Der un-official risteily från ÅBÅ, part XI

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä? Enää neljä yötä? Miten tää tuli jo näin äkkiä? Ja miksi ihmeessä olen mukana?

Mitä? Enää neljä yötä? Miten tää tuli jo näin äkkiä? Ja miksi ihmeessä olen mukana?

Sanoppa muuta :D Mitenkäs muut stadista lähtijät, onko ketä menossa junalla, että saako matkaseuraa vai meneekö kaikki omia menojaan? Kokoonnutaanko Turussa sitten samaan mestaan kuin viime kerrallakin?

^ Jees mennään alkuillasta samaan mestaan kuin aina ennenkin (Shamrock).

Kukas ylennetään väliaikaiseksi salkkariupseeriksi Elaston ollessa estyneenä?

Mä lähden vanhan perinteen mukaan Jyväskylästä klo. 14.25 junalla, eli Tampereella ollaan vähä ennen neljää, sama juna jatkaa Turkuun klo.16.11. Lähteekö Tampereen eläintarha tässä junassa myöskin? Juna on Turussa kuuden maissa, eli aikaa on sitten piipahtaa Shamissakin.

Moneltako viimeistään pitää olla siellä terminaalissa? Nimim taas jumalaton kiire koko perjantain :D

Tampereelta lähtee ainakin yksi loman tarpeessa oleva ihmisraunio junaan 16:11 ja jättää välittömästi aivot narikkaan. Pyydän anteeksi jo etukäteen :)

Yritä tsiikata terminaalin isoimmat karjut ja kauneimmat naiset ja liity joukkoon

Ja åboristeilyn jengin tunnistaa..

nerds.gif

Mä otan junassa apinaa hännästä kiinni ja seuraan sitä. Ellen ole siinä vaiheessa jo liian humalassa tunnistamaan oikeaa elukkaa.

Tampereelta lähtee ainakin yksi loman tarpeessa oleva ihmisraunio junaan 16:11 ja jättää välittömästi aivot narikkaan. Pyydän anteeksi jo etukäteen :)

Mulle kyllä seura kelpais. Pääsen skolesta vartin vaille neljä ja asemalla oon siinä ennen neljää. Jos vaikka siinä asema-hallin aikataulujen alla tapais neljän aikaan? Mulla on semmonen ruskee olkalaukku. Ainakin itte oon sitten siinä neljän aikaan, jos joku haluaa liittyä seuraan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom