Der un-official risteily från ÅBÅ, part XI

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vois joo ottaa matkalla pikku paupaut. Oliko tänään muuten sellainen rintojen kokeilu päivä?

Joka päivä on!

Woah, just hyppäsin bussiin, onneksi Matkahuollolla oli vähän inhimillisempi aikataulu kuin VR:llä.
Pitää yrittää käyttää tää kuuden tunnin (hyi!) bussimatka hyödyksi ja nukkua mahdollisimman paljon, et jaksaa sit illalla :D

Woah, just hyppäsin bussiin, onneksi Matkahuollolla oli vähän inhimillisempi aikataulu kuin VR:llä.
Pitää yrittää käyttää tää kuuden tunnin (hyi!) bussimatka hyödyksi ja nukkua mahdollisimman paljon, et jaksaa sit illalla :D
Kaikkea sitä ihminen tekee yhden laivamatkan takia :D Voisi jopa koittaa itse päästä seuraavalla kerralla mukaan.

Nääs, nääs nääs nääs. Elossa ollaan Ullan kanssa, ehkä. Kukkerspalli.

Ihan hengissä. Jatkot oli kyl ihan mahtavat! Kiitos kaikille. Jokohan mä hei seuraavalla kerralla uskaltautuisin sinne sviitin poreammeeseen, oli niin hellyyttävät vaahtokylvyt kyl että! :)

Botskimatka meni mulla vähän laimeissa fiiliksissä helvetillisen päänsäryn takia (huom. alkoi jo ENNEN ryyppäämistä :D ), mutta sitten jatkot oli ihan super!!!

Kiitokset taas kaikille. Reissujen taso nousee kyllä vakuuttavasti joka kerta ja jatkotkin onnistuivat loistavasti.

Nyt on kieltämättä vähän veto poissa...

PS. Jos jollakin on kuvia, niin huudelkaahan täällä niin pistellään jakoon. Multa löytyy muutama, joten halukkaat heittäkää vaikka privalla niin replyän sitten urlilla josta kuvat voi imaista.

Viimein kotona. Adrift kiittää ja kumartaa mahtavasta seurasta ja hienosta reissusta!:worship:

Hui, kivaa oli, niinkuin aina. Oon aina kova puolustaa muita, mutta kun kyseessä on soft poke leffan näyttelijät, voisi tarmonsa hyödyllisempäänkin käyttää. Kuperkeikat tehtiin ja jatkot oli upeat. Osa nukkui jääkaapissa, osa wc-pöntössä ja osa lämmitti toisiaan yhteisen hotellihuoneen yhteisen peiton alla. Awwww. Kiitos, anteeksi ja hyvää yötä.

Mukavoo oli vaikka raskaita reissuja nämä tuppaa olemaan. Mutta kiitos omasta puolestani ja ensi kertaan! Jospa se tuo käsi paranee tässä kun rauhallisesti ottaa..

Koti löytyi vihdoin, jos jollain on pastilli-leijonaa ni otetaan vastaan olon parantamiseksi. Kiitos kaikille reissusta!

Aika kulunu jo, mutta tosiaan paras reissu jatkoineen tähän asti, Kiitos kaikille! :) Toivottavasti kellekkään ei jäänyt hernettä korvaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom