Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

Hienoa, pääsee tutustumaan muihin sitten:)

Sitten sanoista tekoihin ja nimi listaan ;)

Viime jatkot oli sen verran mahtavat, että kai sitä nytkin täytyy lähteä eli nimi listaan, ainakin alustavasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luuletko oikeasti, että tuo ikä on este? Itse olin ekalla reissulla 19-vuotias ikärajan ollessa 23 silloin. Ei niitä lappuja kukaan katso ja varmasti löytyy "huoltaja" tarvittaessa.

Multa pari kertaa kysytty, mutta ei ihmekkään tällä babyfeissillä ja ekojen kertojan jänskäämisillä :D

Mulle aamubala. Ja jatkoissa mukana.

Miten olette aiemmin toimineet tuon toistenne tapaamisen kanssa? Eli oletteko sopineet jonkun paikan missä näette ennen kuin menette laivaan?

Adrift: Hah, totta! Pitää vain tarkistaa, että saan vapaata töistä kyseisenä ajankohtana:rolleyes:

Miten olette aiemmin toimineet tuon toistenne tapaamisen kanssa? Eli oletteko sopineet jonkun paikan missä näette ennen kuin menette laivaan?

Adrift: Hah, totta! Pitää vain tarkistaa, että saan vapaata töistä kyseisenä ajankohtana:rolleyes:

Ainakin joskus muinoin Shamrock oli miitinkipaikka. Mahtaako olla nytkin, Integrandi?

edit.

edit.

JEEEE!!!! Mullon ollu sua ikävä!! :haart:

:eek: Taidankin laittaa sellasen asun, ettet tunnista..;) hähhäh

Juu ainakin pari kertaa kun oon ite ollu mukana on ensin aloteltu ravintolassa ja sieltä porukalla satamaan. Tosin jotkut on kyllä menneet suoraan satamaankin.

Shamrock ollut 11 kertaa 11:sta alkupaikka. Eli eiköhän me mennä sinne tälläkin kertaa tai ainakin ne, jotka pääsee paikalle.

Meitsi on taas messissä!!! Mä otan melko perinteisen setin elikkä oma hytti+aamupala+buffet <3

edittiä sen verran että jatkoille ei varmaa kykene :D

Jaa pitäsköhän se uskaltaa lähtee mukaan...ehkä minä mukkaan änkäyvyn kun niin hauskaa kuulostaa reissuilla olleen :rock: saattepa yhen tamperelaistuneen savon vahvistuksen paikalle :D jos ei muuta niin juon ihteni illalla pöydän alle ja päivällä syön itseni kipeäksi buffetissa :)

Mä mietin hetken vielä, kun Whiteout 2011 on seuraavana iltana 16.4 Tsadissa, mutta tod.näk Pakkisristeily/sinkkupurnausbotski vie tällä kertaa.
Emmäkään tunne vielä ketään, mutta sehän muuttuis, kun pääsee asiattomasti risteileen...

Musta se on tässä just ehkä hauskinta kun ei oikeasti tunne ketään sieltä sitten:) Tai no olishan se kyl aika hauska törmätä johonkin puolituttuun tai tuttuun siellä sitten! Ku ei tässä nää ketä näiden nimimerkkien takana on.

Muuten samalla kun floodaatte tänne, voisitte ilmoitella myös halukkuudesta osallistua lauantain jatkoille! Most likely varaillaan sitten hotellihuone esim. Börsistä ja painellaan sinne koko posse. Siitä ei montaa euroa köyhdy/kärsä. Tämä oli ainakin viimeksi varsin pätevä ratkaisu. Tosin tällä kertaa sitten vielä vähemmän vaatetta ja enemmän viinaa.

Tämä kuulostaa erittäin hyvältä. Itse jos/kun tulen täältä ohi-sektorilta Oulusta niin ei tarvitse alkaa omaa huonetta varaileen la-su yöksi. Itsekään en luonnollisesti tunne täältä ketään, mutta otetaan uhkis. Siitä selviää tai sitten ei :)

Hienoa! Jatkajalista kasvaa mukavasti.

Itse jatkojen projektipäällikkönä varaan ensisijaisen oikeuden jäädä tuohon koppiin yöksi. Ihan vaan siltä varalta, etten jaksa raahautua himaan. :D Uskoisin kuitenkin, että sinne silti joku onneton mahtuu hätätilanteessa (vaikka tuskin mitään sviittiä varaammekaan). Eli pelkästään sen varaan ei kannata laskea. Ja jos kauempaa tulevat kaipaavat majoitusta, niin Turussa on myös Omenahotelli jossa yöpyminen ainakin on halpaa.

Hyttikaveriksi voin ottaa sen tutun ja turvallisen.

Mä varmaan varaan Omppuhotlan sit sille lauantaille, sinnehän mahtuu huoneeseen 4 ihmistä (tai viis jos oikeen tiivistää parisängyssä :D) eli voi sit kattoo jos joku haluu liittyä seuraan. Se on niin sopivan matkan päässä.

Hienoa! Jatkajalista kasvaa mukavasti.

Itse jatkojen projektipäällikkönä varaan ensisijaisen oikeuden jäädä tuohon koppiin yöksi. Ihan vaan siltä varalta, etten jaksa raahautua himaan. :D Uskoisin kuitenkin, että sinne silti joku onneton mahtuu hätätilanteessa (vaikka tuskin mitään sviittiä varaammekaan). Eli pelkästään sen varaan ei kannata laskea. Ja jos kauempaa tulevat kaipaavat majoitusta, niin Turussa on myös Omenahotelli jossa yöpyminen ainakin on halpaa.

Hyttikaveriksi voin ottaa sen tutun ja turvallisen.

Buffettia ja jatkoille... hytti normaali.

Taitaa tulla ihan hyvä reissu tästäkin taas... :rock:

Kaira: mää ehkä! :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom