Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rocky6 sanoi:Voisiko joku pistää sen päivämäärän kun en viitsisi selata 12 sivua läpi sen takia Tietäisi sitten että voiko edes teoriassa tulla.
Integrandi sanoi:Tässä tulisi yksi loppuun viety ehdotus. Lauantaina 26.11 Isabellalla iltalähtö Turusta. Hyttejä löytyy vielä (tarpeeksi), mutta liian kauan. Hinta olisi 20 euroa koko hytiltä eli naurettavat 5 euroa/potari. Siihen tulee jotain varaushiluja vielä päälle, mutta hinta jää reilusti alle kympin vaikka ei tulisi hytit täyteenkään.
Jos tämä saa kannatusta niin laitan sopivan hyttimällin varaukseen.
Halo sanoi:Mä lähen messiin sit kun Helsingissä on jotain samanlaista
ironchef sanoi:Öööö... Mä luulen et kelpaa se neljän hytti. :D siis jos Nicho tulee siihe lattialle.. tai siis jos joku nainen haluu tulla niin käy sekin... siis sinne lattialle. Ei helvetti, jääty vissiin aivot tuolla räntäsateessa.
Noh, jos sulla oli synttärit vaikka minuutti sitten niin olet aika yksikäsitteisesti YLI 20-v ja sehän tässä riittää. Eli sun ei tarvitse enää stressata.ex-tavis:) sanoi:Eli mä tulkitsen tätä (tietenkin :D ) omasta näkökulmastani niin, että olen yli 20-v(siis vm-84, mutta vasta n. kuukautta myöhemmin 21)...Siitä kun voi helposti lähteä saivartelemaan että tarkoittaako "yli 20-v nainen" 21-vuotiasta ja eteenpäin...Eli mut oltas sit päästämässä, pitää sitä kysellä ja jankata tätä asiaa ihan varmuuden vuoksi...?
Ja todellakin, pitää vielä sanoa että kiitoksia Integrandille asioiden nopeasta eteenpäinviemisestä !
Tuo peliliike ei onnistu tällä reitillä. On erikseen mainittu viikkarin sivustolla. Onnistuisi jos jäädään päiväksi hengailemaan Tukholmaan.trebla sanoi:Entäs jos perustettais urheiluseura ? Taicaviitta ryhtyy valmentajaksi ja me 8 alaikäistä ollaan jäseniä. Urheilijoitahan tässä käytännössä kuitenkin ollaan
Weak sanoi:...ja mul on lieviä pelkoja laivareissuja kohden ja sellasta...
ironchef sanoi:Noh älä suotta jännitä. Merivesi on jo niin kylmää ettei siellä kauaa jaksa pelätä. :thumbs:
Ps. Ennemmin mua pelottaa se mitä siellä laivan sisällä tapahtuu
Weak sanoi:Ainoo vaan, et noi hytit on noita paskoja...
Integrandi sanoi:Erona A-luokan hyttiin on se, että ikkuna puuttuu ja sijainti on alempana. Neliöitä on saman verran ja kaikki muukin on samaa. Tietty jos pitää noita A-hyttejäkin paskoina niin sitten. Mutta eihän tuonne asumaan mennä..
:haart: :lol2:Integrandi sanoi:3. hytti
- ace-oo
- integrandi
Nicho sanoi:Niin no mäkin tossa luulin tehneeni selväksi et mieluiten kahden hengen hytti?!