Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuka olisi lähdössä täältä Tampereelta autolla, vai onko järkevintä turvautua VR:n yllätykselliseen kyytiin, jossa saapumisaika pitää nykyään katsoa kalenterista eikä kellosta? Ja pärjääkö pikkukaupungin poika yksinään suuressa Turussa, jossa ei osata edes suomenkieltä?

Mää ainakin luulen meneväni junalla, olen myös pätevä matkaopas Turun vaikeassa suunnistusmaastossa.

Meneehän niitä junia suoraan satamaankin... Mutta joo, mäkin osasin suunnistaa Turun valtaisan vaikeassa maastossa. Törmäsin tosin Weakiin ja Hardzaan mut ne oli menossa kebaaaabille, niin ei niistäkään apua ollut :D

Joo elikkä meikäläinen lähtee ensikertalaisena mukaan myös. Kun Mika peruutti paikan.
Taidankin olla sitten meidän hytin juniori:D

Meitä alkaa olla ensikertalaisia sitten jo ihan hyvin mukana :)

23 old timersia vastaan 11 nyyppää so far.

Kiva sää ulkona...

I´m sorry :( Joo no ei ole työvuorolistaa, joka elämää määräisi, vaan astetta isompia kehitysjuttuja töissä.
Ei tuo nyt periaatteessa varmaa vielä ole etteikö silloin pääsisi lähtemään, mutta jos joku tuon hyttipaikan haluaa niin sitten se on selvää.
Ettekä tekään voi kovin viime tippaan viivytellä tuon kyytipolitiikan suhteen. Vaikka onhan tässä tosin reilu 2kk vielä aikaa..
Taas on työreissut arvonnassa... Saa nähdä joutuuko perumaan :(

No elä nyt sinäkin, aasi, mene sohlaamaan....! Miehet taas jänistää.

Sä oot ollu viime aikoina niin täpinöissäsi että kyllä tässä ihan alkukantaiset itsesuojeluvaistot herää..:D

edit. Miksi näihin posteihin tulee tohon ylös tollanen urpo tyhjä tila? Vai onko se vain mun asetukset täällä päässä..

Sä oot ollu viime aikoina niin täpinöissäsi että kyllä tässä ihan alkukantaiset itsesuojeluvaistot herää..:D

edit. Miksi näihin posteihin tulee tohon ylös tollanen urpo tyhjä tila? Vai onko se vain mun asetukset täällä päässä..

No sori, mä innostun innostuessani aika innokkaasti :D

Luovu nyt vittu siitä IE:stä niin losahtaa homma kohilleen ;)

No elä nyt sinäkin, aasi, mene sohlaamaan....! Miehet taas jänistää.
Hiljaa nainen ja takaisin keittiöön hellan ääreen!

Japani kutsuu :(

Olikse nyt niin että pitää olla joku iltapuku. Onks pakko?:lol2:

6 viikkoa on kyllä aika pitkä aika, odotellessa...:dance::hyper::pano::D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom