy ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oota hetki ni laitan sulle tulee mun logbookkia !
Treenaan Thompan kanssa tota DC:tä :D se oli pieneks piikiks tarkotettu kun tää logbookin-rikkominen on ollu melkosen nousukasta :dance:
Palautumisen tehostukseen käsittääkseni myös, mutta myös lihaskalvojen venytykseen, jolloin lihaksella enemmän tilaa kasvaa. Mutta tietty kannattaa olla tarkkana, ettei hajota paikkoja.eik' kovat venytykset heti treenin jälkeen riko paikkoja? Ja mihin niiden vaikutus perustuu? mitenkä niitä voisi käyttää muissa ohjelmissa palautumisen tehostukseen vai voiko?
olen tainnut taantua 5v tasolle kun on tällänen kyselyvaihe menossa...
Eivät ne venytykset riko mitään, jos lihakset ovat jo valmiiksi lämpimiä. Niiden vaikutus perustuu palautumisen tehostukseen, lihaskalvon venytykseen, ja kuulemma jopa hyperplafiaan. Hyperplafiaa ei kuitenkaan ole vielä voitu pitävästi todistaa paikkansa pitäväksi faktaksi. Tietenkin voi, itse toteuttaisin extreme-venytykset muissa ohjelmissa samalla tavalla kuin dc:ssäkin. Aluksi vaan vähän rauhallisemmin.eik' kovat venytykset heti treenin jälkeen riko paikkoja? Ja mihin niiden vaikutus perustuu? mitenkä niitä voisi käyttää muissa ohjelmissa palautumisen tehostukseen vai voiko?
olen tainnut taantua 5v tasolle kun on tällänen kyselyvaihe menossa...
Hyperplasiaan.Eivät ne venytykset riko mitään, jos lihakset ovat jo valmiiksi lämpimiä. Niiden vaikutus perustuu palautumisen tehostukseen, lihaskalvon venytykseen, ja kuulemma jopa hyperplafiaan. Hyperplafiaa ei kuitenkaan ole vielä voitu pitävästi todistaa paikkansa pitäväksi faktaksi. Tietenkin voi, itse toteuttaisin extreme-venytykset muissa ohjelmissa samalla tavalla kuin dc:ssäkin. Aluksi vaan vähän rauhallisemmin.
Eivät ne venytykset riko mitään, jos lihakset ovat jo valmiiksi lämpimiä. Niiden vaikutus perustuu palautumisen tehostukseen, lihaskalvon venytykseen, ja kuulemma jopa hyperplafiaan. Hyperplafiaa ei kuitenkaan ole vielä voitu pitävästi todistaa paikkansa pitäväksi faktaksi. Tietenkin voi, itse toteuttaisin extreme-venytykset muissa ohjelmissa samalla tavalla kuin dc:ssäkin. Aluksi vaan vähän rauhallisemmin.
Toveri ILOLA sanoi:eik' kovat venytykset heti treenin jälkeen riko paikkoja? Ja mihin niiden vaikutus perustuu? mitenkä niitä voisi käyttää muissa ohjelmissa palautumisen tehostukseen vai voiko?
Vurki sanoi:Itse otan pohjetreenin päätteeksi aina lyhyet venytykset, muuten ei pysty kävelemään. En sitten tiedä auttaako kasvussa tai palautumisessa, mutta ne sarjaa seuraavat lihaskivut katoavat tehokkaasti. En tiedä myöskään vaikutusta DOMSeihin, voisi tutkailla sitäkin.
Toveri ILOLA sanoi:selvä, monet jollain lailla asiaa tuntevat ihmiset e. Louie Simmons (jollain lailla asiaa tunteva ei päde häneen) eivät suosittele venyttelyjä treenin aikana. Venyteltäisiinko DC:n mukaisesti joka sarjan jälkeen vai jokaisen lihasryhmän viimeisen sarjan jälkeen? taisi siitä joku maininta tässä tredissä olla ei vaan muista...
Hyperplasiaan.
julliboy sanoi:Ei spullin kisat raw-kisat ole. Ei ainakaan ellei ihan viimehetkenen muutoksia olisi tullut.
selvä juttu, jotain tän tapasta olinkin aatellu tarkoittaneen...Ja Louie(kin) taitaa olla siinä ihan oikeassa. DC:ssä joka sarjan jälkeen on useimmiten sama kuin lihasryhmän viimeisen sarjan jälkeen. Elikäs treenattavaa lihasryhmää ei pidä venytellä sinä aikana kun sitä treenissä työstää (sitä tuolla ei treenin aikana venyttelyllä tarkoitetaan) ettei menetä voimaa.
DC:ssä venytykset menevät treenissä esim. näin…
Eihän tuo nyt ainakaan DC:tä ole. Löysemmältä näyttää, mutta monet jutut toimii...Olen nyt väsännyt jonkinlaisen version tästä ohjelmasta. Se tulisi näyttämään tältä:
--
Miltäs näyttää? Muutaman liikkeen ajattelin ottaa ihan suorana sarjana turvallisuussyistä Toki noiden lisäksi treenataan myös se vatsa.