Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Mulla on nyt kolme pukuvaihtoehtoa. Pleääh. Otanko kaikki kolme ja teen tarjaturuset vaihtamalla kuteita pitkin iltaa :D Kaksi viikkoa enäää.... liplipliplattellee laineet laivan kylykeen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on nyt kolme pukuvaihtoehtoa. Pleääh. Otanko kaikki kolme ja teen tarjaturuset vaihtamalla kuteita pitkin iltaa :D Kaksi viikkoa enäää.... liplipliplattellee laineet laivan kylykeen...
MITÄH? Enää kaksi viikkoa? Pitää ottaa kunnon loppukiri mahan kasvatukseen! Onko se oikeasti jo noin lähellä?

Hyvä, että on mistä valita. Mun puku (ainoa vaihtoehto) on kyllä jo valmis, mutta pitää vielä katsoa, että mahdun siihen :D Jos en, niin tiedän mitä teen viimeiset kaksi viikkoa ennen risteilyä ;)

Pitääkö mun nyt oikeasti mennä joku puku ostamaan?

Pukukoodista sovittiin jo kauan aikaa sitten, joten nyt ei luisteta. Mars ostoksille siitä! Hophop!

APUA! Mulla ei oo mitään. Tai no on tuolla jotain vaatteita, mut tän suklaabulkin ansiosta ei varsinaisesti nappais ne :D Hmmm. Meidän pitäis oikeasti nähdä, niin voin tivata sulta, et miten sulla on KOLME vaihtoehtoo ja mulla ei oo yhtään, tartten apua :D

APUA! Mulla ei oo mitään. Tai no on tuolla jotain vaatteita, mut tän suklaabulkin ansiosta ei varsinaisesti nappais ne :D Hmmm. Meidän pitäis oikeasti nähdä, niin voin tivata sulta, et miten sulla on KOLME vaihtoehtoo ja mulla ei oo yhtään, tartten apua :D

No jos satutaan oleen samaa kokoa niin ehkä vois lainata sulle yhtä versiota :D Jep jep, nähdä pitää. Tai sinähän näit minut jo, mut mä en varmaan oo nähny sua :D Chedekin pitäis nähdä niin vois juonia nää suunnitelmat loppuun....

Pukukoodista sovittiin jo kauan aikaa sitten, joten nyt ei luisteta. Mars ostoksille siitä! Hophop!
Mikä pukukoodi? :wtf:

No niin sovittiin, edellisellä risteilyllä (pikku)hönössä. No pitänee jotain keksiä (verkkarit ja pakkishuppari it is).

Kyllä se pojat ja Miehet sellainen juttu on, että pukua päälle.. näyttää sitten särmältä hetken aikaan, ennenkuin nukkuu oksennuksessa tai :pano:

Itsellä on vielä vaihtoehtoja, huomenna tarvitsee kyllä käydä varmistamassa että saan sulan hatun päälle ;)

Kyllä mä läheden Sahaajan kanssa mustan puvun linjalle kanssa. Ton linkin puvun, jos laittaisin niin voisi aiheutua tarpeetonta pahennusta.
Mulle toi on eka kerta laivalla, joten pikkuvirheet pitää sallia. Maalaispoika ekaa kertaa suuressa maailmassa, joten ei voi tietää :)

Umh. Siis, nää on ihan tosissaan tuon pukeutumisensa kanssa. Toi noi... Siis, ymmärrän mä kyllä mitä pukukoodit ja fiinimmät rätit meinaa, kuulunhan korkeasti aliarvostettuihin Lionseihin, joiden kekkereillä iltapuvut on...no.. mut, mitä mun nyt kuuluis sit käydä ostamassa, tyylisuunta, helmanmitta ja mahd. väriteema ja saako olkapäät näkyä? Ei mulla nyt normaalisti mitään kovin...fiksua ole puettavaksi.

Tsiisus, meikälle tulee melkein suorituspaineita pukeutumisesta. Kerta se on ensimmäinen, kiitos vaan samanhytin miestennielijät, joilla vaihtoehtoja on kenties boutiqueLuLullinen. HUOH.

Umh. Siis, nää on ihan tosissaan tuon pukeutumisensa kanssa. Toi noi... Siis, ymmärrän mä kyllä mitä pukukoodit ja fiinimmät rätit meinaa, kuulunhan korkeasti aliarvostettuihin Lionseihin, joiden kekkereillä iltapuvut on...no.. mut, mitä mun nyt kuuluis sit käydä ostamassa, tyylisuunta, helmanmitta ja mahd. väriteema ja saako olkapäät näkyä? Ei mulla nyt normaalisti mitään kovin...fiksua ole puettavaksi.

Tsiisus, meikälle tulee melkein suorituspaineita pukeutumisesta. Kerta se on ensimmäinen, kiitos vaan samanhytin miestennielijät, joilla vaihtoehtoja on kenties boutiqueLuLullinen. HUOH.

Haha, no mulla ei ole tarvetta ainakaan niellä yhtäkään risteilyn miehistä, kun on se omakin ;) Ja noita nyt on vaan kertynyt tonne kaappiin, en nyt sentään yhden risteilyn takia ole kolmea pukua ostanut :) Mulla nuo on tuollaisia vajaa polvimitallisia, tummia ns. cocktail-tyylisiä pukineita. Elä ressaa hyvä nainen :D

Tyylisuunta: Coctail. Tuo jo kertoo helmanmitan, väriteemat jne. Jos etiketti ei ole tuttu, niin helmanmitta saa olla mitä vaan (muodin niin salliessa - joo kyl se sallii), yleensä ei kuitenkaan täyspitkää coctailkekkereillä näe. Olkapäät saa näkyä ja väri saa olla ihan mikä itseä miellyttää. Materiaali arkipukua hienompi.

Niin tää oli sit virallinen etikettiopas, en ota mitenkään kantaa siihen, jos En_theos et noudata tätä :) Kunhan tuut paikalle, niin kai se riittää.

Multa lähtee ainakin puvuntakki pois päältä noin minuutin pitämisen jälkeen.

Miten en ainakaan henkilökohtaisesti ole lainkaan yllättynyt tästä viime hetken panikoinnista. Joko se liittyy itse lähtemiseen, tai tällä kertaa arvatenkin tuohon pukuun. Näin on ollut joka kerta.

"Mää laitan ainakin vaan t-paidan"
"Mie en piä mitään muuta ku pakkishupparii"
"Ei mul oo mitään mekkoa ku oon syöny suklaata niin paljon"

Ei siinä mitään, antakaa tulla vaan, hauskoja nuo ovat. :lol2:

Itse laitan puvun, kuten sovittu (joo ei ollut "virallista" tiedotetta ei). Hyvin todennäköistä kuitenkin on, että siitäkin lähtee suurin osa pois päältä hyvinkin nopeasti liiallisen lämmöntuoton vuoksi.

Vaihtoehdot:

A) Tervetuliaiskaste n00beille (kuten alkuperäiseen agendaan kuuluu)
B) Puku päälle

Vähän paineita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom