Todellakin kohokohta :D
TJ
TJ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no mä kanssa ajattelin että ennen aina on ollu tuo seuraavan päivän kohokohta tuo buffa kaikki yleensä siinä vaiheessa jo kykenee syömäänkin ;)
Nooh pitää sitten maissa syödä hyvin, jotta jaksaa
Oisko sitten se 16.03 lähtevä juna hyvä, että ehtis syömään? Voisin nimittäin minäkin syödä maissa siinä tapauksessa, että buffa on toisena päivänä.
Lol centrum. Tulet tykkäämään tästä kun kerron että Oulusta pääsee suoralla lennolla edestaas Turkuun puolet halvemmalla kuin junalla kun käytät AirBalticcia. Eli nyt on rahat väärässä koneessa kiinni.
Anix, oon menossa junalla Tampereelta. Mites Jyväskylän apina? Tampereen kauttako junalla?
No ei ollut susta kyse, mutta tähdätään samaan junaan :DTampereen kautta junalla, näin oli suunnitelma. Onko tää huolestuttavaa, että tunnistin heti itseni...
No ei ollut susta kyse, mutta tähdätään samaan junaan :D
Kuinka moni olisi jäämässä saunomaan reissun jälkeen lauantaina Turkuun? Vai tarviiko varailla mitään, vaan suunnistetaan jonnekkin baariin aiheuttamaan vaan pahennusta?
Siitä pahennuksen aiheuttamisesta en tosin tiedä, ku oon aina niin kiltisti