Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omistamani vaatteet ovat frakki, smokki, musta pystykauluspuku, kasa farkkuja ja T-paitoja, joten taitaa mennä farkku+T-paita-linjalle. Ei noi ensimmäiset sovi hirveän hyvin ruottin laivalle...Mä oksensin mun smokille kelkan ni joudun kyllä laittamaan ihan tavalliset farkut ja t-paidan.
Omistamani vaatteet ovat frakki, smokki, musta pystykauluspuku, kasa farkkuja ja T-paitoja, joten taitaa mennä farkku+T-paita-linjalle. Ei noi ensimmäiset sovi hirveän hyvin ruottin laivalle...
Näin on, ei kai sitä pakottaakaan voi. Ja itse juuri muistin, että pitääkin tuollainen hattu käydä metsästämässä jostain (kuin tuossa linkittämässäsi ekan sivun kuvassa). Se olisi kovin....mut jos ei nappaa, niin itse tarvii ensinmäisen postin mukaiseen asuun pukeutua
Joko Helsingistä matkaavat on junalippuja hommannut? Jos on niin mihin junaan on tullut hankittua? Toteutuuko yhteismatkustaminen jollain tapaa?
Eioo viälä. Oisko toi 17:03 lähtevä, vai minkänäköstä?
Toi se varmaan hyvä olis. Pääsis suoraan satamaankin kaiketi. Eikä mulla ainakaan oo suurta halua mennä useammaks tunniks Turkuun hillumaan :D
Juu ei tartte ehkä Börsiinkään mennä, ko laivalla on buffa.
Joo, voin kertoa että ette halua nähdä mua mun YO- puvussa. Miespuolisilla on sikäli helpompaa, mikäli puku on jo valmiina. Mä en erityisesti coctail-tilaisuuksissa hyppää, joten pukukoodi vaatii ajan ja rahan panostamista. Olishan se hianoo joo, mutta... katsotaan.Huoh.. luulis että kaikilta jätkiltä löytyis jonkin näköistä selkärankaa laittaa se puku päälle... mutta ei näköjään.
Varmana jokaiselta löytyy kaapista vanha yo-puku mitä voi pitää päällä.. olis se asiallisen näköistä kun kaikki olis särmänä.. mut jos ei nappaa, niin itse tarvii ensinmäisen postin mukaiseen asuun pukeutua
Eikös se buffa ole vasta lauantaina?
Lähemmäs 20 v :jahas:ei ny sentään. Mitä pukeutumisneuvoihin tulee, muistellaas mitä naiselle kannattaa sanoa kun se kysyy " näytänkö mä hyvältä tässä?"Jos sovitaan niin, että kun YO-juhlista on lähempänä 20vuotta, niin ei tarvii laittaa sitä YO-pukua ;)
"Buffet Europa
Uudistettu Buffet Europa kattaa tarjolle perinteisen ja eittämättä Itämeren monipuolisimman voileipäpöydän antimet. Runsaasta valikoimasta löydät varmasti omat alkuruoka-, pääruoka- ja jälkiruokasuosikkisi.
Pöytävaraus kannattaa tehdä etukäteen matkaa varatessa. Päivälliskattaus on klo 20.15 ja lounas klo 14.00."
Taitaa olla pe, kerta lauantaina ollaan tohon aikaan jo satamassa.
Tä? Eikös me iltalaivalla lähdetä, onko se noin aikasin satamassa?
Nämä etukäteen maksetut ateriat toimivat laivalla myös arvoseteleinä ravintoloissa, joten aamiaiselle tai päivälliselle ei välttämättä tarvitse tulla.
Etusivulla näkyy lukevan, että laiva lähtee pe 20.15 ja takaisin la 19.15, eli 23h risteily. Vai oltiinko menossa lounasbuffaan?
e. Näköjään hinnan perusteella lounasbuffaan.
Tosta oletin, että oltas menossa syömään illallista eikä lounasta, kerta päivällinen osuis johki 16-19 välille ja illallinen 20 -> (vitun tärkee :jahas