Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja oletan että forearms tarkoittaa forkkuja)1. Forkut - Miten noille onnistuu keksimään sen neljä järkevää liikettä, vai oletteko jättäneet tekemättä? (Siis kolme liikettä ja yks varalle, että on mistä vaihtaa Niin ja oletan että forearms tarkoittaa forkkuja)
Kypha sanoi:Muutama ensimmäinen viikko DC:tä on takana ja mieleen on noussut muutama kysymys teille pidempään treenanneille:
1. Forkut - Miten noille onnistuu keksimään sen neljä järkevää liikettä, vai oletteko jättäneet tekemättä? (Siis kolme liikettä ja yks varalle, että on mistä vaihtaaNiin ja oletan että forearms tarkoittaa forkkuja)
2. Ruokailut - Olen suurinpiirtein yrittänyt noudattaa noita prot+hiilari ja prot+rasva -komboja, mutta kuinka tarkkaa niiden kanssa nyt sitten loppujen lopuksi on? Minä ainakin tykkään syödä päivällä (ja iltapäivällä ja illalla) lämpimän ruoan, missä nyt tuppaa tulemaan hiilareita ja rasvoja samaan aikaan. Olen kuitenkin yrittänyt karsia esim kastikkeista vähemmälle, ja syödä esim pelkkää riisiä ja kanaa jos on mahdollisuus.
Se DC approved exercise nyt ei ole mikään virallinen DCn hyväksymä liikelista. Näin DC sanoo liikeistä (Lainattu: Intensemuslce.com - DoggPound):jarvis sanoi:1. Niissä DC Approved exercise listoissa ei juurikaan ollut Forkku liikkeitä vaan lähinnä Brachialikseen vaikuttavia, joten meitsi tyytyi tekemään hammer kääntöjä seisten, istuen vinopenkillä ja vastaote käännöt tangolla. Vaihtoliike olisi ollut vastaote kääntö tangolla scott penkissä.
Nämä olivat mun ehdottomasti parhaiten kehittyneet liikkeet, sen kahdentoista viikon aikana kun tätä tein(jos painon pidin samana tuli neljästä kuuteen toistoa lisää kertojen välillä. Missään muissa liikkeissä ei ollut toivoakaan päästä näihin lukuihin)
Kyynärvarsi liikeitä tarkoitetaan, joten valittavaa kyllä riittää: Rannekäännöt, vastaote käännöt ja hammer tyyliset käännöt. Ohjelman perusrungossa noi forearmit on mukana ja silloin ne siis tehdään. Sitten kun on kokemusta enemmän takana voi miettiä itse niiden kohtaloa.Kypha sanoi:1. Forkut - Miten noille onnistuu keksimään sen neljä järkevää liikettä, vai oletteko jättäneet tekemättä? (Siis kolme liikettä ja yks varalle, että on mistä vaihtaaNiin ja oletan että forearms tarkoittaa forkkuja)
Itseasiassa DC ei ole suoraan sanonut, että tulisi syödä prot+hiilari tai prot+rasva ruokia. Toki hän on joskus maininnut hiilareiden ja rasvojen yhdistämisen huonoista puolista. Tärkein tuossa ruokavaliossa on syödä proteiini (luulen että harva tätä tekee, itse toteutan n. 90 %) ensin ja toteuttaa carb-cutoff itselleen sopivana aikana.Kypha sanoi:2. Ruokailut - Olen suurinpiirtein yrittänyt noudattaa noita prot+hiilari ja prot+rasva -komboja, mutta kuinka tarkkaa niiden kanssa nyt sitten loppujen lopuksi on? Minä ainakin tykkään syödä päivällä (ja iltapäivällä ja illalla) lämpimän ruoan, missä nyt tuppaa tulemaan hiilareita ja rasvoja samaan aikaan. Olen kuitenkin yrittänyt karsia esim kastikkeista vähemmälle, ja syödä esim pelkkää riisiä ja kanaa jos on mahdollisuus.
toolate sanoi:Sitten kun on kokemusta enemmän takana voi miettiä itse niiden kohtaloa.
Itselläni tosiaan ollut jo aika pitkään käytössä tuo liike ja joka kerta on parannustakin tullut niin ei ole tarvinnut pudottaa liikettä pois. Katselin treenipäiväkirja osiolta, että jaksat aika isoilla raudoilla sitä tehdä.Tromm sanoi:Otin tänään ohjelmaan Danten neuvoman alataljahässäkän. Oli sen verran hyvä liike että tulee pysymään arsenaalissani. Selkä on vieläkin aivan hajalla ja pumpissa. Toolate tuota muistaakseni joskus oli kokeillut. Muut?
Katselin treenipäiväkirja osiolta, että jaksat aika isoilla raudoilla sitä tehdä.
Löytyy nimellä Pulley row high pulls.jusuplus sanoi:minkämoinen liike on toi danten alataljahärdelli?
Tromm sanoi:onko kukaan tutustunut Danten neuvomaan keppijumppaan olkapäävaivojen parantamista varten?

Muistaakseni tässäkin ketjussa olen maininnut korjanneeni loukkaantuneeni olkapääni muutamssa viikossa tuolla harjoitteellaTromm sanoi:Nyt kun vammoista tuli puhetta niin onko kukaan tutustunut Danten neuvomaan keppijumppaan olkapäävaivojen parantamista varten?
http://www.intensemuscle.com/showthread.php?t=6997
Itse aion ainakin kokeilla koska oikeaa olkapäätä on vähän jomottanut viime aikoina, ei treeniä häiritsevästi mutta illalla sängyssä aina huomaan hieroskelevani sitä.

Eipä löydy. Mietin jossain vaiheessa että olisi voinut koostaa jonkunlaisen suomenkieleisen perusrungon DCn treenimetodeista, mutta treenaaminen olisi mennyt varmasti vain pelkäksi clusterfuckeroimiseksi sen pohjalta.TheLORD sanoi:Löytyykö dogcrappista suomenkielistä artikkelia tai sivuja?
Tromm sanoi:Perhana. Oon onnistunut treenaamaan täysin loukkaantumisvapaana jo pitkään ja tänään sitten iski VENYTELLESSÄ! Venytin siis takareisiä jalkaliikkeiden jälkeen ja alaselässä tuntui sellainen pieni nitkahdus. Nyt kotiin tultuani alkoi jomottaa enemmän. Istuessa ei onneksi tunnu. Toivottavasti menee maanantaiksi ohi.
Nyt kun vammoista tuli puhetta niin onko kukaan tutustunut Danten neuvomaan keppijumppaan olkapäävaivojen parantamista varten?
http://www.intensemuscle.com/showthread.php?t=6997
Itse aion ainakin kokeilla koska oikeaa olkapäätä on vähän jomottanut viime aikoina, ei treeniä häiritsevästi mutta illalla sängyssä aina huomaan hieroskelevani sitä.

Muistaakseni tässäkin ketjussa olen maininnut korjanneeni loukkaantuneeni olkapääni muutamssa viikossa tuolla harjoitteella