Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

:wtf: Ei kai se nyt voi olla noin vaikeaa tulla ajoissa satamaan :) Tuut suosiolla jo sinne Shamrockiin niin etköhän sä siitä sit ajaudu väkisinkin massan mukana ajoissa laivaankin :D

Niin, no jos se olis vaan siitä satamaan saapumisesta kiinni :D En mä kyllä oikeesti oo myöhästyny, vaan jättäny väliin tarkotuksella.

Et tunge ;) varaa nyt vaan se matka.. eihän se reissu ole mitään ilman filosofisia keskusteluita turhanpäiväisistä aiheista :D

Jep, todella syvällistä ja filosofista, öö..örinää :D Katotaan nyt, kun tosissaan saattaa olla päivystystä tuolloin. Mut jatkoille tungen sit ainkin :)

Niin, no jos se olis vaan siitä satamaan saapumisesta kiinni :D En mä kyllä oikeesti oo myöhästyny, vaan jättäny väliin tarkotuksella.

Joo tuut ehdottomasti! Mä olen nyt kans ensimmäistä kertaa lähdössä mukaan ja en tunne sieltä ketään jos se yhtään helpottaa:)

Jos kukaan ei vedä herneitä, niin voisin hypätä tonne sinkkuhyttiin purnaamaan Reinzell:n ja SIC-:n kanssa.

Odottelen tässä vielä yhtä nimimerkkiä, niin katotaan sen jälkeen lopulliset hytit. Mutta näin alustavasti seuraavaan päivitykseen, hytti 16. kiitos.

EDIT: ja siis että tämä ennen kaikkea sopii kyseisille henkilöille?

Khyl ainakin mulle sopii, kyllä sinne yks turunmurre pitää saada...
Paremmat mahkut saada purnaus(vonkaus)fiilis, kun on hyviä pakkistaistelijoita messissä...

Luulenpa, että jatkojärjestelyt tehdään sitten niin, että kerään kaikilta jatkoille osallistuvilta laivamatkan aikana kolehdin - paljon se sitten ikinä onkaan. Uskon nimittäin, että vasta silloin tiedämme lopullisen osallistujamäärän ja sitä kautta päissään laskettuna kustannukset/sierainpari.

Hyvä määrä jengiä jo, cool.

Meikäläinen ilmoittautuu myös noihin lauantain jatkoihin mukaan (:evil:), koska ei tosissaan kiinnosta krapulassa alkaa istuskelemaan bussissa/junassa takaisin Vantaalle.

Meikäläinen ilmoittautuu myös noihin lauantain jatkoihin mukaan (:evil:), koska ei tosissaan kiinnosta krapulassa alkaa istuskelemaan bussissa/junassa takaisin Vantaalle.

Ja meinaat, että tilanne muuttuu sunnuntaihin mennessä? :D Enköhän minäkin jatkoille tule, kun kerran Turkuun asti muutenkin raahaudun

No hyvä, yleensä se alkuperäinen turkulainen tarvitaan vain siihen, että Tamperelaisilla on joku, ketä herjata :)
Mutta emmä lupaa,että mä siellä botskilla tajuaisin mistään mitään, täytyy mennä niinkuin ennenkin, juopon tuurilla...

Mites muuten te muut Tamperelaiset meinaatte tuonne raahautua? Saataisko täältä kimppakyytiä aikaseks vai mentäskö kenties kimppajunalla?

Mites muuten te muut Tamperelaiset meinaatte tuonne raahautua? Saataisko täältä kimppakyytiä aikaseks vai mentäskö kenties kimppajunalla?

Luultavasti junalla tulee lähdettyä taas. Siinä 4 jälkee muistaakseni lähti juna sopivasti :) Kimppakyyti olis kyl kätevä, jos joku innostuu kuskiksi. Multa löytys auto, mutta ei hirveesti innosta olla kuskina. :D

Mietin vähän samaa, mut tohon on niin pitkä aika etten jaksanu sitten miettiä enempää... Periaatteessa mä tykkään enemmän autoroadtripeistä jos ite vielä ajan, mutta mä jään ainakin lauantaiks jatkoille ja en tiä saako sunnuntainakaan vielä poikki, jos tuntuu hyvältä putkelta.

Jos katotaan tossa kesämmällä monta meitä on lähössä, jos jotkut vielä peruu ja mikä on vähiten fiksuinta...

No ne jotka ei mua vielä tunne, niin mähän oon ihan täysin selvänä koko reissun ajan eli mä oon ajokunnossa kyllä risteilyn jälkeenki jos vaan joku uskaltaa mut autonsa ratin taakse päästää :D Mulla ei siis omaa autoa oo. Mä kyllä ajattelin tulla takas kotiin heti kun päästään maankamaralle. Junallahan sitä yleensä on tullu kuljettua, mutta tosiaan jos auto löytyy, niin kyllä mä voin tarvittaessa sitte ajakki :)

Mää voisin kans olla jossain autokyydissä Tre -> Turku, jos vaan mahtuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom