Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

Mä varmaan varaan Omppuhotlan sit sille lauantaille, sinnehän mahtuu huoneeseen 4 ihmistä (tai viis jos oikeen tiivistää parisängyssä :D) eli voi sit kattoo jos joku haluu liittyä seuraan. Se on niin sopivan matkan päässä.

Jos oli vielä tilaa niin allekirjoittanut tajusi juuri tarvitsevansa paikan myöskin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitens monta noihin hytteihin mahtuu? Mä mieluusti jakaisin hytin joidenkin kanssa:)

(Mun pitää huomenna töissä vielä varmistaa, että saan varmasti tuon viikonlopun vapaaksi, niin uskallan ilmottautua mukaan virallisesti!)

No mit vit.. kirjottelin pätkät ja käänsin päätä kattookseni tv:tä ja kaikki tekstit hävis?! Eiks mun kone halua, et mä ilmoittaudun mukaan??? No ilmoittaudun silti, eli mä + buffet. En tunne ketään, joten olkaa mukavia mulle, kiitos! Ja jos joku on tsadista menos biilillä, niin voisin vaik pummia kimppakyytiä kans.

Mitens monta noihin hytteihin mahtuu? Mä mieluusti jakaisin hytin joidenkin kanssa:)

(Mun pitää huomenna töissä vielä varmistaa, että saan varmasti tuon viikonlopun vapaaksi, niin uskallan ilmottautua mukaan virallisesti!)

4 hengen hyttejähän ne on.

Haiskahtaa ihan hirveeltä överikänniltä, mutta enpä sitä ole ennenkään pelännyt. Meikä lähtee kans tutustumaan uusiin ihmisiin ja tottakai buffetin kera. Jatkoista en ole vielä ihan varma, ilmotelkaa kun on kiire päättää.

Neljä henkee/hytti mahtuu. Yleensä Herra Matkanjohtaja on kyl jaotellu porukan tasaisesti hytteihin ettei kellekään tulis mitää kauheita maksuja yksin maksettavaksi. Mukaan vaan jeejee :)

Haiskahtaa ihan hirveeltä överikänniltä, mutta enpä sitä ole ennenkään pelännyt. Meikä lähtee kans tutustumaan uusiin ihmisiin ja tottakai buffetin kera. Jatkoista en ole vielä ihan varma, ilmotelkaa kun on kiire päättää.

Mahtavaa jätkäki lähtee messii :D

Mulle ja srimpille aamupala + puhveli.

Kimppakyydistä olisin kiinnostunut myös jos 2 vaan mahtuu jonnekin. Debuggerilla näyttäisi olevan jo ilmeisesti aika täyttä, mutta jos joku muu lähtee autolla. Jos ei muuta, niin kyllä juna kulkee (ehkä) ainakin perse edellä Turkuun, vai mitä Huu?
Saas nähä kuinka moni taas oikeesti selvii sinne aamupalalle ... vähän nihkee ollu yleensä osaanotto siihen :D
Mä oon aina selvinny! Pekonia + karjalanpiirakat munavoilla. Mmm.. :kuola:

Näytän olevan rakastettu tai sitten vaan Skodan apinaosasto miellyttää. Näyttää tällä hetkellä Huu olevaan viimenen kyytiläinen, joka mahtuu. Pitäisi ehkä hommata minibussi, että koko Helsinki mahtuis mukaan. Palaan asiaan, jos tulee peruutuksia.

Eli mukana kingtoni, sipulia, Adrift ja Huu, korjatkaa jos joku ehti ensin.

Täällähän on homma ryöstäytynyt käsistä. Pitää varailla lisää hyttejä :rock:

Laittakaapa ei-vipit jo tässä vaiheessa joku s-posti, mihin voidaan aikanaan lykkiä maksutietoja. Esim vierasviestillä voi lähettää.

- patske (aamiainen) :evil:
- Sahaaja (aamiainen)
- anix (aamiainen + puhveli + pari huollettavaa)
- Integrandi (aamiainen + puhveli) :evil:
- Weak (aamiainen) :evil:
- Adrift (puhveli) :evil:
- elasto (aamiainen + puhveli)
- shrimp (aamiainen + puhveli)
- XairaX (aamiainen + puhveli) :evil:
- Huu (aamiainen + puhveli)
- Mr. Referee (aamiainen + puhveli) :evil:
- nigster (puhveli) :evil:
- J.Stallion (aamiainen + puhveli)
- Rohkale (ateria?)
- MiVi (aamiainen)
- Tiopi (ateria?)
- Mika1979 (aamiainen + puhveli) :evil:
- sipulia (aamiainen) :evil:
- TJJ (aamiainen)
- minimari (aamiainen)
- MHK (puhveli)
- Ashta (aamiainen + puhveli)
- Onakal (aamiainen)
- SIC- (aamiainen)
- Tomppa123 (puhveli)
- Debugger (aamiainen + puhveli) :evil:
- kingtoni (aamiainen + puhveli) :evil:
- sILv4 (puhveli) :evil:
- beginner (puhveli)
- wild wolf (aamiainen + puhveli)
- jannu66 (aamiainen + puhveli) :evil:
- Reinzell (aamiainen)

:evil: = la-jatkoilla mukana

Mukaan tulen, estottomasti! Ja pistetään puhveli mulle mukaan! Hyvä toi tiukka maksupolitiikka, kerranki saan maksettua ajoissa!

Harmittavasti päivät ei mee yksiin, muuten tässä ois voinu harkita junnuimman tittelistä reissulla. No ehkä ens kerralla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom