Der un-official risteily från ÅBÅ, part XI

Alea Jacta Est.... Toi koulutus täyttääkin kaksi viikonloppua, mutta sattuvat tuo risteilyn molemmin puolin!

No mä jo säikähdin, että joudun jatkamaan ylhäistä yksinäisyyttäni siellä risteilylläkin.

*fiu*

Nimim. Kaipaa aikuisten seuraa, kun pääasialliset sosiaaliset suhteet on 1v10kk ja 5kk lasten kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuperkeikka¿ Joo. Ja kysymys oli sylitanssista. Kuperkeikka kuuluu siihen. Jos paastaan itse asiaan, tehraan karrynpyoria ja voltteja. ETUKATEEN.

180px-Kotiteollisuus_-_7.jpg

+

BHN9D00Z.jpg

+

seiska.gif

=

blackjack-basics.jpg

Eli ei paljoa enää..

Arvon seremonimestari Mr.Referee: Kertoisitko meille kuinka monta ensikertalaista meille on tällä kertaa siunaantunut ja keitä he ovat?

:D

Rookieita ovat :

- MiVi
- Debugger
- Heikki M
- Karpo
- Jonna
- Mr. Speed
- JJKynä
Mut on unohdettu :( Enkö saakaan tervaa ja höyheniä?

Mut on unohdettu :( Enkö saakaan tervaa ja höyheniä?

Meillä mitään höyheniä, kokonaisia kanoja. :evil:

Rookiellakin on tietyt vaatimukset.. jyry on katsonut että sua pidetään kokelas-rookiena, eli jos pärjäät tämän reissun kunnolla, pääset seuraavalla olemaan rookie.. :evil:
niin.. ota oma kana mukaan.. tai kukko, riippuen mistä tykkäät :pano:

TJ:

sweet-16-picture-frame-favors_2025_r.jpg

Jep, taitaa olla sama kuva kuin jossain toisessakin risteilyketjussa. Mitäpä sitä hyvää kuvaa vaihtamaan.

Kappas huomasin tän vasta nyt,mut aika hyvin sattu että just samana päivänä lähdössä omatoimimatkalle kyseiselle laivalle...joten oon mukana hengessä :D

No apua, päättäkää äkkiä, kun mun vaatekaapissa ei montaa vaatetta ole, mitkä päälle menisi, joten joutuu tekee jotain shoppingia sitten vielä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom