SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
nigster sanoi:
Naamiaiset voitte unohtaa ainakin mun puolestani. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi naamiaista kun kaikki tulee paikalle omina itseinään.

:lol2:
Joo, laivalle vaan, lähden ehdottomasti mukaan kunhan olen Suomessa.

PS:Mikä on ekskursio? Onko se joku opintomatka? T:Salisika

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
ironchef sanoi:
HajaHaja :rock: listaan mars!

täähän näyttää jo lupaavalta. ryhmää alkaa ilmoittautumaan niin paljon, että integrandi joutuu varaamaan kohta puolet laivasta meille.

vielä kun saadaan houkuteltua loput punttimimmit matkaan, niin :thumbs: . vaikka minimari näkikin jo meidän hämäysyrityksen läpi, ja havainnollisti meidät (oikein kylläkin) mylviväksi härkälaumaksi, niin ei se sitä tarkoita että sana olisi kiirinyt vielä muille neitokaisille.

nyt herrasmiesmäistä otetta siihen peliin, että saadaan edes osalle tyttäristä uskoteltua että kyllä me ihan aikuisten oikeesti osataan käyttäytyä, ja sinne kannattaa tulla. (laivaan pääsyn jälkeen voi sitten halutessaan päästää sen ´oikean´ minänsä valloilleen - ei ne sieltä enää sitten karkuun pääse - paitsi uimalla. ;) )

eli - punttimimmit: nyt on ainutlaatuinen tilaisuus tavata suuri lauma sanoinkuvaamattoman komeita, hyvinpukeutuvia, upeasti ja lumoavasti käyttäytyviä, sekä kaikinpuolin muutenkin vastustamattomia herrasmiehiä.

taica seuraileekin sitten tilannetta baaritiskiltä, kun tutustutte noihin lumoaviin herrasmiehiin. :lol2:

edit. niin - selvennykseksi toki, että taica seurailee tilanteen kehittymistä baaritiskiltä käsin, koska ei sovi tuohon juuri antamaansa kuvaukseen itse... :rolleyes:

RRKalle sanoi:
...PS:Mikä on ekskursio? Onko se joku opintomatka?...
Sitä voisi noin kuvata.

Mutta vaikuttaa hyvältä, porukkaa alkaa kerääntyä. Toivotaan ettei tule mitään esteitä.

No sittenhän se on ekskursio. RRKallen pseudotieteellisen tieteiskunnan kenttätutkimusmatka Pakkislaisten ryhmäbehaviorismiin ja sen vaikutus Punttimimmien sukuhormoonituotantoon.

Mukana alustavasti

- taicaviitta
- ace-oo
- keijo S
- weak
- tiny tinman
- ex-tavis
- minä itse
- TJJ
- Nicho
- trebla
- Corbulo
- minimari
- nigster
- RRKalle
- ironchef

Jos kaikki lähtisi niin on jo melkein neljä hyttiä täynnä. Pitänee buukata vielä muutama varmuuden vuoksi.

Edit: kaksi hyttiä varattu lisää

RRKalle sanoi:
Pakkislaisten ryhmäbehaviorismiin ja sen vaikutus Punttimimmien sukuhormoonituotantoon.

ilman ollessa sakeana testosteronihuuruista
sitä imeytyy myös punttimimmien elimistöön? ei, älä kerro lisää! :rolleyes:
säästetään vielä niitä seminaarityön aiheita sinne baaritiskille :D

Mut hei, emmää uskalla tulla, jos tääl ei oo mun ikäsii yhtää :S

Weak sanoi:

Sä korvaat puuttuvat vuotesi kypsyydelläsi ja viisaudellasi :hyper: ..... :lol2: ....;)

rocky6 sanoi:
Kahden vaiheilla että uskaltaako näin pieni ja heikko! :)

Messiin vaan niin meitä on ainakin kaks sitten :)

Weak sanoi:

En menis takuuseen, että kovinkaan monen lähtijän henkinen ikä ylittää 18 vuotta. Älkää nyt ottako nokkiinne sitten ;)

trebla sanoi:
En menis takuuseen, että kovinkaan monen lähtijän henkinen ikä ylittää 18 vuotta. Älkää nyt ottako nokkiinne sitten ;)

Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen vapaaehtoista. :D

Kyl määki turust! Mihis aikaan pitäis olla terminaalissa ennen sitä iltalähtöä? Jos sais vähän noita työvuoroja järkättyä niin vois änkätä itsensä mukaan niin näkis mimmosta porukkaa turkuses oikein reenailee... Viimeistään huomenna tiedän voinko lähteä matkaan.

Nyt on sit ainakin vapaata silloin elikkäs jos viellä mahtuu niin pistäkee minut mukaan joukkoon hilpeään.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mukana tällä hetkellä

- taicaviitta
- ace-oo
- keijo S
- weak
- tiny tinman
- ex-tavis
- minä itse
- TJJ
- Nicho
- trebla
- Corbulo
- minimari
- nigster
- RRKalle
- ironchef
- Ogrsh
- EKKS

Soittelin nyt sitten tuonne ryhmämatkoista vastaavalle henkilölle. Se ei kuitenkaan pystynyt päättämään asiasta, vaan antoi numeron jollekin astetta kovemmalle kaverille. En saanut tyyppiä vielä kiinni. Tilanne on kuitenkin se, että ikärajat päätetään tapauskohtaisesti ja jonkinlaista nimilistaa pitäisi toimitella jos homma menee läpi. Eli jospa alettaisiin ottaa sitovaa listaa ylös. Voisi sopia sitten hyvissä ajoissa maksuista ja hyteistä. Ei tuohon päivämäärään niin paljoa enää aikaa ole. Ja eiköhän melkein jokainen tiedä onko se viikonloppu auki vai ei.

Eli menisiköhän helpoimmin sillä tavalla, että pidetään yllä olevia varmoina lähtijöinä ja ilmoittaa sitten erikseen jos on epävarma/ei lähde. Eikä varmaan mene liian tiukaksi jos sovitaan takarajaksi vaikka ensi viikko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom