Der un-official risteily från ÅBÅ, part XI

Mulle kuvia jos löytyy. ei tainnut monella olla kameraa? täytyypä ens kerralla varautunut sen suhteen paremmin ja juoda muutama kalja vähemmän niin ei ehkä ois näin paha olo mitä nyt...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai giniä silmään ;)

ANTEEKS! Mutta sä kerjäsit sitä, ja kerjäsit vielä senkin jälkeen ku sulla oli jo ne ginit silmässä :jahas: ;)

Todellakin kerjäs! Kerjäs muiltakin ja oli lähellä että olis turpaansa saanu. Sipulia joutu sit olemaan välillisesti väkivallan kohteena. Sorge siitä. Mutta syy oli puhtaasti Adriftin.

Ollaanpas sitä nyt ikäviä :(

Lähettäkää @-osoitteita, lähetän kutsun kuviin. Aina halunnut sanoa sokealle " anteeksi, teiltä tippu jotain, pomppas takas" :) turuss on aina hauskaa.

Mulle kaikki! erk.ka@ suomi24.fi

edit. Aijuu, ja thänks hei kaikille ja järjestäjälle. Oli kivaa. Jatkoilla ois myös varmasti ollu kivaa :D

Eiks se ois helpompi laittaa noita kaikkia kuvia sellaseen saman juttuun, mitä painamalla ja salasanan avulla voi kattoa, minä tietokoneista ymmärtämättömänä en osaa näitä termejä. Linkki?

Jos ei, niin kononens ÄT hotmail.com. Mulla on kuvia vaan kylpemisestä.

Sellanen fiilinki, että sä et välttämättä haluu nähdä noita kuvia, ainakaan kaikkia :D

joo nyt kun tää olotila on normalisoitunut ja alkaa tulee muistikuvia tapahtuneista, niiin voi olla parempi etten katokkaan :D pahoittelut, toivottavasti ei kellekkään tullut kauhean pahoja traumoja.

Pistin sulle myös latauslinkin kuviin. Laita replynä kylpykuvat, ne on kuitenkin pakko nähdä. :D

Hehhheehhhe, joo meen vaikka huomenna velipojan luo, kun en minä osaa :( Yritin availla mutta ei siihen tullu ku oranssi kukka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom