Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

Hyvä homma, täällähän on jo kuhina alkanut. Mukaan pääsee ihan lupien kanssa muutama junnu, joten ei tarvii ressailla jos ei täytä 21-v vielä lähtöpäivänä.

- patske (ateria?)
- Sahaaja (aamiainen)
- anix (ateria?)
- Integrandi (aamiainen + puhveli) :evil:
- Weak (aamiainen) :evil:
- Adrift (puhveli) :evil:
- elasto (ateria?)
- shrimp (ateria?)
- XairaX (aamiainen + puhveli) :evil:
- Huu (aamiainen + puhveli)
- Mr. Referee (puhveli) :evil:
- nigster (puhveli) :evil:
- J.Stallion (aamiainen + puhveli)
- Rohkale (ateria?)
- MiVi (ateria?)
- Tiopi (ateria?)
- Mika1979 (aamiainen + puhveli) :evil:
- sipulia (aamiainen)
- TJJ (aamiainen)
- minimari (aamiainen)
- MHK (puhveli)
- Ashta (aamiainen + puhveli)

:evil: = la-jatkoilla mukana

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulle kans aamiainn viel... Otan tavoitteeksi mennä suoraan tanssilattialta aamupalapöytään :D

aika paljon porukkaa vielä mukana..

Mä varmaan varaan Omppuhotlan sit sille lauantaille, sinnehän mahtuu huoneeseen 4 ihmistä (tai viis jos oikeen tiivistää parisängyssä :D) eli voi sit kattoo jos joku haluu liittyä seuraan. Se on niin sopivan matkan päässä.

Jos/kun jatkoille jäädään niin jonkinlaista majoitusta saattaisin minäkin tarvita.

Hei.. voi siellä aina keskustella asioista joissa voi käyttää kokistölkkiä mittakaavana :D

Ainoo vaan, että mä oon nykyään niin työnarkkari, etten mä kerkee kerää kokemuksia, joista vois kertoa :D Toi risteilylauantai on itseasiassa mun tän vuoden ensimmäinen vapaapäivä ja seki ainoostaan sen takia että kinusin vapaata tän risteilyn takia :D

Mä taidan vielä miettiä tätä asiaa pari päivää ja sitten ilmoitan olenko lähdössä:) jänskättää hirveesti!

Jatkoilla tokkiisa.

Mie en kyllä aio edes sinne aamiaselle mennä vaikka miten kerkeisin, tähtään siihen mummon seisovaan pöytään tms. :dance:

Ketään Helsingistä lähdössä? Olisko kimppakyytiä tarjolla?

Mun pitää hetki järkeistää, että lähdenkö vai enkö, mutta auton meinasin ottaa mikäli. Sinne menee neljä sillon lisäkseni.

Sait ylipuhuttuu.

Laitetaan aamiainen, aamupala ja buffa. Aamiaislippuhan käy sitten myöhemminkin laivan muissa ravinteleissa, jos on ongelmia selvitä sen kanssa.

Hyttiin mielellään joku/joitakin ihmisiä, joka ei hypi yöllä mun naamalla. Eli 2-4 hengen hyttiin.

edit. Jatkoa mukaan, mutta jätetään se pullo tällä kertaa.

Mun pitää hetki järkeistää, että lähdenkö vai enkö, mutta auton meinasin ottaa mikäli. Sinne menee neljä sillon lisäkseni.

Mä voisin kanssa tulla samaan kyytiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom