- Ikä
- 36
Hienoa, pääsee tutustumaan muihin sitten
Sitten sanoista tekoihin ja nimi listaan ;)
Viime jatkot oli sen verran mahtavat, että kai sitä nytkin täytyy lähteä eli nimi listaan, ainakin alustavasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoa, pääsee tutustumaan muihin sitten
Luuletko oikeasti, että tuo ikä on este? Itse olin ekalla reissulla 19-vuotias ikärajan ollessa 23 silloin. Ei niitä lappuja kukaan katso ja varmasti löytyy "huoltaja" tarvittaessa.
Miten olette aiemmin toimineet tuon toistenne tapaamisen kanssa? Eli oletteko sopineet jonkun paikan missä näette ennen kuin menette laivaan?
Adrift: Hah, totta! Pitää vain tarkistaa, että saan vapaata töistä kyseisenä ajankohtana
edit.
JEEEE!!!! Mullon ollu sua ikävä!! :haart:
Miten olette aiemmin toimineet tuon toistenne tapaamisen kanssa? Eli oletteko sopineet jonkun paikan missä näette ennen kuin menette laivaan?
Muuten samalla kun floodaatte tänne, voisitte ilmoitella myös halukkuudesta osallistua lauantain jatkoille! Most likely varaillaan sitten hotellihuone esim. Börsistä ja painellaan sinne koko posse. Siitä ei montaa euroa köyhdy/kärsä. Tämä oli ainakin viimeksi varsin pätevä ratkaisu. Tosin tällä kertaa sitten vielä vähemmän vaatetta ja enemmän viinaa.
Hienoa! Jatkajalista kasvaa mukavasti.
Itse jatkojen projektipäällikkönä varaan ensisijaisen oikeuden jäädä tuohon koppiin yöksi. Ihan vaan siltä varalta, etten jaksa raahautua himaan. :D Uskoisin kuitenkin, että sinne silti joku onneton mahtuu hätätilanteessa (vaikka tuskin mitään sviittiä varaammekaan). Eli pelkästään sen varaan ei kannata laskea. Ja jos kauempaa tulevat kaipaavat majoitusta, niin Turussa on myös Omenahotelli jossa yöpyminen ainakin on halpaa.
Hyttikaveriksi voin ottaa sen tutun ja turvallisen.
Kaira: mää ehkä! :dance: