Der un-official risteily från ÅBÅ, part XI

^ Laiva lähtee 20.15, joten mielellään ennen sitä. Joku 19.45 vois olla aika hyvä jos kerkiää..

Selvä pyy, kyllä mä viimeistään varmaan tohon 19.30 tähtään..miten voi aina olla samalle päivälle niin paljon ohjelmaa..sama juttu viime kerralla, hengästyneenä ja hikisenä terminaaliin..on jo ihan terminaalivaiheessa ennen ku risteily on edes alkanut (puhumattakaan jälkeen):rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja hytti seurahuoneelta varattu. Jos ei jaksa jatkoilla, pääsee ainakin nuguu ja gagaa.
Vois joskus ottaa druidi/tippukiviluola teeman. Pienet sirpit käsissä etsittäis tammenlehtiä.
Minä olisin Akvavitix ja joku muu ois Merlin.
Liimattais tyhjiä tölkkejä hytin kattoon. Punaisia ja mustia. Punaisia lamppuja. Hieno luola.
Joku olis turvallisuuspäällikkö, jos vaikka ahvenanmaalainen laivapoliisi tulee, nih ei sillä ole kuitenkaan omaa kypärää.
Turvallisuus ennenkaikkea.
2?

Kyllä, TJ2.

21971_1159866495.jpg

Eka TJ-kuva nämmä "katosi". :D

Saapa nähdä päästäänkö laivaan... Perjantaille luvattu vähä talvisempaa keliä, VR:n mukaan se on sit taas kovasti poikkeuksellista Suomen olosuhteissa, joten junatukset saataapi olla myöhässä.

Saapa nähdä päästäänkö laivaan... Perjantaille luvattu vähä talvisempaa keliä, VR:n mukaan se on sit taas kovasti poikkeuksellista Suomen olosuhteissa, joten junatukset saataapi olla myöhässä.

Tämä kävi itelläkin tänään mielessä kun säätiedotuksia kuuntelin. Mut toivotaan parasta ja onhan siinä silti parisen tuntia aikaa myöhästellä!

Pitäs perjantaina ajella autolla Trelta Trkuun. Kesänakit alla ja tosiaan jääkausi tulossa sopivasti ylihuomiseksi. Talvirenkaat on tietysti Turussa jemmassa. Voi olla, että jätän auton tänne ja tulen teidän pohjoisen jaoston kanssa junalla :dance:

Mä luultavasti joudun jättämään reissun väliin. Ei oo viel talvirenkaita autossa ja mitä luultavimmin en pääse töistä tarpeeksi ajoissa pois, että ehtisin junaan/bussiin. Huomenna näkee sit.

Mitä te stressaatte jostain talvirenkaista nyt jo? Tiet on kuitenkin vielä päivisin/iltaisin sulat, kun ei ole pakkasta luvattu kuin yöksi aste tai pari.

Nyt on junalippu hommattu ja huomenna 15.03 lähtö. VR:n myöhästymiset huomioon ottaen pitäis vielä olla aikaa syödä Turussa ennen risteilyä :D

Tulkaas joku kiskoo hihasta sit Treen asemalla huomenna. Tumma lyhyt keesi parilla vaaleella raidalla, leukaparta, kulmaläväri ja korvis. Can't miss me. :) Tai huudelkaa ku tyhmänä palloilen siel ympäriinsä :)

Tulkaas joku kiskoo hihasta sit Treen asemalla huomenna. Tumma lyhyt keesi parilla vaaleella raidalla, leukaparta, kulmaläväri ja korvis. Can't miss me. :) Tai huudelkaa ku tyhmänä palloilen siel ympäriinsä :)

Mä tiiänki sut kuvista, niin voin sit nykii. Varmaan helpoin tulla palloileen siihen lähtölaiturille. Mun juna saapuu Jyväskylästä Treelle oletettavasti 15.53. Pyydä Gemiltä kuvaa niin tunnistat ainaki mut jos et muita :D Eki on tosin kans helppo tunnistaa ku se on niin kauhee monsteri... ;)

Muistakaa, Invaliidia tarvitsee sitten auttaa kaikessa.. ja varmaan samasta syystä tarvii passata puku setti :(
Tasan ei käy onnen lahjat. Mulla toimii jo polvi niin hyvin, että pääsee liikkumaan ilman sauvoja.

Ite taidan tulla samalla junalla kuin moni muukin jantteri (16:10 Tampereelta -> ), joten enköhän mää ainakin DAmmanin ja Mivin tunnista, jos ne sattuu silmien edestä menemään. Tulen toki samalla haastamaan riitaa :puntti:

Risteilypäivän kunniaksi esikoinen päätti herättää talouden klo 04.13. Onpa freesi olo (NOT). Hyvä, jos jaksan illalla valvoa 21 asti..

Risteilypäivän kunniaksi esikoinen päätti herättää talouden klo 04.13. Onpa freesi olo (NOT). Hyvä, jos jaksan illalla valvoa 21 asti..

Onhan sulla matkalla aikaa nukkua, kun on niin rauhallista matkaseuraa? :D

Tiedätköhän sinä poika mihin olet oikein ryhtymässä....

Kaverit tietää, että olen kova tappelemaan. Eli jos näät vihaisen kääpiön junassa, ei kannata jutella!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom