Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

- ei hajuakaan, miten elämä menee 15.4 mutta se on sen ajan murhe.

- täytyy toimia nopeasti, koska kohta tonne risteilylle ei mahdu mukaan.

- pukua en pistä päälle. Rennoissa farkuissa ja mustassa kauluspaidassa voin lähteä. Laivan yökerhossa pidän tiukkaa t-paitaa.

- todennäköisesti laatta lentää tällä reissulla, joten tien vessaan pitää olla helppo ja nopea eli alapeti on varattu mulle.

- viime laivareissulla pämppäsin aamu seitsemään asti ja ylös pääsin seuraavana päivänä vasta pari tuntia ennen laivan saapumista satamaan. Tästä syystä puhveli voi olla parempi vaihtoehto ateriaks.

- yleensä jaksan ryypätä vain yhden päivän, joten jatkoille en uskalla itseäni luvata. Sori, nigster.

eli mukaan Prim0s (puhveli).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laittakaapa ei-vipit jo tässä vaiheessa joku s-posti, mihin voidaan aikanaan lykkiä maksutietoja. Esim vierasviestillä voi lähettää.

Mulle voi heittää laskua: mivisic (ät) hotmail.com

Kummempia hyttitoiveita ei oo. Mielellään johonkin 4 hengen hyttiin, et pääsee minibudjetilla matkaana :D

Varailin lisää hyttejä. Laitetaanpa samalla alustavaa hyttijakoa niin säilyy homma kontrollissa. Jos ei ole erityistoiveita tai tunnettua historiaa niin heittelen porukkaa randomilla noihin hytteihin. Laitetaan mimmit (ainakin tässä vaiheessa) omaan hyttiin.

1. hytti
- elasto (aamiainen + puhveli)
- shrimp (aamiainen + puhveli)

2. hytti
- TJJ (aamiainen)
- minimari (aamiainen)

3. hytti
- nigster (puhveli) :evil:
- Mr. Referee (aamiainen + puhveli) :evil:

4. hytti
- J.Stallion (aamiainen + puhveli)

5. hytti
- Ashta (aamiainen + puhveli)

6. hytti
- Sahaaja (aamiainen)
- Weak (aamiainen) :evil:
- SilkkaaLihasta (puhveli)

7. hytti
- anix (aamiainen + puhveli + pari huollettavaa)
- XairaX (aamiainen + puhveli) :evil:
- sipulia (aamiainen) :evil:

8. hytti
- Integrandi (aamiainen + puhveli) :evil:
- MHK (puhveli)
- jannu66 (aamiainen + puhveli) :evil:

9. hytti
- beginner (puhveli)
- Adrift (puhveli) :evil:
- Debugger (aamiainen + puhveli) :evil:

10. hytti
- Huu (aamiainen + puhveli)
- Mika1979 (aamiainen + puhveli) :evil:
- wild wolf (aamiainen + puhveli)

11. hytti
- Onakal (aamiainen)
- patske (aamiainen) :evil:
- kingtoni (aamiainen + puhveli) :evil:

12. hytti
- MiVi (aamiainen)
- Tomppa123 (puhveli)
- PriMos (puhveli)

13. hytti
- Rohkale (ateria?)
- Tiopi (ateria?)
- sILv4 (puhveli) :evil:

14. hytti
- SIC- (aamiainen)
- Reinzell (aamiainen)

:evil: = la-jatkoilla mukana

34 matkustajaa, 13 keltanokkaa

Tosta liikennepolitiikasta.. Ajelen Åboon joko reittiä Hmlinna->Forssa->Turku tai Hyvinkää->Lohja->Salo->Turku tai J-pää->Kerava->Vantaa->Kehä3->Lohja...
Riippuen vähän siitä mistä suunnasta tulee, mitkä nuotit sattuu tulemaan mukaan ja onko jonkun reitin varrella hyvin maksavia kimppakyytiläisiä :D
Kyytiin mahtuu 3-4 (matkustajien koosta riippuen). Auto on mitä on, mutta kyllä sillä hyvin todennäkösesti perille asti pääsee.

edit. Mutkin voisit luokitella rookieksi. Viime reissusta on niin kauan, että oon ehtiny (=yrittäny) unohtaa minkälaisia vempuloita ootte..:D

Onko kukaan lähdössä Kouvolan suunnilta tai ajaako jostain sen lähettyviltä?:) Mä olisin kans kiinnostunut noista kimppakyydeistä, kun bussilla/junalla tulisi matkat maksamaan noin satasen luokkaa.

Mää voisin lähteä mukaan, osa tietääkin mut Hipan kekkereistä viime viikonlopulta,
mutta muutenhan tää ilmoittautuminen on eka viesti mitä tänne kirjoitan... :)

Todennäköisesti lähen autolla Helsingistä eli matkaan mahtuu kyytiläisiä

Aamupala + buffalo + :evil:

Ja jos toiveita kuunnellaan ni tuo hytti 9 vois olla kova juttu. :)

Eikö kukaan sitten osallistukaan pisin meisseli -kisaan?

Voin mä siihenkin osallistua, mutta jos Refe tulee mukaan ni en ala.

No sama kai se on lupautua mukaan jo, perua ehtii jos tulee kuolema sitä ennen :). Eli puhveli ainakin mulle ja saatan jäädä Turgguseen viettämään lauantaita myös jos yöpyminen järjestyy sujuvasti. Kyyti kelpaisi joko Helsingistä tai Lahdesta jossa käyn duunissa. Mika1979, mahtuuko kyytiin Lahdesta?

Ajattelit sitten voittaa epävirallisen "kenellä tiukin t-paita"-kisan..!

Varma voitto:

paita, väriltään musta, materiaali lycra/elastaani, koko S, konepesty 90 asteessa ja käytetty runsaasti pesupulveria/huuhteluainetta. Vastaa tiukkuudeltaan penkkipaitaa:D

Samaa mietin minäkin, kolmasosa ensikertalaisia :D

Ette kai te mopota meitä siellä? :)

Oon junnu risteilyllä, mutta näköjään sieltä senioripäästä jos palstalleliittymisvuotta katsotaan. Hyvä siitä tulee, kun on teille kokeneillekin vieraita ihmisiä mukana

Helvetti, tätä menoa jatkoille pitää hommata joku isompi loossi kuin viimeksi. Vai mennäänkö periaatteella kyllä tiukka hyvä on...

Helvetti, tätä menoa jatkoille pitää hommata joku isompi loossi kuin viimeksi. Vai mennäänkö periaatteella kyllä tiukka hyvä on...

Vähän isompi roomi vaan.. kaipa sieltä niitä isompiakin löytyy :D

Ja kyllä tiukka hyvä on, mutta ei oo väljää voittanutta :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom