Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Joops kyllä taas oli varsin riemukas reissu :rock: Eipä paljoa ole inflaatio näitä huveja purrut joten eiköhän samoilla eväillä jatketa taas loppukesästä.

Pitää kyllä refelle antaa vähän noottia. Jatkojen rojektipäällikkö ja säntää ensimmäisenä kotio nukkumaan, hävetä pitäisi :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joops kyllä taas oli varsin riemukas reissu :rock: Eipä paljoa ole inflaatio näitä huveja purrut joten eiköhän samoilla eväillä jatketa taas loppukesästä.

Pitää kyllä refelle antaa vähän noottia. Jatkojen rojektipäällikkö ja säntää ensimmäisenä kotio nukkumaan, hävetä pitäisi :D

Samat eväät ja samat jutut.. mitä sitä turhaan hyvin toimivaa vaihtamaan :)

Tätä tarvitsee oikein miettiä, voi olla että joudumme pitämään jossain vaiheessa kesää pienen kehityskeskustelun jossain mökillä, että tälläistä ei pääse enää käymään ;)

Tätä tarvitsee oikein miettiä, voi olla että joudumme pitämään jossain vaiheessa kesää pienen kehityskeskustelun jossain mökillä, että tälläistä ei pääse enää käymään ;)

Erillinen harjoitusleiri vaativissa olosuhteissa kaikille lisäharjoittelua tarvitseville?

Erityiskiitos niille, jotka estivät täti Centrumia eksymästä (kyllä mää aina päissään sinne hyttiin osasin).
Niin, seuraamalla mua osasit oikealle hyttikäytävälle ja mun piti se ovikin sulle avata kun et osannut työntää sitä korttia sinne oikein päin. :D

Lupaan ottaa tämän pestin ensi risteilyksi. Mulla on itse asiassa jo pari hyvää mestaakin kiikarissa. Tuskin tuovat hintaan lisää/nuppi kovinkaan montaa euroa.

Jep, totutun mukaan syssymmällä uusiksi! Rok!

Jeessöör, tästä on kuiten hyvä jatkaa kohti uusia seikkailuja! Ja pukukoodi oli mun mielestä hyvä idea ja mukavaa vaihtelua. Vielä kun sais laajalta rintamalta toteutettua niin ois bueno, mutta hyvä näinkin. :)

Joo, mullon muutamii kuvei, tais refeki parit napata? Mihis isketään?

Miulla tulee aina olemaan sama mekko sit :D

Pikkuhiljaa alkaa vissiin palautua reissusta. Kiitti myös mun osalta, oli kivaa!

Ja kyllä mun mielestä toi pukukoodi oli tosi jees. Porukka näytti harvinaisen hyvältä.. (Ymmärrän toisaalta niitäkin jotka ei puvussa/mekossa viihdy, ja onhan niitä "parempia" vaatteita vähän rasittavaa roudailla ympäriinsä.)

Sit vaan suunnitteleen kaupunki-touria, vai miten se meni? :)

Mäkin kotiuduin viikonloppureissulta viimein pari tuntia sitten! Oli kyllä kivaa ja kiitoskiitos järjestäjälle ja porukalle muutenkin. :) Enköhän tuu syksyllä kans uusiks!

Niin, seuraamalla mua osasit oikealle hyttikäytävälle ja mun piti se ovikin sulle avata kun et osannut työntää sitä korttia sinne oikein päin. :D

Tartteeko sitä kaikkee täällä kertoa... mut kiitoksia vielä. Kaikista niistä kerroista kun en osannut hyttiini en mainitse.

Joo, mullon muutamii kuvei, tais refeki parit napata? Mihis isketään?

Miulla tulee aina olemaan sama mekko sit :D

Toi ois ihan hyvä, että (ainakin aiemmin TJJ?) joku jos kehtais nähdä vaivaa niin iskettäis kaikki kuvat saman sivun alle ja passu mukana olleille.

ei mulla oo ku pari kuvaa... tytöistä.. ne vois jopa laittaa naamakirjaan, ku ei ne oo pahoja. Ja olihan siellä vielä kuva Tony Montanasta :D

Lupaan ottaa tämän pestin ensi risteilyksi. Mulla on itse asiassa jo pari hyvää mestaakin kiikarissa. Tuskin tuovat hintaan lisää/nuppi kovinkaan montaa euroa.

Jep, totutun mukaan syssymmällä uusiksi! Rok!
Noniin! Tää posti kaivetaan sitten puolen vuoden päästä esille. Kannattaa aloittaa reenaus paria v-loppua aiemmin ettei ala lupaukset (niin paljoa) kaduttamaan :zzzz: ;)

Toi ois ihan hyvä, että (ainakin aiemmin TJJ?) joku jos kehtais nähdä vaivaa niin iskettäis kaikki kuvat saman sivun alle ja passu mukana olleille.

Jos jollain on kuvia ja haluaa laittaa jakoon, niin pistää privaa mulle niin järjestellään salasanan taakse nettiin kuvat nähtäville.

Noniin! Tää posti kaivetaan sitten puolen vuoden päästä esille. Kannattaa aloittaa reenaus paria v-loppua aiemmin ettei ala lupaukset (niin paljoa) kaduttamaan :zzzz: ;)
Ei tarvitse kaivaa, luvattu mikä luvattu. Sovitaan vaan sitten kun osallistujamäärä on lukossa, että paljonko kukin on valmis panostamaan jatkopaikkaan. Sen mukaan sitten mennään.

joks niitä kuvei on jossain? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom