Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
^ jatkona edelliseen

Olen myös pähkäillyt sellaista että jos lihassolujakauma on sopimattoman paljon kallellaan nopeiden suuntaan ei ehkä saa helposti vietyä sarjoja niin pitkälle. Toisaalta hitaammaalla jakaumalla on sarjapainojen ja maksimin ero edelliseen ryhmään verrattuna kapeampi joten suhteessa on harjoitusvastuskin raskaampi?

Ei tarvii keskustella kun antaa mennä vaan systeemin omalla painollaan ja tulosta tulee. Etkä sinä Hulkki noissa risteilykuvissa miltään syöttösialta vielä ainakaan näytä :)

Tromm sanoi:
Mites tämä threadi on nyt näin hiljainen?
Ilmeisesti kenelläkään ei ole mitään kysyttävää/raportoitavaa.

Itse voisin sellaisen asian kertoa, että kokeilin tänään ensimmäisen kerran widowmaker sarjaa muille kun etureisille. Tein tämän tuskastusta aiheuttaneille hauiksille. Liikkeenä oli scott ez-tangolla ja painona oli n. 80% sarjapainosta ja liikeratana hieman yli 1/2 liikeestä (se ylempi osa). Tuntui, että pitkästä aikaan sain rasituksen oikeasti hauiksiin. Jätin sitten forkkusarjan tekemättä. Pitää nyt katsoa jos hauikset saisivat tästä jotain, kun teen kerran kierrossa widowmakerin niille. Pistän ehkä raporttia myöhemmin.

Katoin noi risteilykuvat ja on tuo Hulkki kyllä yks saatanan iso mörökölli :thumbs:

LohiLinja sanoi:
Ei tarvii keskustella kun antaa mennä vaan systeemin omalla painollaan ja tulosta tulee.
Yleisesti ottaen tuo pitää paikkansa, mutta esim. itse olen joutunut modifioimaan ja bastardoimaan systeemiä koska alkuperäinen perus-DC ei kasvattanut minulla etureisien swiippiä ja hauista tarpeeksi hyvin suhteessa muuhun kroppaan. Vuoden päästä kun pitäisi jo lähteä lavalle näitä narukäsiä ja -jalkoja esittelemään, ei ole varaa antaa heikkojen kohtien pysyä heikkoina kohtina.
Etkä sinä Hulkki noissa risteilykuvissa miltään syöttösialta vielä ainakaan näytä :)
Noissa on jo dieettiä alla 3 kilon verran, aamupaino siis 107 kg.
AK_ sanoi:
Katoin noi risteilykuvat ja on tuo Hulkki kyllä yks saatanan iso mörökölli :thumbs:
Paskat, kuten niin moni mut livenä nähnyt on Pakkotoistolla sanonutkin, olen livenä ihan kynäniska, en näytä yhtään miltään ja kuvissa olen 100 kertaa isompi kuin livenä. Niin.

Tromm sanoi:
Nyt on kyllä limppu hukassa ja tukka otsalla kun en löydä mistään noita kuvia. Olis tosi bets juttu jos näkis ne, män.
VIP-osiolta nuo Tomin kuvat löytyi vielä eilen, mutta se poisti ne lopulta kun keneltäkään muulta ei tuntunu kuvia löytyvän.

Perhana. Siinä olis ollu tilaisuuteni arvioida Hulkinkin kehitystä ja DC.n toimivuutta. :itku: No, toivottavasti ne vielä saadaan esille.

Tromm sanoi:
Perhana. Siinä olis ollu tilaisuuteni arvioida Hulkinkin kehitystä ja DC.n toimivuutta. :itku: No, toivottavasti ne vielä saadaan esille.
hulkki ei ollut kuvissa alasti, minun mielestä näytti ihan normaali pojalta tai siis mieheltä. kyllä se hulksteri niitä kuvia varmasti laittaa kun sen aika tulee :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hulkista olis kyllä kiva saada uutta matskua, vaikka kotisivuilleen. :)

rahkanaama sanoi:
Hulkista olis kyllä kiva saada uutta matskua, vaikka kotisivuilleen. :)
En ole laittamassa vielä pitkään aikaan. Kuten Mike jossain vaiheessa huomautti, on VIP-puolen Kuvat-osiolla jo kai 5 kuvathreadia meikäläisestä, ja se viestittää hieman liian tiuhasta kuvienpostittelutahdista.

Olen nyt ollut dieetillä reilun kuukauden, ja edessä suurin piirtein vielä 4-5 kk low-carbia. Aloitin dieetin 110 kilosta, jolloin otin muutaman kuvan. Kun olen 4-5 kuukauden päästä päässyt noin 99-100 kilon aamupainoon, otan uudelleen kuvia ja laitan sekä before- että afterkuvat tältä 10 kilon dieetiltä esille. Sitä ennen kuvia on turha kysellä.

Hulkki sanoi:
Yleisesti ottaen tuo pitää paikkansa, mutta esim. itse olen joutunut modifioimaan ja bastardoimaan systeemiä koska alkuperäinen perus-DC ei kasvattanut minulla etureisien swiippiä ja hauista tarpeeksi hyvin suhteessa muuhun kroppaan.
Itse olen ainakin kiinnostunut myös lukemaan bastardoituja systeemejä ja kuinka ne toimivat kussakin tapauksessa. Jos et halua niitä tähän ketjuun laittaa niin voitais perustaa vaikka clusterfucked DC ketju.

Ihmeellisen hiljaselta tää ketju on vaikuttanut viimeaikoina. Luulisi, että kun treeniohjelma tulee tunnetummaksi niin treenaajat lisääntyis. Ehkä asia on sittenkin toisinpäin, eli kun on tutustuttu ohjelmaan ja sen tärkeään ruokavalioon, huomataakin että vain harva jaksaa aloittaa Danten metodeilla treenaamisen. Itse olen ainakin vielä enemmän kun tyytyväinen DCn treeniin ja vakuutun oikeastaan joka päivä vielä enemmän sen tehokkuudesta.

Mutta kuten sanoin, minua kiinnostaa myös modifikaatiot joita DC tai CF DC treenajat ovat tehneet. Itselle on nyt mahdollisesti suunnitelmissa tehdä syksyllä 3-jakoista treeniä ja keskittyä muutamaan perässä tulevaan lihasryhmään (vaikka Danten mielestä noista perässä tulevista lihasryhmistä pitäisi huolehtia vasta siinä vaiheessa kun on oikeasti iso) :jahas:

-- Edit --
Kaikkein vähiten kuitenkin haluan tästä ketjusta totaalista :offtopic: ketjua. Eli Hulkin ihastelu viestit voisi varmaan pudottaa esim. Hulkin kuvaketjuun.

Näitä DC juttuja lukiessa heräsi pari kysymystä. Kun sarjat ovat luokkaa 8-4-2 ovat sarjat pituuksien puolesta enemmänkin voimapainotteisia. Itse omistan paskat geenit ja lihassolujakauma on varmaan 80% hitaita ja loput mitä sattuu. Hitaita treenataan ohjeiden mukaan pitkillä sarjoilla. Onko veikkausta DC:n toimivuudesta tässä tapauksessa. Lyhyet palautusajat tosin sekoittavat pakkaa, mutta kuitenki.

Toinen kysymys Hulkille. Olen lukenut jostakin elämää suuremmasta vääräkielisestä bodilehdestä, että elimistö alkaa puollustamaan kehon rasvoja tiukasti kun mennään alle 10% rasvoille. Siellä neuvottiin jättämään rasvat dietillä reiluun 10% jotta arvokasta lihaa ei pala. Sinulla näyttää tuo dietti vetävän kuitenkin rasvat tosi alas (8%). Koska uskon 97% sinun tietävän mitä teet, ovat tutkimukset ilmeisesti kehon rasvaprosentin osalta ristiriitaisia?

Huge Juge sanoi:
Näitä DC juttuja lukiessa heräsi pari kysymystä. Kun sarjat ovat luokkaa 8-4-2 ovat sarjat pituuksien puolesta enemmänkin voimapainotteisia. Itse omistan paskat geenit ja lihassolujakauma on varmaan 80% hitaita ja loput mitä sattuu. Hitaita treenataan ohjeiden mukaan pitkillä sarjoilla. Onko veikkausta DC:n toimivuudesta tässä tapauksessa. Lyhyet palautusajat tosin sekoittavat pakkaa, mutta kuitenki.
Sarjojen pituuksia ei ole hakattu kiveen. Jokainen tekee sen verran toistoja kun omalle kehollensa sopii. Tuo 8-4-2 on vaan yksi esimerkki. Se lähinnä näyttää sen minkälaisen RP sarjan tulisi olla.

Itselläni toistot vaihtelevat huomattavasti lihasryhmä kohtaisesti. Oikeastaan ainot kiveenkirjoitetut toistomäärät koskevat etureisiä, maastavetoja ja kulmasoutuja (toki näihinkin löytyy poikkeuksia). DCn treeni toimii varmasti jokaiselle joka on valmis panostamaan siihen täysillä (ja kokemusta salitouhusta löytyy riittävästi).

-- Edit --
Ja tuo 8-4-2 on tosiaan RP-sarja, eli yksi sarja. Toistomääräksi siitä tulee jo 14.

Itse olen ainakin kiinnostunut myös lukemaan bastardoituja systeemejä ja kuinka ne toimivat kussakin tapauksessa. Jos et halua niitä tähän ketjuun laittaa niin voitais perustaa vaikka clusterfucked DC ketju.

Tuo ketju olis ihan ok idea. Nykyinen ohjelmani luettaisinn vissiin siihen.

Oon nyt pari viikkoa vetänyt 2-jakoista Hulkilta otettua ohjelmaa jonka muokkasin itelleni sopivaksi. Nyt huomasin että melkeinpä DC.tä tässä tehdään. Treenipäiväkirjoista voi lukea lisää, siellä on jotain. Teen siis myös DC.ssä kiellettyjä liikkeitä ja muuta clusterointia. Mutta pääperiaatteet ovat aika samanmoiset eli jatkuva painon lisääminen ja rest/pausettaminen. Ruokapuolella onkin sitten eroa, proteiinia menee vähemmän vaikka opettelenkin koko ajan syömään enemmän/paremmin.

toolate sanoi:
voitais perustaa vaikka clusterfucked DC ketju.
En usko, että moinen viestiketju olisi kovinkaan hyvä juttu. Homma kun menisi väistämättä siihen, että täydet n00biet skippaisivat kokonaan oikeaan DC-menetelmään perehtymisen ja sen käyttämisen, ja aloittaisivat suoraan jollain täysin clusterfuckatulla "DC"-ohjelmalla. IMO systeemin bastardointiin ja clusterfuckaamiseen on "lupa" ainoastaan DC-menetelmää jo pidemmän aikaa käyttäneillä treenaajilla ja mahdollisesti todellisilla treenieksperteillä (esim. JHulmi).
Huge Juge sanoi:
Toinen kysymys Hulkille. Olen lukenut jostakin elämää suuremmasta vääräkielisestä bodilehdestä, että elimistö alkaa puollustamaan kehon rasvoja tiukasti kun mennään alle 10% rasvoille. Siellä neuvottiin jättämään rasvat dietillä reiluun 10% jotta arvokasta lihaa ei pala. Sinulla näyttää tuo dietti vetävän kuitenkin rasvat tosi alas (8%). Koska uskon 97% sinun tietävän mitä teet, ovat tutkimukset ilmeisesti kehon rasvaprosentin osalta ristiriitaisia?
Mistä ihmeestä oikein revit tuon 8 prosentin rasvatason? :confused:
Vedän 7 prosenttiin niillä pihdeillä, joilla sain lukemaksi 110 kilossa 13.2% ja esim. noissa vuoden vanhoissa dieettikuvissani 7.0%. Ja laskelmieni mukaan tuohon rasvaprosenttiin päästäkseni paino pitäisi vetää 99-100 kiloon.

Mitä noihin ruokavalion rasvamääriin tulee, ei voisi vähempää kiinnostaa mitä jossain bodylehdessä kirjoitetaan. Paskempia käyttökelpoisen informaation lähteitä ei taida ollakaan, kuin alan lehdet. ;)

Olen kokeillut vuosien varrella erilaisia dieettaustapoja korkeahiilarisesta täysin ketogeeniseen dieettiin, ja huonoimmat tulokseni olen saanut korkeahiilarisilla dieeteillä. Parhaat tulokseni low-carbilla ja ketolla. Siinä ei paljoa paina jonkun Muscle & Fictionin jutut 29 sarjan bomb-your-bicepz-blitzkrieg-baby-treeneistä tai vähärasvaisista dieeteistä. :)

Hulkki sanoi:
En usko, että moinen viestiketju olisi kovinkaan hyvä juttu. Homma kun menisi väistämättä siihen, että täydet n00biet skippaisivat kokonaan oikeaan DC-menetelmään perehtymisen ja sen käyttämisen, ja aloittaisivat suoraan jollain täysin clusterfuckatulla "DC"-ohjelmalla. IMO systeemin bastardointiin ja clusterfuckaamiseen on "lupa" ainoastaan DC-menetelmää jo pidemmän aikaa käyttäneillä treenaajilla ja mahdollisesti todellisilla treenieksperteillä (esim. JHulmi)
Agree.Pelkään kuitenkin pahoin, että tällä hetkelläkin yli puolet aloittavista DC treenaajista tekee suoraan jollain CFDC-ohjelmalla, koska eivät jaksa tarpeeksi tutustua aiheeseen. Parempi ehkä sitten pitää omat modifikaatiot pois tältä saitilta.

^ Jees, oon tässä... hetkinen... reilun kolmisen kuukautta renaillu DC innoituksen aiheena. Tässä on haettu tuntumaa ja kokeiltu vähän eri juttuja koko ajan - kaks jakosta, kolmejakosta, koko setti läpi 9 päivässä (nyt vakiintunut 12 päivään), kokeiltu eri ryhmityksiä liikkeillä, RP myös jaloille ja selälle, RP sarjoja tyyliin 8/5/3/3/2/1/1/1/KUOLEMA ja niin edelleen. Varmaan ihan hyvä etten oo liirumlaarumjaaritellu tänne kaikkia triviaaleja aatoksiani. Yleisön kiinnostuksenpuute olis ollu taivaita hipovaa. Reenipäiväkirjaosio ois varmaan paras forum yksityisille vuodatuksille.

Anyway, kaikenkaikkiaan mulla ei oo muuta kun positiivisia fiiliksiä DC:stä. Hyvin on menty eteenpäin koko ajan.

Mistä ihmeestä oikein revit tuon 8 prosentin rasvatason?

Tuolla aikaisemmissa posteissa kirjoittelit seuraavaa, sieltä jäi mieleen. "Dieetti nyt on jo aloitettu, ja tunnen itseni sen verran hyvin että tiedän pystyväni sitten dieetin jälkeen bulkkaamaan paljon paremmalla omatunnolla kun aloitusrasvat eivät ole kauhean korkeat. Alunperinkin suunnitelmana oli bulkata kunnes rasvat ovat 12%, sitten tiputtaa 8 prosenttiin, ja bulkata taas 12 prosenttiin, jne. "

Mutta asia selkis, kiitoksia. Pitää ruveta näköjään motivoitumaan uusiin kujeisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom