Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo ihan varma haluanko edes tietää, mutta oisko tuo junalipusta -50% ollut mahdollista saada Oulu-Turku-Oulu välillekin? Ei käynyt mielessäkään, mutta säästänpähän lähes 12 tuntia elämästäni kun lennän Ou-Hki-Ou välit.

Viikko taas vierähtänyt. :dance:

En oo ihan varma haluanko edes tietää, mutta oisko tuo junalipusta -50% ollut mahdollista saada Oulu-Turku-Oulu välillekin? Ei käynyt mielessäkään, mutta säästänpähän lähes 12 tuntia elämästäni kun lennän Ou-Hki-Ou välit.

Lol centrum. Tulet tykkäämään tästä kun kerron että Oulusta pääsee suoralla lennolla edestaas Turkuun puolet halvemmalla kuin junalla kun käytät AirBalticcia. Eli nyt on rahat väärässä koneessa kiinni.

Ja muutenkin Purtsi on hieeemaan feiminpi kuin me muut pulliaiset.

Pääsiäistä vois vähän venyttää, jolloin tää risteily ois epävirallinen pääsiäisturkuristeily osa X

Ethän sä viimekskään voinut tollasen roskasakin mukaan tulla mistä osa ei ole edes VIPPEJÄ!!!11

Niin. URPOJA tulee AINA mukaan, jos on yleisellä puolella miitti.

Ja muutenkin Purtsi on hieeemaan feiminpi kuin me muut pulliaiset.

No se taas ei ainakaan minua kiinnosta paskan vertaa.

Mua taas kiinnostaa IHAN VITUSTI :D

LOL ja TÖKS! Siinä teille tikkuja silmiin.. :D

Mun kokemukset on osoittanu, että riski örvelöiden törmäämiseen on olemassa kun yleisellä puolella näitä puuhastelee. Niin se vaan menee. Pakkiksen porukkaa en ole pitänyt roskasakkina. Pitää muistaa, että vain 10 % täällä pyörivästä porukasta kirjoittaa tänne.. 188 000 eri kävijää viikossa..

Mutta mä vasta mietin tota osallistumista. Yleensä miiteissä on kyllä saanu nauraa vedet silmissä. Ja kun en jaksa enää Halloween kemujakaan järkätä, niin tää vois olla korvaava juttu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom