SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
keijo s sanoi:
:lol2: Pitääkin soittaa heti isälle, että pistää pari tokkaa poroja postiautossa tännepäin.

Varmaan viikon sisällä pitäisi olla sitovat ilmottautumiset täällä, että Integrandi voi alkaa vonkaamaan lippuja kadulla.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Varasin alustavasti 5 hyttiä kyseiselle lauantaille. Niitä saa vielä lisää/poistettua jos siltä tuntuu. Hinta 20 euroa hytiltä, joten ei varmaan kannata mennä huuto.netiin metsästämään paria euroa halvempia vaihtoehtoja. Hytit sijaitsevat rottakannella, mutta eipä kai sillä väliä (kunhan moottorin kampiakseli ei satu menemään hytin läpi).

Hytit pitää maksaa viikkoa ennen reissua ja siihen asti niitä saanee vapaasti perua ilman ylimääräisiä maksuja. Ilmeisesti tän homman voisi kuitenkin lyödä lukkoon? Kukaan ei tuntunut pahasti vastustavan.

20 paikkaa siis jaossa ja tarpeen mukaan voi järkätä lisää (jos paikat eivät ole loppu).

ace-oo- sanoi:
Koska laiva on takaisin Turussa? Pitää varmaan ottaa 28.11 maanantai vapaaksi töistä :urjo:

Kahdeksalta tulee takasin. Yleensä on karannut homma sen verran hanskasta seuraavana päivänä että ei toi maanantain vapaa mikään huono idea ole.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
(olen kännissä, jos tulee sanomista. Anktteeiksi.)

Olen heti mukana, jos seuraavat ehdot täyttyvät:
- Strappadon kanssa jaamme morsiussviitin kukkapedillä
- Keijo_s ei ole siitä mustasukkainen, vaikka käymme samalal salilla
- Laivan yökerhossa soitetaan vain paskaa musiikkia + Rammsteinia
- Strappado suostuu vetämään laivan kokassa titanicit kera mun
- Jaki ui delfiininä laivan kokan tuntumassa yllämainitun aikana
- Taicaviitta esittää Turun kisojen tyylikkään espanjoolin henkeä salpaavan vapaaohjelman yöäkerhon tanssilattialla. Itkemme onnesta.
- Puhumme illan aikana jostain muustakin kuin itsestämme ja kehonrakennuksesta
- Naisten mukanaolo ei olisi lainkaan pahitteeksi.

keken ohjelmaformaatti -> lukkoonlyöty. eugenin formaatista en sitten oikein tiedä, eiks meillä kuitenkin ollut tarkoitus koettaa saada punttimimmejäkin osallistumaan, joten se mun vapari yökerhon illan hämyssä ei olisi ehkä se paras idea. johan siinä karkaa sääsketkin. tai sitten toinen vaihtoehto on, että keke käy kolkkaamassa valomiehen sillä aikaa tajuttomaksi, ja pimentää valot stagelta tyystin, kun meikä pomppaa lavalle. silloin saadaan vahingot minimoitua, kun kukaan ei näe mitään. noi muut formaatissa olevat ideat on kyllä hyviä, varsinkin se jakin pulikoiminen lailla delfiinin kokan edessä. kyllä niillä selkälihoilla sen pystyy helposti tekemään.

eli, kuka haluaa tulla mun viekkuun samaan hyttiin? keke?

edit. niin ja punttailu ei sit todellakaan ole se ainoa keskusteltava asia. mieluummin pohdin vaikka sitä jakin menestystä naismaailmassa niillä selkälihoilla, kuin koko illan väännän rautaa.

Weak ilmottautuu kiinnostuneeksi miitistä. Megazone on ihan perseest. Ensinnäkin siin hengästyy,ja toiseks, se on aika kakkaa.

Pesupallo: voin harkita niitä super-kalsareita :D . Voin sitte kännissä esitellä niit :D

Mahtava idea!...JUURI tätä mä kaipasinkin....heh!

Aletaanpa keräämään alustavaa listaa.

Jos nyt viesteistä ymmärsin niin mukaan olisi lähdössä

- taicaviitta
- ace-oo
- keijo S
- weak
- tiny tinman
- ex-tavis
- minä itse

Muutellaan listaa sitä mukaan kun nimiä tulee lisää/lähtee pois.

Ikärajahan tuolla on sitten 23-v. "Huoltajan" on oltava väh. 30-v eli voitaneen sen ikäisten mukaantulijoiden kanssa pelailla? Toinen vaihtoehto on ostaa pelkkä menolippu Ruotsiin, jolloin ikäraja on 18-v. Kolmas vaihtoehto on vetää riskillä ja neljäs lainata isoveljen/faijan/isoisän papereita. Olen aika usein tuota reittiä sahannut ja voin sanoa, että poket portilla kyselee kohtalaisen usein papereita. Alaikäisten kohdalla ne on joustanut jos on vuodesta kiinni, mutta jos enemmän niin sitten tekee tiukkaa.

Integrandi sanoi:
Ikärajahan tuolla on sitten 23-v. "Huoltajan" on oltava väh. 30-v eli voitaneen sen ikäisten mukaantulijoiden kanssa pelailla?

joo, mä voin toki ottaa "huostaani" yhden "ottolapsen". ;)

Tai sitten tarjotaan hytti jollekin kauppatorin vanhemmalle spurgulle sillä ehdolla että se esittää hetken ajan kolmen salimonnin isää/setää/whatever.

Noh, enpä usko että tosta mitään ongelmaa tulee. Multa löytyy kahdet ylimääräiset paperit ;)

Integrandi on ilmeisesti ottanut nimet ylös cobra-aurinkolasit päässään,kun ei ole huomannut puoliakaan ilmottautuneista :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom