Mulla on nyt kolme pukuvaihtoehtoa. Pleääh. Otanko kaikki kolme ja teen tarjaturuset vaihtamalla kuteita pitkin iltaa :D Kaksi viikkoa enäää.... liplipliplattellee laineet laivan kylykeen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MITÄH? Enää kaksi viikkoa? Pitää ottaa kunnon loppukiri mahan kasvatukseen! Onko se oikeasti jo noin lähellä?Mulla on nyt kolme pukuvaihtoehtoa. Pleääh. Otanko kaikki kolme ja teen tarjaturuset vaihtamalla kuteita pitkin iltaa :D Kaksi viikkoa enäää.... liplipliplattellee laineet laivan kylykeen...
Mulla on nyt kolme pukuvaihtoehtoa. Pleääh. Otanko kaikki kolme ja teen tarjaturuset vaihtamalla kuteita pitkin iltaa :D Kaksi viikkoa enäää.... liplipliplattellee laineet laivan kylykeen...
Pitääkö mun nyt oikeasti mennä joku puku ostamaan?
APUA! Mulla ei oo mitään. Tai no on tuolla jotain vaatteita, mut tän suklaabulkin ansiosta ei varsinaisesti nappais ne :D Hmmm. Meidän pitäis oikeasti nähdä, niin voin tivata sulta, et miten sulla on KOLME vaihtoehtoo ja mulla ei oo yhtään, tartten apua :D
Mikä pukukoodi? :wtf:Pukukoodista sovittiin jo kauan aikaa sitten, joten nyt ei luisteta. Mars ostoksille siitä! Hophop!
Pukukoodista sovittiin jo kauan aikaa sitten, joten nyt ei luisteta. Mars ostoksille siitä! Hophop!
No niin sovittiin, edellisellä risteilyllä (pikku)hönössä.
Ainoa näkemäni virallinen tiedote on refeliinin postissa ensimmäisellä sivulla, ja siinä oli laitettu linkiksi tämä kuvaJep, sellasta kaljapuhetta se oli. Mitään virallista tiedotetta asiasta ei ole vieläkään tullut. Ei sillä, itse ainakin laitan mustan puvun.
Ainoa näkemäni virallinen tiedote on refeliinin postissa ensimmäisellä sivulla, ja siinä oli laitettu linkiksi tämä kuva
http://www.viktorviktoriashop.com/theshop/images/lg-1157.jpg
Tälläkö mennään?
Mulle toi on eka kerta laivalla, joten pikkuvirheet pitää sallia. Maalaispoika ekaa kertaa suuressa maailmassa, joten ei voi tietääKyllä mä läheden Sahaajan kanssa mustan puvun linjalle kanssa. Ton linkin puvun, jos laittaisin niin voisi aiheutua tarpeetonta pahennusta.
Umh. Siis, nää on ihan tosissaan tuon pukeutumisensa kanssa. Toi noi... Siis, ymmärrän mä kyllä mitä pukukoodit ja fiinimmät rätit meinaa, kuulunhan korkeasti aliarvostettuihin Lionseihin, joiden kekkereillä iltapuvut on...no.. mut, mitä mun nyt kuuluis sit käydä ostamassa, tyylisuunta, helmanmitta ja mahd. väriteema ja saako olkapäät näkyä? Ei mulla nyt normaalisti mitään kovin...fiksua ole puettavaksi.
Tsiisus, meikälle tulee melkein suorituspaineita pukeutumisesta. Kerta se on ensimmäinen, kiitos vaan samanhytin miestennielijät, joilla vaihtoehtoja on kenties boutiqueLuLullinen. HUOH.