SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä oisi yksi laiheliini lisää osallistujalistaan. Henkinen kypsyys ei ole tosin vielä ole riittävällä tasolla paatille, joten tarvin myöskin jonkun joulupukin jonka seurassa mennä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
trebla sanoi:
Entäs alaikäiset vinkuheinät ? Pitäis kai sanoa lujempaa, että huomattais :rolleyes:

Toi sun avataris vie yleensä niin paljon keskittymiskyvystä, että teksti tahtoo jäädä pimentoon :whip:

Mukana alustavasti

- taicaviitta
- ace-oo
- keijo S
- weak
- tiny tinman
- ex-tavis
- minä itse
- TJJ
- Nicho
- trebla
- Corbulo

Kiinnostaako tämä pakkisristelyspektaakkeli muita punttimimmejä?

Olen kiinnostunut, mutta en kyllä uskalla lähteä ainokaisena naisena tuon mylvivän härkälauman...eiku siis hyvintreenattujen herrasmiesten..eiku..(no kuitenkin, kyllä te tiedätte) sekaan ;)
Suhteellisen uutena turkulaisena mulla ei ole muita punttaavia naiskavereita -ties vaikka te käytte samalla salilla.

jos siis muita kiinostuneita mimmejä löytyy, lähden mukaan.
täytyyhän jonkun jumpata suorinjaloin maastavedolla ylös ne pallomereen hukkuvat. Tosin oma tulokseni on niin pieni, että tarvitsen apua taicaviitan kokoisen sällin nostamiseen. :)

minimari sanoi:
Kiinnostaako tämä pakkisristelyspektaakkeli muita punttimimmejä? :)

onhan siellä jo ex-tavis saatu houkuteltua mukaan, että tervetuloa - ei sun yksin tarvi siellä kauniimpaa sukupuolta edustaa. ;)

minimari sanoi:
Olen kiinnostunut, mutta en kyllä uskalla lähteä ainokaisena naisena tuon mylvivän härkälauman...eiku siis hyvintreenattujen herrasmiesten..eiku..(no kuitenkin, kyllä te tiedätte) sekaan ;)

kyllä se mylvivä härkälauma on noista vaihtoehdoista lähimpänä.

minimari sanoi:
Tosin oma tulokseni on niin pieni, että tarvitsen apua taicaviitan kokoisen sällin nostamiseen. :)

voi kuule... tän kokoisen narun nyt jaksaa nostaa ihan kuka vaan. on minut joskus nostettu ylös (en tosin kerro mistä) mm. noin 160/55 :n toimestakin... :lol2:

taicaviitta sanoi:
onhan siellä jo ex-tavis saatu houkuteltua mukaan, että tervetuloa - ei sun yksin tarvi siellä kauniimpaa sukupuolta edustaa. ;)

oops.. my bad! :nolo: En sitten lukenut kaikkia viestejä niin tarkkaan. Voin sitten tarvittaessa esiintyä ex-taviksen "emona" ettei tule ikäraja-ongelmia.

minimari sanoi:
oops.. my bad! :nolo: En sitten lukenut kaikkia viestejä niin tarkkaan. Voin sitten tarvittaessa esiintyä ex-taviksen "emona" ettei tule ikäraja-ongelmia.

:lol2: !!!

Etpäs ollut ensimmäinen joka erehtyy sukupuolestani nimimerkin perusteella :D ! Tule ihmeessä mukaan, hulluksihan mä tulen siellä pelkkien miespuolisten punttihirmujen keskellä, heheh!..Luulisin(ja vakaasti toivoisin) että tuohon miittiin ilmoittautunee myös muitakin naisia, että eiköhän mekin siellä miesten seassa hyvin pärjättäisi ;) .

...Pitääkin muuten tässä alkaa "ahdistella" kaikkia niitä naispuolisia jotka ovat jossain threadissä paljastautuneet turussa treenaaviksi :whip: ...Sitä kivempaa siellä tulee olemaan mitä enemmän porukkaa lähtee!

Jees, kyllä mutkin voi alustavasti mukaan laskea ja mukaan lähdenkin ellei jotain yllättävää tule. Mä voin kyllä jakaa hytin jonkun/joidenkin kanssa, mutta sitä kerkee sitten miettimään.

Niin, siis, pääseekös tonne 18weenä, jos joku vaikka Taica esiintyy mun äitinä, ja Ace-oo mun isinä?

Weak sanoi:
Niin, siis, pääseekös tonne 18weenä, jos joku vaikka Taica esiintyy mun äitinä, ja Ace-oo mun isinä?
Viking Line sanoi:
Pariskunnat (avioparit, avoparit ja kihlaparit); toisen on täytettävä ikärajavaatimukset ja toisen on oltava vähintään 18-vuotias.
Kosit vaikka minimaria väliaikaiseksi vaimokeeksi. Tai sitten heitätte taicaviitan kanssa sormukset sormiin sisäänmenon ajaksi.

Weak sanoi:

Jooh, ja mullahan on sama ongelma kuin sulla :rolleyes: ..Lasketaan 18+20(äh, vasta joulukuussa 21) yhteen niin sillähän tätäkin sääntöä pääsee kiertämään:jahas:.... :lol2: .

Mutta asiaan, joka tuli juuri mieleeni: Olen kuullut, että ETUKÄTEEN laivalta kysymällä asiasta ja kertomalla tilanteen, että ollaan tulossa porukalla, johon kuuluu myös muutama "alaikäinen", voi alaikäiset ihan luvan kanssa päästä laivaan.. Onko jollakin asiasta henkilökohtaista kokemusta?

Luulisi, että tilannetta katsotaan siinä tapauksessa läpi sormien, kun varataan hytit etukäteen ja kerrotaan tilanne.

ex-tavis:) sanoi:
Mutta asiaan, joka tuli juuri mieleeni: Olen kuullut, että ETUKÄTEEN laivalta kysymällä asiasta ja kertomalla tilanteen, että ollaan tulossa porukalla, johon kuuluu myös muutama "alaikäinen", voi alaikäiset ihan luvan kanssa päästä laivaan.. Onko jollakin asiasta henkilökohtaista kokemusta? Luulisi, että tilannetta katsotaan siinä tapauksessa läpi sormien, kun varataan hytit etukäteen ja kerrotaan tilanne.

Noinhan se on. Laki ei käytännössä rajoita muuta kuin alle 18v juhlimisia joten loppu on kiinni laivayhtiöstä. Uskoakseni viikkari joustaa asiassa, etenkin jos asia naamioidaan vaikkapa sivistyneeksi ekskursioreissuksi.

Kyselin vähän tuota ikäasiaa. Neiti puhelimen toisessa päässä totesi rajojen olevan tiukkoja, mutta ryhmämatkoissa ollaan yleensä joustettu. Kyselen ensi viikolla uudelleen, kun asioista vastaavat henkilöt ovat paikalla. Täytyy kyllä sitten tosiaan naamioida tää tilanne jotenkin. En tiedä miten hyvin ne joustaa jos kerron, että pakkiksen salisiat ovat tulossa vetämään nollausillan. keijon ehdottama ekskursiokulissi voisi olla aika toimiva.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Voi fak, tuli muuten äsken mieleen että tuo Egyptin reissu vie meikäläisen budjetin ja ajan kohtuuhyvin etten välttämättä laivailemaan pääse vaikka mieli tekisi, mutta katson tilannetta kun palaan marraskuun alussa.

Saatan olla kans ehkä lähös, saa nähdä nyt ku toi viikonloppu osuu just koeviikolle... Jotkut tästä jo vissiin tietääkin kun on tuolla vippitsätis hölisty.

Pukeudun arabiksi, ja voin ottaa kaikki naiset minun vaimoikseni, oli ikä mikä tahansa. Ja Integrandi varaa yksi isompi hytti, yhdellä isolla sängyllä.

ace-oo- sanoi:
Pukeudun arabiksi, ja voin ottaa kaikki naiset minun vaimoikseni, oli ikä mikä tahansa. Ja Integrandi varaa yksi isompi hytti, yhdellä isolla sängyllä.

:lol2: x100000^1000000000000!

Noista pukeutumisista tuli mieleen, että mitenkäs olis Pakkis-naamiaiset, kun se Halloweenkin on tulossa eli kaikki pukeutuisi joksikin.

Minä ainakin olisi mukana touhussa! :rock: :hyper:

ace-oo- sanoi:

tuhat ja yksi yötä, hmmm? :hyper:
päätä nyt kuinka ison hytin otat :lol2:

Naamiaiset voitte unohtaa ainakin mun puolestani. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi naamiaista kun kaikki tulee paikalle omina itseinään.

Suositut

Back
Ylös Bottom