Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Mites muuten pk-seutulaiset ovat ajatelleet menevän Turkuun? Junalla vaiko mahdollisesti kinppakyydillä?

Kait se junalla ois tarkotus? Vai miten siellä sais autoa parkkiin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
H-Hetki lähenee. Pohjien ottaminen alkaa muutaman viikon päästä, lihotuskuuri aloitettu luopumalla liikunnasta, työpäivää pidennetty 12-16 tuntiseksi. Satamaan saapuu perusteellisen nollauksen tarpeessa oleva ihmisraunio :D

Refellä on melkein aina joku vamma päällänsä laivalla :D

Alle kuukaus enään.

Alkaa jo hirvittämään.

Taitaa koko porukasta tuo MrReferee olla meistä se ainoa vakavastiotettava "kehonrakentaja"...
Riippuu määritelmästä. Mulla on keskikeholla vyötärön ympärys kasvanut koko kevään, ja kasvaa edelleen tuohon reissuun mennessä.

Niin jokainen rakentaa sitä kehoa omalla tyylillään :D

Homma alkais olemaan muuten selvä, kaneilta puuttuu vielä vahti.
Oliko porukkaa menossa Turkuun autolla ja mahtuisiko johonkin kyytiin?

Homma alkais olemaan muuten selvä, kaneilta puuttuu vielä vahti.
Oliko porukkaa menossa Turkuun autolla ja mahtuisiko johonkin kyytiin?

Korjaan Centrumin puolesta vielä tätä, että tulee tarkempia speksejä. Centrum siis tulossa Helsingistä Turkuun, joten sieltä jos joku pystyy kyytiin ottamaan.

Tää on kyllä oikeasti pelottavaa, että taitaa todellakin mennä koko kuukausi pohjien ottamiseksi ennen tuota reissua. Miten mä oon tällaisen kalenterin onnistunut tekemään?

Minäkin oon Helsingin suunnalta tulossa ja voisin johonkin kyytiin hypätä, jos semmosia on. Muuten sitten junalla kaiketi mentävä. Tietysti junalla menevätkin vois jotenkin ehkä kokoontua?

Ui, kokoontumisajo. Pitäskö ne junaliput ostaa kimpassa? Olis paikat sit samassa vaunussa. Ja paluumatkalla voitais haista keskenämme...

Jos jotain kimppakyytiä ei järjesty niin musta ois ihan kiva ajatus ottaa pikku kokoontumisajot junaan? Itse olen ihan käsittämättömän taitava eksymään eli kokoontuminen saattais varmista,että ehdin laivalle ajoissa. Mää lennän Hkiin perjantaina enkä ole vielä kummemmin katsellut junien aikatauluja, mutta muistaakseni niitä kulki aika tiheään silloin perjantai-iltana Turkua kohti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom