Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Todellakin kohokohta :D

TJ
ikarajat_elokuvat_11.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no mä kanssa ajattelin että ennen aina on ollu tuo seuraavan päivän kohokohta tuo buffa :) kaikki yleensä siinä vaiheessa jo kykenee syömäänkin ;)

Nooh pitää sitten maissa syödä hyvin, jotta jaksaa :)

Niin mikäs se pe-alkuillan kaava on, onks kaikki menossa jotain afterwork-settiä syömään ennen satamaan siirtymistä? Tai jos ei kaikki niin ketkä kaikki? Ja monelta? Ja Dammann, olikko sää ny junalla tulossa vai nou?

Nooh pitää sitten maissa syödä hyvin, jotta jaksaa :)

Oisko sitten se 16.03 lähtevä juna hyvä, että ehtis syömään? Voisin nimittäin minäkin syödä maissa siinä tapauksessa, että buffa on toisena päivänä.

Tulipahan tuossa mieleen, että kuka tuo Boomboxin? Mä tuon ainakin Destrylle pahvipussin.

Oisko sitten se 16.03 lähtevä juna hyvä, että ehtis syömään? Voisin nimittäin minäkin syödä maissa siinä tapauksessa, että buffa on toisena päivänä.

Sopii mulle - Börsis o iha hyvät mätöt :)

Mites muut Helsingistä lähtijät?

Lol centrum. Tulet tykkäämään tästä kun kerron että Oulusta pääsee suoralla lennolla edestaas Turkuun puolet halvemmalla kuin junalla kun käytät AirBalticcia. Eli nyt on rahat väärässä koneessa kiinni.

:itku:

Mä ajattelin kyllä käydä jossain syömässä ennen laivalle menoa, eikö se oo sit sama mennä porukalla? JA tarttisin kyllä jonkun ohjaamaan mut oikeaan junaan ja sit satamaan...:jahas:

Anix, oon menossa junalla Tampereelta. Mites Jyväskylän apina? Tampereen kauttako junalla?

Tampereen kautta junalla, näin oli suunnitelma. Onko tää huolestuttavaa, että tunnistin heti itseni...
No ei ollut susta kyse, mutta tähdätään samaan junaan :D

Jos vaan suinkin ehdin, täräytän kyllä itsekin tankille shämrockiin. Sieltä sitten matka jatkuu kohti satamaa. Eli ns. perinteinen kaava.

Vaihtoehtoinen kaava on saapua vasta suoraan satamaan.

Risteilyhuuma nousee jo!

Kuinka moni olisi jäämässä saunomaan reissun jälkeen lauantaina Turkuun? Vai tarviiko varailla mitään, vaan suunnistetaan jonnekkin baariin aiheuttamaan vaan pahennusta?

Kuinka moni olisi jäämässä saunomaan reissun jälkeen lauantaina Turkuun? Vai tarviiko varailla mitään, vaan suunnistetaan jonnekkin baariin aiheuttamaan vaan pahennusta?

Saunasta en tiiä, mulle käy mikä vaan, mä oon niiiin helppo :D No ei vaan, jatkoille jatkoille, olihan ne viime vuonnakin niin vauhdikkaat ;)

Mä olen ainaskin jäämässä Turkuun risteilyn jälkeen mikäli saan vaan työt siirretty pois sunnuntaiaamulta.... Siitä pahennuksen aiheuttamisesta en tosin tiedä, ku oon aina niin kiltisti :rolleyes:

Siitä pahennuksen aiheuttamisesta en tosin tiedä, ku oon aina niin kiltisti :rolleyes:

Jos tehdään niin, että sitä jokaiselle kiintiöityä pahennusmäärää voi myydä tai luovuttaa eteenpäin, jotta Joku Muu(TM) voi aiheuttaa vielä enemmän pahennusta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom