Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ette kai te mopota meitä siellä?
Oon junnu risteilyllä, mutta näköjään sieltä senioripäästä jos palstalleliittymisvuotta katsotaan. Hyvä siitä tulee, kun on teille kokeneillekin vieraita ihmisiä mukana
Mää voisin lähteä mukaan, osa tietääkin mut Hipan kekkereistä viime viikonlopulta,
mutta muutenhan tää ilmoittautuminen on eka viesti mitä tänne kirjoitan...
Todennäköisesti lähen autolla Helsingistä eli matkaan mahtuu kyytiläisiä
Aamupala + buffalo + :evil:
Ja jos toiveita kuunnellaan ni tuo hytti 9 vois olla kova juttu.
^ Jos tuut Lahteen asti jollain kyydillä niin tästä pääset kyydissä loppumatkan
No sama kai se on lupautua mukaan jo, perua ehtii jos tulee kuolema sitä ennen . Eli puhveli ainakin mulle ja saatan jäädä Turgguseen viettämään lauantaita myös jos yöpyminen järjestyy sujuvasti. Kyyti kelpaisi joko Helsingistä tai Lahdesta jossa käyn duunissa. Mika1979, mahtuuko kyytiin Lahdesta?
Joo pääsen mä lahteen tulemaan
Eli Mä olen nyt sit virallisesti mukana risteilyllä ja mulle aamupala! Jatkoista en oikein vielä tiedä, mut kyl nekin kuulostais aika lupaavilta:D
Ja hytti mieluiten sellainen missä olis muitakin, niin matkabudjetti jäis mahdollisimman pieneksi.
Homma bueno Sovitaan tarkemmista aikatauluista vähän lähempänä risteilyä. Privalla kun tulikin jo aiemmin yksi niin nyt on auto full.
Pakkohan sun on jatkoille jäädä, jos meinaat yhtä kätevästi päästä takas kotiinkin....;)
Great ! Mun sähköpostin löytää profiilista.Mahdut
Jos ei muuta, niin kyllä juna kulkee (ehkä) ainakin perse edellä Turkuun, vai mitä Huu?
38 matkustajaa, aika hyvin. Kaikkien aikojen ennätys taisi olla 42?
^ Nooo, pari päivää viel ni alkaa ne ekat perumiset. Viikko ennen lähtöö tulee sit se perus "en pääsekää mut pitäkää kivaa!" :D
Työkuvioista ei edelleenkään mitään tietoa joten passaan ilmon mutta luulisin, että saan kyllä ihka omankin hytin varattua samalta botskilta jos niikseen tulee että pääsen. Ja sitten vaan tungen teidän sviittiin. ;)
Voi hittolainen... Tekis mieli lähtee, mut niin on tehny kaks viime kertaaki ja molempina kertoina oon maksanu sit tyhjästä, kun laiva on lähtenyt satamasta ja minä jäänyt maan kamaralle
Sitä miten tässä on näin käynyt... Olen järkevöitynyt :D hahhahhaaa
Ei vitsi! Pitää viel miettii, maksuaika on vähä tiukka, kun on muutto kans tässä kuussa...