Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jatketaan jos jatketaan ja jos tuntuu siltä + jos kehkeytyy jotain järkevää toimintaa. Päästäisi nyt ensin sinne laivallekin asti, niin voidaan sitten alkaa miettiä sitä seuraavaa päivää.
Niih, tälläi ulkopaikkakuntalaisena se toki hieman vituttaa, jos on jäämässä, mutta jatkoja ei olekaan ja se ehkä selviää vasta siinä vaiheessa, kun viimiset junat yms on jo lähteny.
Nyt on ohi pääsiäisen neljän päivän laskettelureissu. Tuon jälkeen pakkoitoisto-risteily tuntuu todennäköisesti rauhalliselta ja sivistyneeltä tapaamiselta, jossa pysyy järki mukana.
No, enhän minä tässä mikään päättäjätaho yleisesti ottaen ole, joten turha asiasta on kai minulle sen enempää purnata? Esitin vain ehdotuksen. Jokainen tekee kuitenkin loppupeleissä päätöksensä ihan itse. :piis:Nigster, no joillakin ihmisillä saattaa olla tarve ottaa enempi kamaa mukaan, jos haluaa olla ylimääräisen päivän jossain. Samoin jotkut vois haluta tehdä esim hotellivarauksia tms, varmistaakseen yöpaikan. Ei sillä, etten yöpaikkaa löytäis, mutta eri asia on, haluanko valita niistä mistä on valittava :D
No voi höh, kun en aiemmin ole huomannu tätä ketjua. Määkin tahtoisin laivalle. Ehkäpä ens kerralla sit. Pitäkäähän hauskaa munkin puolesta!
Joo samma här! Vaikka ketään teitä en edes tunne, mut varmasti hauska reissu teille tulossa. Pitää yrittää lähtee kans messiin sit ens kerralla.
Viime laivareissusta onkin jo aikaa...
Mulla on kone Helsingissä 10.55 eli varmaan suuntaan pikku kaupunkikierroksen (eksymisten) jälkeen juna-asemalla. Monenko junalla väki on nyt sit lähdössä Turkua kohti? Anix, monelta sää aattelit olla Turussa? (Takertuu ainoaan tuntemaan ihmiseen kuin se piirroshahmo rättiinsä).