Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä päätellen, otan wiskipullon, istun hytin nurkassa ja enkä puhu kenellekkään mitään.. korkeintaan katselen kulmien alta ja murahtelen... :D

"Pihvi ja sämpylä etsii toista sämpylää lämpimän majapaikan toivossa." Eli siis käytännössä Chede ja Kaira kaipailee yöpaikkaa jatkoillalle/-yölle. Ois muy bueno. Voidaan laulaa palkaksi. Vaikket haluaisikaan. Nonih, kuka meidät ottaa?!

Siis hetkinen... riittääkö jos mää pidän jotain mekkoa vaikkapa puoli tuntia päällä jos kerran joku pukukoodi on? Kyllä noita rättei ja lumppui on, mutta eihän ne mahu päälle ja kun 99% ajasta käpöttelen lenkkareilla tahi turvakengillä niin ei mun tassukat kestä pitkiä aikoja korkkareita. Ja on suuren luokan etikettivirhe laittaa hame ilman heelsejä.
Hellu vahtii mun rakkaita ja mun matka jatkuu Turusta Helsinkiin hyvän ystävän luo. Ainakin näillä merkeillä pitäisi tulla hyvä reissu! (Kai sää Anix tiiät, että mää roikun sun helmoissa kun en tunne ketään ja todennäköisesti yksin jäädessäni eksyn sinne laivalle)

Centrum, joo säähän et onneksi tutustu keneenkään mitenkää helposti ja oot muutenki semmonen tuppisuu. Eksyminen on tosiasia, vaikka roikkuiski mun helmassa :D Määki eksyn laivoilla melkein joka kerta, tosin tolla laivalla on nyt jo tullu seilattuu siinä määrin monesti, että en kai mää ny enää eksy (paitsi jos tulee asiaa pohjakerroksiin ;) ). Tuohon korkkariongelmaan auttaa, ku ottaa tarpeeks viinaa, ei huomaa ennenku seuraavana aamuna miten kipeet jalat on :D.

Nyt kun ollaan jo alle 10:ssä niin voi alkaa floodaamaan:

2007-01-05%20Magic-8-ball.gif

Lälläslää ... meitsi onki nyt lentokentällä valmiina lähtemää Thaimaan lämpöön ...

Pitäkäähän hauskaa laivallaki sit :)

On saattanut mennä ohi, mutta mikäs ohjelma se oli lauantaille ja kuinka moni on ajatellut jatkaa Turussa silloin?

Minä ainakin jatkan Turussa lauantaina, jos on hyvät jatkot. Hyvä paikka ois joku sellanen, missä vois vaikka tanssiakin tms.. Yöpaikkakin on vielä auki, mutta eiköhän jotain järjesty. Järjestyi viimeksikin :D

Minä ainakin jatkan Turussa lauantaina, jos on hyvät jatkot. Hyvä paikka ois joku sellanen, missä vois vaikka tanssiakin tms.. Yöpaikkakin on vielä auki, mutta eiköhän jotain järjesty. Järjestyi viimeksikin :D

Joo, sitä tässä lähinnä mietin, että mielellään kyllä voisi jäädä, mutta jos homma kuivuu kasaan niin sama lyödä kamat kasaan ja tulla kotio jatkamaan! :D

Mä en kyllä taida jäädä enää turkuun pyörimään.

No voi höh, kun en aiemmin ole huomannu tätä ketjua. Määkin tahtoisin laivalle. Ehkäpä ens kerralla sit. Pitäkäähän hauskaa munkin puolesta!

No voi höh, kun en aiemmin ole huomannu tätä ketjua. Määkin tahtoisin laivalle. Ehkäpä ens kerralla sit. Pitäkäähän hauskaa munkin puolesta!

Pääset sää sinne mukaan, jos varaat matkan omatoimisesti. Lähes satavarmasti kuitenkin laivalla on vielä tilaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom