Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
trebla sanoi:Entäs alaikäiset vinkuheinät ? Pitäis kai sanoa lujempaa, että huomattais
minimari sanoi:Kiinnostaako tämä pakkisristelyspektaakkeli muita punttimimmejä?
minimari sanoi:Olen kiinnostunut, mutta en kyllä uskalla lähteä ainokaisena naisena tuon mylvivän härkälauman...eiku siis hyvintreenattujen herrasmiesten..eiku..(no kuitenkin, kyllä te tiedätte) sekaan ;)
minimari sanoi:Tosin oma tulokseni on niin pieni, että tarvitsen apua taicaviitan kokoisen sällin nostamiseen.
taicaviitta sanoi:onhan siellä jo ex-tavis saatu houkuteltua mukaan, että tervetuloa - ei sun yksin tarvi siellä kauniimpaa sukupuolta edustaa. ;)
minimari sanoi:oops.. my bad! En sitten lukenut kaikkia viestejä niin tarkkaan. Voin sitten tarvittaessa esiintyä ex-taviksen "emona" ettei tule ikäraja-ongelmia.
Weak sanoi:Niin, siis, pääseekös tonne 18weenä, jos joku vaikka Taica esiintyy mun äitinä, ja Ace-oo mun isinä?
Kosit vaikka minimaria väliaikaiseksi vaimokeeksi. Tai sitten heitätte taicaviitan kanssa sormukset sormiin sisäänmenon ajaksi.Viking Line sanoi:Pariskunnat (avioparit, avoparit ja kihlaparit); toisen on täytettävä ikärajavaatimukset ja toisen on oltava vähintään 18-vuotias.
Weak sanoi:Niin, siis, pääseekös tonne 18weenä, jos joku vaikka Taica esiintyy mun äitinä, ja Ace-oo mun isinä?
ex-tavis:) sanoi:Mutta asiaan, joka tuli juuri mieleeni: Olen kuullut, että ETUKÄTEEN laivalta kysymällä asiasta ja kertomalla tilanteen, että ollaan tulossa porukalla, johon kuuluu myös muutama "alaikäinen", voi alaikäiset ihan luvan kanssa päästä laivaan.. Onko jollakin asiasta henkilökohtaista kokemusta? Luulisi, että tilannetta katsotaan siinä tapauksessa läpi sormien, kun varataan hytit etukäteen ja kerrotaan tilanne.
ace-oo- sanoi:Pukeudun arabiksi, ja voin ottaa kaikki naiset minun vaimoikseni, oli ikä mikä tahansa. Ja Integrandi varaa yksi isompi hytti, yhdellä isolla sängyllä.
ace-oo- sanoi:Pukeudun arabiksi....
ace-oo- sanoi:Pukeudun arabiksi, ja voin ottaa kaikki naiset minun vaimoikseni, oli ikä mikä tahansa. Ja Integrandi varaa yksi isompi hytti, yhdellä isolla sängyllä.