Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No niin, DC alkaa olla päällä täälläkin taas. Kehitys on hirveässä nousussa ja painoa voi lisätä koko ajan joka liikkeessä. Aiemmat virheet on korjattu ja hyvältä tuntuu! Jalatkin vain vahvistuvat kerta kerralta, widowmaker toimii kuin tauti.

Muutama ensimmäinen viikko DC:tä on takana ja mieleen on noussut muutama kysymys teille pidempään treenanneille:

1. Forkut - Miten noille onnistuu keksimään sen neljä järkevää liikettä, vai oletteko jättäneet tekemättä? (Siis kolme liikettä ja yks varalle, että on mistä vaihtaa :) Niin ja oletan että forearms tarkoittaa forkkuja)

2. Ruokailut - Olen suurinpiirtein yrittänyt noudattaa noita prot+hiilari ja prot+rasva -komboja, mutta kuinka tarkkaa niiden kanssa nyt sitten loppujen lopuksi on? Minä ainakin tykkään syödä päivällä (ja iltapäivällä ja illalla) lämpimän ruoan, missä nyt tuppaa tulemaan hiilareita ja rasvoja samaan aikaan. Olen kuitenkin yrittänyt karsia esim kastikkeista vähemmälle, ja syödä esim pelkkää riisiä ja kanaa jos on mahdollisuus.

1. Forkut - Miten noille onnistuu keksimään sen neljä järkevää liikettä, vai oletteko jättäneet tekemättä? (Siis kolme liikettä ja yks varalle, että on mistä vaihtaa Niin ja oletan että forearms tarkoittaa forkkuja)

Ei toki jätetä tekemättä, mulla ainakin on käytössä hammerit, rannekäännöt tangolla ja käsipainolla ja kun aika tulee, vaihdan hauiskääntöön myötäotteella.

Kypha sanoi:
Muutama ensimmäinen viikko DC:tä on takana ja mieleen on noussut muutama kysymys teille pidempään treenanneille:

1. Forkut - Miten noille onnistuu keksimään sen neljä järkevää liikettä, vai oletteko jättäneet tekemättä? (Siis kolme liikettä ja yks varalle, että on mistä vaihtaa :) Niin ja oletan että forearms tarkoittaa forkkuja)

2. Ruokailut - Olen suurinpiirtein yrittänyt noudattaa noita prot+hiilari ja prot+rasva -komboja, mutta kuinka tarkkaa niiden kanssa nyt sitten loppujen lopuksi on? Minä ainakin tykkään syödä päivällä (ja iltapäivällä ja illalla) lämpimän ruoan, missä nyt tuppaa tulemaan hiilareita ja rasvoja samaan aikaan. Olen kuitenkin yrittänyt karsia esim kastikkeista vähemmälle, ja syödä esim pelkkää riisiä ja kanaa jos on mahdollisuus.

1. Niissä DC Approved exercise listoissa ei juurikaan ollut Forkku liikkeitä vaan lähinnä Brachialikseen vaikuttavia, joten meitsi tyytyi tekemään hammer kääntöjä seisten, istuen vinopenkillä ja vastaote käännöt tangolla. Vaihtoliike olisi ollut vastaote kääntö tangolla scott penkissä.
Nämä olivat mun ehdottomasti parhaiten kehittyneet liikkeet, sen kahdentoista viikon aikana kun tätä tein(jos painon pidin samana tuli neljästä kuuteen toistoa lisää kertojen välillä. Missään muissa liikkeissä ei ollut toivoakaan päästä näihin lukuihin)

2. Tämähän riippuu ihan täysin susta itsestä. Kunhan proteiinia tulee päivän mittaan se 4.4g/kg, vatsa täytetään sitten lopuksi hiilareilla/rasvalla.
Ja se kuinka paljon kertyvästä painosta tulee vyötärölle, kertoo sen kuinka paljon voit syödä hiilareita/rasvaa.
Itse pidin carb cutoff:n 18:00, elikkäs tän jälkeen söin vain proteenia + tietty ne rasvat mitä tuli proteiini lähteen mukana (no maitoa meni myös tämän jälkeen)

Ok. Otan mukaan sitten vaikka nuo vastaotekäännöt kp ja tangolla, sekä vaikka scottissa + rannekäännöt. On kyllä tuntunu hyvältä alku ainakin, eikä mulle tuota edes mitään vaikeuksia saada niitä protskuja alas. Ja eikun jalkatreeniin psyykkaamaan-> :whip:

jarvis sanoi:
1. Niissä DC Approved exercise listoissa ei juurikaan ollut Forkku liikkeitä vaan lähinnä Brachialikseen vaikuttavia, joten meitsi tyytyi tekemään hammer kääntöjä seisten, istuen vinopenkillä ja vastaote käännöt tangolla. Vaihtoliike olisi ollut vastaote kääntö tangolla scott penkissä.
Nämä olivat mun ehdottomasti parhaiten kehittyneet liikkeet, sen kahdentoista viikon aikana kun tätä tein(jos painon pidin samana tuli neljästä kuuteen toistoa lisää kertojen välillä. Missään muissa liikkeissä ei ollut toivoakaan päästä näihin lukuihin)
Se DC approved exercise nyt ei ole mikään virallinen DCn hyväksymä liikelista. Näin DC sanoo liikeistä (Lainattu: Intensemuslce.com - DoggPound):

"I said this in the other thread and I will say it here------I honestly dont care what exercises you guys pick--even tricep pushdowns or shit heavy concentration curls--if you bust your ass on them and use them hardcore heavy and progressively. There are many exercises you can turn into "training like a freaking Angus Bull" style if you put your mind to it. I dont want to see people doing dumbell kickbacks or one arm reverse cable tricep pushdowns with this--you always want to use something you can really push the limits on progressively--on a tricep pushdown you can go from hypotheticall 75 to 150 over time with it so if someone felt strongly about it--I have no huge problem with it. If Allen feels 2 hand seated dumbell tricep extensions behind the head rest paused for 20-30rp get it done for him--I trust in Allen that he knows it works for him as he has the gist of this already-If Inhuman wants to do really heavy bent arm chest flyes for 15-20rp because he just feels its a good exercise for him I got no problem with it-and that goes for any of my trainees----I want you guys to feel your way thru all this and pick and choose what exercises work best for you rest paused--you know alot of them that I like but hell if seated cable rows for 12-20rp feel like it destroys your back--be my guest (BUT IF I HEAR OR SEE ANY OF YOU DOING ANKLE KICKBACKS FROM A LOW PULLEY ATTACHEMENT WITH A FUZZY ANKLE BRACELET ON FOR HAMSTRINGS DC STYLE--IM GOING TO BUST YOUR ASS ON IT IN AN OPEN FORUM)"

Kypha sanoi:
Kyynärvarsi liikeitä tarkoitetaan, joten valittavaa kyllä riittää: Rannekäännöt, vastaote käännöt ja hammer tyyliset käännöt. Ohjelman perusrungossa noi forearmit on mukana ja silloin ne siis tehdään. Sitten kun on kokemusta enemmän takana voi miettiä itse niiden kohtaloa.

-- Edit --
Kypha sanoi:
Itseasiassa DC ei ole suoraan sanonut, että tulisi syödä prot+hiilari tai prot+rasva ruokia. Toki hän on joskus maininnut hiilareiden ja rasvojen yhdistämisen huonoista puolista. Tärkein tuossa ruokavaliossa on syödä proteiini (luulen että harva tätä tekee, itse toteutan n. 90 %) ensin ja toteuttaa carb-cutoff itselleen sopivana aikana.

toolate sanoi:
Sitten kun on kokemusta enemmän takana voi miettiä itse niiden kohtaloa.

Arvasin, että joko toolate tai hulkki on heti sanomassa tuosta :D Siksi minä kysyinkin niitä liikkeitä, että saan tehdä, ihan just prikulleen niinkuin ohjelman perusrungossa sanotaan.

Otin tänään ohjelmaan Danten neuvoman alataljahässäkän. Oli sen verran hyvä liike että tulee pysymään arsenaalissani. Selkä on vieläkin aivan hajalla ja pumpissa. Toolate tuota muistaakseni joskus oli kokeillut. Muut?

Tromm sanoi:
Otin tänään ohjelmaan Danten neuvoman alataljahässäkän. Oli sen verran hyvä liike että tulee pysymään arsenaalissani. Selkä on vieläkin aivan hajalla ja pumpissa. Toolate tuota muistaakseni joskus oli kokeillut. Muut?
Itselläni tosiaan ollut jo aika pitkään käytössä tuo liike ja joka kerta on parannustakin tullut niin ei ole tarvinnut pudottaa liikettä pois. Katselin treenipäiväkirja osiolta, että jaksat aika isoilla raudoilla sitä tehdä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katselin treenipäiväkirja osiolta, että jaksat aika isoilla raudoilla sitä tehdä.

No selkäpuoli on ollut mulla aina se jolla liikutellaan suhteessa suurimpia painoja.

Perhana. Oon onnistunut treenaamaan täysin loukkaantumisvapaana jo pitkään ja tänään sitten iski VENYTELLESSÄ! Venytin siis takareisiä jalkaliikkeiden jälkeen ja alaselässä tuntui sellainen pieni nitkahdus. Nyt kotiin tultuani alkoi jomottaa enemmän. Istuessa ei onneksi tunnu. Toivottavasti menee maanantaiksi ohi.

Nyt kun vammoista tuli puhetta niin onko kukaan tutustunut Danten neuvomaan keppijumppaan olkapäävaivojen parantamista varten?

http://www.intensemuscle.com/showthread.php?t=6997

Itse aion ainakin kokeilla koska oikeaa olkapäätä on vähän jomottanut viime aikoina, ei treeniä häiritsevästi mutta illalla sängyssä aina huomaan hieroskelevani sitä.

Tromm sanoi:
Nyt kun vammoista tuli puhetta niin onko kukaan tutustunut Danten neuvomaan keppijumppaan olkapäävaivojen parantamista varten?

Itse aion ainakin kokeilla koska oikeaa olkapäätä on vähän jomottanut viime aikoina, ei treeniä häiritsevästi mutta illalla sängyssä aina huomaan hieroskelevani sitä.
Muistaakseni tässäkin ketjussa olen maininnut korjanneeni loukkaantuneeni olkapääni muutamssa viikossa tuolla harjoitteella
:)

-- Edit --
ja niin, teen/tein harjoitteen yleensä iltaisin kotona (välipäivinä). Ainakin itse koin harjoitteen todella rankaksi suorittaa.

TheLORD sanoi:
Löytyykö dogcrappista suomenkielistä artikkelia tai sivuja?
Eipä löydy. Mietin jossain vaiheessa että olisi voinut koostaa jonkunlaisen suomenkieleisen perusrungon DCn treenimetodeista, mutta treenaaminen olisi mennyt varmasti vain pelkäksi clusterfuckeroimiseksi sen pohjalta.

Tromm sanoi:
Perhana. Oon onnistunut treenaamaan täysin loukkaantumisvapaana jo pitkään ja tänään sitten iski VENYTELLESSÄ! Venytin siis takareisiä jalkaliikkeiden jälkeen ja alaselässä tuntui sellainen pieni nitkahdus. Nyt kotiin tultuani alkoi jomottaa enemmän. Istuessa ei onneksi tunnu. Toivottavasti menee maanantaiksi ohi.

Oliko tuossa mukana jossain kuvaa? Mainosti laittavansa mukaan, että miten tapahtuu. En tiedä olenko niin puusilmä, vai mitä, mutten nähny sellasta.
Luulen tajuavani miten toi tehdään, mutta en viittis muljauttaa olkapäitä sijoiltaan vain sen takia, että käsitin väärin. :)

Muistaakseni tässäkin ketjussa olen maininnut korjanneeni loukkaantuneeni olkapääni muutamssa viikossa tuolla harjoitteella

Jaa, menipä sitten minulta ohi se kohta. :nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom