Der un-official risteily från ÅBÅ, part XI

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pukukoodi on bueno, oli kiva tälläytyä. Ja saan sit laittaa hiuksetki päähän :D Mutta joku sit huolehtii, etten taas jätä mekkoa hyttiin. Perkeleen hyttisiivoojat pistivät kauniin mekkoni omaan taskuunsa sen sijaan että olisivat toimittaneet sen löytötavaratoimistoon, kuten kuuluisi tehdä.

Malliahan saadaan tästä TJ kuvasta
Oceans-Eleven.jpg

Mää en jaksa mitään pukua laittaa. Perus hauispaita ja farkut for me.

Joo voi olla etten mäkään jaksa alkaa pukua roudaamaan..

Tietty, jos löydän mun puvuntakin, joka hävis viimereissulla, voin sen pukea päälle... :D

Mää luulen etten jaksa mtn juhlaklänninkiä alkaa roudaamaan. Eli perus baarivaatetus päälle:rolleyes:

sipulia, vaikka kaikilla!!!

Hippa, jos ei kukaan muu niin kyl mää ainaki laitan klänningin päälle. En tosin sitä samaa kuin viimeksi... :( Mutta enihuu, yritän olla hukkaamatta tämän kertaista pukinetta :D Kohtahan tässä päästään jo lähtemään, moon tääl satamas jo vähä aikaa venaillu et jokojokojokomennää?

Hippa, jos ei kukaan muu niin kyl mää ainaki laitan klänningin päälle. En tosin sitä samaa kuin viimeksi... :( Mutta enihuu, yritän olla hukkaamatta tämän kertaista pukinetta :D Kohtahan tässä päästään jo lähtemään, moon tääl satamas jo vähä aikaa venaillu et jokojokojokomennää?

Hyvä juttu :) Enää viikko+1, uujee!

Sipulia, ei kukaan kuiteskaan muista, mitä kelläkin oli viimeksi, joten go for it :)

Sipulia, ei kukaan kuiteskaan muista, mitä kelläkin oli viimeksi, joten go for it :)

Tai ketään ei kiinnosta, mitä kelläkin oli viimeksi :)

Mää luulen etten jaksa mtn juhlaklänninkiä alkaa roudaamaan. Eli perus baarivaatetus päälle:rolleyes:

Oikein kuntoilijat taas asialla. :hyvä:

ai vaatteet on pakolliset? no tiedänpähän pysyä ensi vuonnakin poissa :D
Ja tämä puolestaan oli huono provo. Mikään ei ole pakollista, edes ruoskien yms. välineiden pois jättäminen. Kyllä, niitäkin on nähty back in the days.

What has been seen...cannot be unseen.

Pikaedit. TJ 7

Huudellaanks yöpaikat sit laivalla vai miten? Mä olen niin PA tällä reissulla, että mielellään en jäis jatkoille ollenkaan, mutta kun VR ja Matkahuolto feilaa kuten aina, niin pakko jäädä. Että oisko kellään tarjota edullista pahvilaatikkoo Kairalle? Jutellaan niist tarkemmin sit botskilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom