Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Ihan liikaa kyllä. :(

Eieieieiei oo liikaa! En oo vielä posettelukuosissa! Kaikki 6 viikkoa tulee käytettyy tarkasti, huomaa, ÄÄRIMMÄISEN TARKASTI, kunnon viimeistelyyn. Älköön kukaan tehkö muuta tämän kuuden viikon ajan!

Olikse nyt niin että pitää olla joku iltapuku. Onks pakko?:lol2:

Iltapuku on paljon vaadittu, koska iltapuku = pitkä, nilkkoihin asti ulottuva oikea juhlapuku ( = pukis vaikka pressan linnaan). Olisko tästä mahdollista saada sellainen lievennys, että asu saa olla myös lyhyempää sorttia (coctail-kutsuille sopiva) ? :)

tai alusvaatteilla :rolleyes:

Nonii :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo mää taidan tulla alusvaatteilla, näyttää rahatilanne siltä :rolleyes:

Samaa mieltä kyl anixin kanssa tästä kuntoasiasta :D

Voivoi. Edellisenä viikonloppuna on viiden päivän rellestysreissu poikien kanssa, viikolla pari iltamaa, joten pohjat tulee olemaan hyvät, jos nyt tuonne pääsee lähtemään. Aloitin mahan kasvattamisen jo nyt :D Olen se alkoholisoitunut ryhävalas, joka vyöryy satamaan.

Eieieieiei oo liikaa! En oo vielä posettelukuosissa! Kaikki 6 viikkoa tulee käytettyy tarkasti, huomaa, ÄÄRIMMÄISEN TARKASTI, kunnon viimeistelyyn. Älköön kukaan tehkö muuta tämän kuuden viikon ajan!

Iltapuku on paljon vaadittu, koska iltapuku = pitkä, nilkkoihin asti ulottuva oikea juhlapuku ( = pukis vaikka pressan linnaan). Olisko tästä mahdollista saada sellainen lievennys, että asu saa olla myös lyhyempää sorttia (coctail-kutsuille sopiva) ? :)

Sama, ei oo kunto vielä kohdallaan, odottakaa nyt :D

Ja mulla ainakin on lyhyemmän kaavan coctailmekkoja kaapissa, vaikkakin sellainen iltapuku varmasti olisi upea. Mutta cocktaililla mennään, helpompi humpatakin :D

Sama, ei oo kunto vielä kohdallaan, odottakaa nyt :D

Ja mulla ainakin on lyhyemmän kaavan coctailmekkoja kaapissa, vaikkakin sellainen iltapuku varmasti olisi upea. Mutta cocktaililla mennään, helpompi humpatakin :D
Joko Kaira on anonut iltavapaan, että saa poistua keittiöstä, ja ehkä jopa humaltuakin?

Iltapuku.. Pitkä.. *miettii* mekko = pitkä = ? Ei ymmärrä ;)
Kyllä täältäkin lähetään coctail-tyylisellä ratkaisulla liikkeelle, siveellisyyden nimissä pituus on kuitenkin melkeinpä polviin asti :wtf:

Pikkumusta se on täälläkin. Tykkään mun iltapuvusta liikaa, että lähtisin sitä uhraamaan, vaikka tarkoitus toki jalo olisikin. :D

Kyllä täältäkin lähetään coctail-tyylisellä ratkaisulla liikkeelle, siveellisyyden nimissä pituus on kuitenkin melkeinpä polviin asti :wtf:

Hirvittävää kankaan tuhlausta!

Pitääkö meillä olla asustus päällä jo terminaaliin saavuttaessa?
Ei mulla ainakaan tule olemaan vielä siinä vaiheessa päällä kuin alushousut.

Eikös se oo helpoimpaa vasta laivalla vaihtaa oikea asuste päälle?? Meinaan voi alkaa Shämrockissa olemaan ihmeellisiä katseita jos kaikki paukahtaa sinne puvut ja coctailmekot päällä :D

Ja Gemstone, liian pitkä malli, ei sallita ;)

M-mmmikä iltapuku. Eihän mulla ole ku horovwermeitä! :O Vittu vaateostoksillekin vielä. OMG!

Jos junalla täytyy Turkuun tulla niin onhan se nyt liian haastavaa jotain pukua siellä junassa raijata. Mielummin pistän jo himassa päälle ja sitten vedetään koko matka puvussa ;)

Katotaan sitä sitten laivalla sisätiloissa :D

Mä oon vähän sitä mieltä, että seuraavalla risteilyllä kaikki vois olla vaan alusvaatteissa. Koko ajan. Laivan järjestyssäännöt taitaa kieltää kuitenkin alasti olemisen muualla kuin hytissä?

Mä oon vähän sitä mieltä, että seuraavalla risteilyllä kaikki vois olla vaan alusvaatteissa. Koko ajan.
Kyllä!!! Tai sitten hiihtokerrastobileet!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom